پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

جدیدترین مدل ست شیرآلات ۲۰۲۳

ست شیرآلات زئوس

جدیدترین مدل ست شیرآلات ۲۰۲۳

فهرست مطالب

شیرآلات یکی از مهمترین اجزای هر ساختمانی به شمار می آید و انتخاب صحیح شیرآلات متناسب با دیگر تجهیزات و دکوراسیون بخش های مختلف تاثیر شگفت انگیزی در ظاهر و زیبایی منزل دارد بنابراین برای انتخاب شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام و… لازم است استانداردهایی را در نظر داشته باشید؛ از این رو برای خرید بهترین مدل ست شیرآلات به بررسی پرفروش ترین برندهای موجود در بازار می پردازیم تا در نهایت با شناخت کامل خرید کنید و از تجربه محصول مورد نظر خود رضایت کامل داشته باشید.

خرید بهترین مدل ست شیرآلات

انتخاب و خرید شیرآلات مساله پیچیده ای است و با توجه به تنوع بالای محصولات بازار انتخاب برای برخی افراد دشوار است و به سختی می توانند از بین مدل های یک رنگ و طرح را انتخاب کنند.

همچنین از طرفی ست کردن شیرآلات با کاشی دیوار یا سرامیک کف می تواند به زیبایی بیشتر و نظم فضای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه کمک کند؛ بنابراین خرید ست شیرآلات یک پیشنهاد عالی برای خرید یکجا تمامی شیرآلات منزل است که شما را از انتخاب های مکرر نجات می دهد و علاوه براین به زیبایی بیشتر منزل شما نیز کمک می کند.

اغلب ست شیرآلات موجود در بازار آنلاین سرام پخش ۴ یا ۶ تکه می باشند که دارای شیرآلات مختلفی با کاربری آشپزخانه، ظرفشویی، روشویی، توالت و حمام است؛ همچنین هریک از مدل ها نیز حداقل در دو رنگ موجود و قابل سفارش و خرید می باشند.

—————————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین مدل شیر ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

—————————————-

خرید ست شیرآلات از بازار آنلاین 

سرام پخش

ست شیرآلات هرمس

معرفی بهترین و جدیدترین مدل ست شیرآلات

برخی از بهترین و جدیدترین مدل ست شیرآلات که نه تنها از لحاظ ظاهری بلکه از نظر جنس بدنه و اجزای داخلی، کارکرد دارای کیفیت بالا و به تبع طول عمر بیشتری است را بررسی می کنیم:

  • ست شیرآلات کراویت

مدل کراویت یا ست شیرآلات نوبل مدل کراویت یکی از محصولات ارائه شده توسط شیرآلات نوبل است که این شرکت با به کارگیری از تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا شیرآلات مدرن با طراحی زیبا را تولید کرده است. ست شیرآلات کراویت ۴ تکه و دارای شیرآلات ظرفشویی، روشویی، توالت و حمام است که در رنگ های کروم، طرح استیل، سفید کروم، طلایی و طلایی مات موجود می باشد.

  • ست شیرآلات کاوالی

ست شیرآلات نوبل مدل کاوالی یکی دیگر از مدل های پرطرفدار است، طراحی زیبا و منحصربفرد این ست را می توان یکی از دلایل بهترین و پرفروش بودن آن در نظر گرفت؛ این ست چهار تکه در بخش های ظرفشویی، توالت، روشویی و حمام قابل نصب و استفاده می باشد. همچنین لازم به ذکر است این ست را می توانید در رنگ های طرح استیل، طلایی مات و مشکی خریداری کنید و با در کنار دیگر تجهیزات از جمله توالت وال هنگ، روشویی کابینت دار و… یک فضای بی نظیری خلق کنید.

  • ست شیرآلات فونیکس

یک ست شیرآلات ساده اما در عین حال زیبا را می توان به ست شیرآلات نوبل مدل فونیکس اشاره کرد که برای هر نوع ساختمان و منزلی از جمله ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و… قابل استفاده است، سادگی این شیرآلات نه تنها از زیبایی آن کم نکرده است بلکه سبب استفاده طولانی مدت از آن می شود و هیچگاه طرح و مدل آن برای شما تکراری نمی شود؛ این ست ۴ تکه و در رنگ های کروم، طلایی، سفید، مشکی، رزگلد، سفید کروم و طرح استیل قابل خریداری می باشد.

  • ست شیرآلات هرمس

ست شیرآلات نوبل مدل هرمس از جمله شیرآلاتی است که با دکوراسیون مدرن و کلاسیک هر دو همخوانی دارد، می توانید متناسب با اکسسوری سرویس بهداشتی یا روشویی یکی از رنگ های این ست سرویس را انتخاب کنید؛ با توجه به ۴ تکه بودن این سرویس برای ظرفشویی، توالت، روشویی و حمام قابل نصب و استفاده می باشد. لازم به ذکر است نوع عملکرد این محصولات اهرمی است که استفاده از آن بسیار راحت و برای هر مکانی قابل استفاده می باشد.

———————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله مزایا و معایب شیرآلات طلایی را مطالعه بفرمایید.

———————————————

  • ست شیرآلات زئوس

ست شیرآلات نوبل مدل زئوس یکی دیگر از مدل های شیرآلات نوبل است که ساختار و طراحی آن متناسب با سلیقه افراد هنرمند و علاقه مند به پیچیدگی ها در طراحی منزل خود هستند، این ست برای منازل مدرن گزینه عالی است که می تواند زیبایی فضای مورد نظر را تکمیل کند.
این ست دارای چهار تکه و در رنگ های کروم، طلایی، استیل و طلایی مات قابل خریداری است؛ می توانید برای هماهنگی بیشتر با فضا یا ایجاد یک ترکیب مناسب از رنگ های متضاد یا همرنگ با یکدیگر استفاده کنید تا در نهایت آنچه را که از زیبایی در نظر دارید در منزل خود مشاهده کنید.

  • ست شیرآلات بامبو

مدل بامبو یکی از مدل های پرطرفدار است که با توجه به زیبایی و جلوه طراحی و ساخت این شیرآلات برای یک منزل مجلل و شیک یک پیشنهاد عالی است، ست شیرآلات تیرگان مدل بامبو دارای ۴ تکه ظرفشویی، روشویی، توالت و حمام است که خروجی آب شیر روشویی، انحنای منحصربفرد شیر ظرفشویی، دستگیره ها در شیر حمام تداعی زیبایی خاصی است که می توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود طلایی یا طلایی مات این سرویس را خریداری نمایید.

  • ست شیرآلات لوتوس

یکی از بهترین مدل های موجود در بازار لوتوس می باشد، ست شیرآلات راسان مدل لوتوس دارای ۴ تکه با کاربری ظرفشویی، روشویی، توالت و حمام است که با رنگ های کروم، سفید و مشکی قابل خریداری است، رنگ مشکی این شیرآلات همراه با رنگ طلایی ترکیب شده است که زیبایی این ست سرویس را دو چندان افزایش داده و در هر فضایی که از این ست سرویس استفاده شود قطعا در زیبایی آن موثر است.

  • ست شیرآلات سورنا

مدل سورنا یکی دیگر از شیرآلاتی است که در عین سادگی با ظرافت خاصی طراحی شده است و با در نظر گرفتن معیارهای یک محصول استاندارد در نهایت محصولی با ویژگی های خاص تولید و قابل استفاده می باشد؛ این محصول نیز در ۴ تکه و جهت استفاده در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام در نظر گرفته شده است؛ با توجه به رنگ کروم و براق این محصول در هر فضایی که از آن استفاده کنید با درخشندگی بالا سبب روشن شدن فضای مورد نظر می شود.

————————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله مزایا و معایب شیرآلات سفید را مطالعه بفرمایید.

————————————-

  • ست شیرآلات مانلی

ست شیرآلات پیچک مدل مانلی با مکانیزم تک اهرمی دارای طراحی متفاوت در بدنه و بخصوص دسته شیرآلات است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است، این ست شیرآلات در ۴ تکه شیر روشویی، شیر حمام، شیر ظرفشویی و شیر توالت موجود است که می توانید متناسب با دیگر تجهیزات منزل از جمله کابینت ها در آشپزخانه یا آیینه و کابینت روشویی دار در سرویس یکی از رنگ های کروم یا سفید این ست را خریداری نمایید.

کلام آخر

خرید بهترین مدل ست شیرآلات لازمه آشنایی با مدل های مختلف است که در این مقاله تلاش شد تا با معرفی مدل های پرطرفدار و محبوب خرید شیرآلات برای شما عزیزان ساده تر شود؛ بنابراین برای خرید هر یک از نمونه های ست شیرآلات می توانید به بازار آنلاین سرام پخش مراجعه کنید و تمامی محصولات مورد نظر خود را بصورت نقد و اقساط خریداری نمایید.

———————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای خرید شیرآلات را مطالعه بفرمایید.

———————————-

سوالات متداول…

بهترین مدل ها را می توان به کراویت، کاوالی، زئوس، فونیکس، هرمس، بامبو و… اشاره کرد.

با توجه به اینکه در بازار آنلاین سرام پخش مدل های گوناگونی از ست شیرآلات وجود دارد بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق هریک از مدل ها می توانید به فروشگاه اینترنتی سرام پخش مراجعه نمایید و از قیمت دقیق مطلع شوید.

اغلب ست شیرآلات ۴ یا ۶ تکه است که برای استفاده در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام قابل استفاده می باشد.

برای خرید ست شیرآلات ابتدا لازم است به دکوراسیون منزل خود توجه کنید و سپس متناسب با دیگر بخش های منزل خود یکی از بهترین مدل ها را انتخاب و خریداری نمایید.

در نظر داشته باشید شیرآلات از آن دسته تجهیزات منزل است که اغلب با هدف ماندگاری بالا خریداری می شود و هدف از خرید آن استفاده طولانی مدت است؛ بنابراین برای خرید ست شیرآلات بهتر است بهترین مدل ها انتخاب شود تا با کیفیت بالا، زیبایی و ماندگاری طولانی همراه باشد.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments