پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تولید ۵۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در شرکت آپاداناسرام

تولید ۵۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در شرکت آپاداناسرام

تولید ۵۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در شرکت آپاداناسرام

۱۳۹۸/۲/۸

تولید ۵۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در شرکت آپاداناسرام

مدیرعامل شرکت آپاداناسرام با بیان این که این شرکت با اجرای طرح توسعه، قادر به تولید ۵۰ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال خواهد بود، گفت: ارائه محصولات کیفی و نوآورانه در راستای کسب رضایت مشتری از اهداف مهم این شرکت است.

به گزارش ایسنا، حمید قاطع، مدیرعامل شرکت آپاداناسرام افزود: در حال حاضر ظرفیت اسمی شرکت، تولید ۳۰ میلیون مترمربع انواع کاشی دیواری لعابدار دوپخت، کاشی پرسلانی بدون لعاب، کاشی پرسلانی لعابدار و کاشی سه پخت در شرکت تابعه لیا است.

نایب رئیس هیأت مدیره آپاداناسرام با تأکید بر این که با اجرای طرح توسعه، این شرکت قادر به تولید ۵۰ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال خواهد بود، خاطر نشان کرد: دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید در راستای حضور مؤثر در بازارهای داخلی و بین المللی و تبدیل شدن به تولید کننده برتر خاورمیانه از مهمترین اهداف این شرکت است.

وی تاکید کرد: شرکت آپاداناسرام با تولید این حجم کاشی در رده بزرگترین تولید کنندگان جهانی قرار می‌ گیرد.

وی مشتری مداری، توجه به کیفیت محصولات تولیدی، خلاقیت و نوآوری، رعایت شاخص‌های زیست محیطی، صداقت و شفافیت در امور، ارتقا مستمر اخلاق حرفه‌ای، تمایز و نوآوری در محصولات، تولید صادرات محور و افزایش سطح تولید تا رسیدن به ظرفیت اسمی مورد نظر را از مهم‌ترین چشم‌ اندازهای این شرکت عنوان کرد.

به گفته مدیر عامل شرکت آپاداناسرام، عملیات اصلی شرکت تولید انواع مختلف کاشی و سرامیک با استفاده از تکنولوژی روز دنیاست.

گفتنی است شرکت آپاداناسرام در سال ۱۳۸۱ تأسیس و سه سال بعد نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. این شرکت بزرگ ‌ترین تولیدکننده کاشی و سرامیک در ایران است.


منبع خبر: خبرگزاری ایسنا

پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments