پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

حال بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک کشور خوب است

پرسلان نوع خاصی از سرامیک است که نسبت به سرامیک های استاندارد چگالتر ،بادوام تر و جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات مورد استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان است.

حال بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک کشور خوب است

کاشی به قطعه سنگی مصنوعی گفته می‌شود که یک روی آن دارای سطحی شیشه‌ای و کاملا صاف و صیقلی بوده، پرسلان محصولی یکنواخت بعد از پخت  به رنگ سفید، که از مواد موجود در طبیعت با شرایط خاص شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می‌شود.

پرسلان نوع خاصی از سرامیک است که نسبت به سرامیک های استاندارد چگالتر ،بادوام تر و جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات مورد استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان است.

کارخانه کاشی و سرامیک آباده با مساحت ۴۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۲۰۰ هزار متر مربع از بزرگترین کارخانه‌های سرامیک کشور است و در حاشیه آن برای رفاه پرسنل سالن‌های ورزشی، کتابخانه و برگزاری کلاس‌های آموزشی ایجاد شده است.

در حال حاضر ۱۱۱ واحد صنعتی در گروه‌های صنایع کانی غیر فلزی، شیمیایی و سایر گروه‌های صنایع در حال فعالیت هستند که این واحد‌های صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیار دتومان برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیروبه صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

حال بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک کشور خوب است

 این کارخانه با حدود ۲۵۰ نفر نیرو از سال ۸۹ شروع به کار کرده و با تولید روزانه ۱۳۰ هزار متر مربع کاشی و سرامیک برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه بزرگترین کارخانه سرامیک کشور است، افزود: حدود ۸۰ درصد تولیدات داخلی کشور در این کارخانه تامین می‌شود و ۲۰ درصد از محصولات این کارخانه به کشور‌های عراق، سوریه، آرژانتین و پاکستان صادر می‌شود.

بقایی همچنین گفت: ایجاد خط تولید جدید در این کارخانه شامل لمینت و کاشی پرسلان بوده که در کشور‌های اروپایی طرفدار‌های زیادی دارد

 بقایی افزایش اشتغال در این واحد تولیدی تا ۱۰ هزار نفر را با افزایش خطوط تولیدی جدید امکان پذیر دانست.

پرسلان مطرح در تولید کاشی و سرامیک

وی بیان کرد: وضعیت کارخانه و تولید کاشی و سرامیک در کشور مطلوب بوده و همچنین با صادرات محصولات ارز آوری خوبی را به دنبال دارد که با وضعیت اقتصادی و نوسانات دلار امروزه این کارخانه با همت پرسنل به کار خود ادامه می‌دهد.

پرسلان مطرح در تولید کاشی و سرامیک

خبازیان مدیر فنی واحد پرسلان کارخانه سرامیک آباده ادامه داد: دستگاه چاپ دیجیتال، جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی صنعت سرامیک و دستگاه وارداتی است که بدون محدودیت در همه جا به کار و برای نخستین بار در این کارخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که قابلیت تولید ۶ رنگ کاشی و عرض ۱ تا ۲۰ سانتی متر مربع را دارد.

وی اضافه کرد: بیش از یکسال است که خط تولید پرسلان شروع به کار کرده و با حمایت کالای ملی دو خط تولید به ۴ خط افزایش یافته که پرسلان یک طرح جدید کاشی‌های فوق العاده سخت، مقاوم، با ضخامت بالاتر از کف و بدنه و خمش خیلی زیاد کارایی خاصی در صنعت ساختمان و تزئینی دارد و اماکن عمومی، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، ترمینال‌های انتقال از جمله کاربرد‌های این محصول بوده که به تازگی تولید داخلی آن آغاز شده است.

مدیر فنی واحد پرسلان کارخانه سرامیک آباده افزود: ۹۰ درصد خاک و مواد اولیه کارخانه در داخل کشور تولید می‌شود و بعد از تایید نهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر موجب جذب نیروی بیشتری شده است.

حال بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک کشور خوب است

کار آفرینی در کنار تولید کاشی و سرامیک

ضیائی مدیر مجتمع واحد فرهنگی کارخانه سرامیک آباده گفت: در کنار کار تولید کاشی و سرامیک با همت همسر بقایی مدیر عامل کارخانه سرامیک آباده، مجموعه‌ای فرهنگی راه اندازی شده که در آن فقط بانوان مشغول به کار هستند و این مجموعه از سال ۹۵ با ۸۰ نفر نیرو بانوان شروع به کار کرده و امسال این تعداد به ۲۶۰ نفر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در این مجموعه فرهنگی صنایع دستی از جمله منبت، قالی بافی، قالیچه، زیلو بافی، خیاطی و سفال با تلاش بانوان هنرمند آباده تهیه می‌شود که بیشتر این محصولات به کشور‌های عراق، پاکستان و افغانستان صادر می‌شود و برای تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حال بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک کشور خوب است

گفتنی است، با راه اندازی خط جدید تولید سرامیک در این کارخانه روزانه از ۱۳۰ هزار متر مربع به ۱۵۰ هزار متر مربع افزایش می‌یابد و زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را ایجاد می‌کند.

برنامه توسعه کارخانه و افزایش صادرات محصولات به کشور‌های اروپایی از جمله اتریش، بلژیک و اسکاندیناوی در آینده‌ای نزدیک است.

با حجم سرمایه گذاری بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.


#کاشی  #سرامیک #سرام پخش

منبع: گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments