پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خرید عمده توالت فرنگی با شرایطی آسان و اقساطی !

خرید عمده توالت فرنگی

خرید عمده توالت فرنگی با شرایطی آسان و اقساطی !

فهرست مطالب

توالت فرنگی که برخلاف نام آن امروزه در اغلب خانه‌های ایرانی یافت می‌شود و در کنار توالت ایرانی و روشویی به یکی از اصلی‌ترین تجهیزات سرویس بهداشتی تبدیل شده است، در شرایطی، خرید عمده توالت فرنگی به نفع افراد می‌باشد که در این صورت بهتر است قبل از خرید عمده اطلاعاتی در این باره داشته باشیم.

به‌عنوان‌مثال یک پیمانکار یا فردی که در حال ساخت‌وساز ساختمان‌های چندواحدی است با خرید عمده توالت فرنگی یا خرید عمده شیرآلات  و دیگر تجهیزات قطعاً می‌تواند به نفع سازنده و همچنین مشتری عمل کند و تا حد زیادی سرمایه اولیه ساخت را کاهش دهد.
حتماً برایتان سؤال شده است چرا و چه تفاوتی دارد؟ تا انتها با ما همراه باشید تا علاوه بر دریافت پاسخ خود به بررسی نحوه خرید عمده انواع توالت فرنگی و همچنین قیمت عمده توالت فرنگی بپردازیم.

—————————–

برای خرید عمده توالت فرنگی با شرایط آسان و اقساطی با مشاوران ما در سرام پخش در ارتباط باشید.

—————————–

فروش عمده توالت فرنگی

برای خرید عمده توالت‌های فرنگی حتماً لازم است به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید، زیرا شما در حال خرید توالت به تعداد بالا هستید؛ بنابراین اگر کیفیت یا جنس بدنه و کارایی آن پایین باشد در نتیجه این مشکل برای تمام نمونه‌ها وجود دارد و شما با تعداد زیادی از نمونه‌ها چنین مشکلی را خواهید داشت پس رفع چنین مشکلاتی سخت و دشوار و درعین‌حال هزینه بر است.

از مزایای خرید عمده و کلی توالت فرنگی یا انواع توالت والهنگ، شیرآلات حمام و… می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ارزان‌تر بودن قیمت هر توالت
• یکسان بودن کیفیت تمام نمونه‌ها
• قدرت انتخاب بیشتر هنگام خرید
• خرید در ابتدای پروژه با قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به انتهای پروژه
• بهره گرفتن از مزایای خرید عمده همچون تخفیفات ویژه، شرایط اقساطی و…
• و…

 خرید عمده توالت فرنگی از بازار آنلاین سرام پخش+ اقساطی

مدل توالت فرنگی

زمانی که شما در حال ساخت یک پروژه ساختمانی ده طبقه با ۳۰ واحد هستید قطعاً اگر برای هر منزل ۲ عدد توالت فرنگی و دو عدد دوش حمام نیاز باشد، منطقی‌تر است به جای خرید تکی هریک از این تجهیزات به‌صورت عمده خریداری شود، زیرا شما به‌عنوان یک پیمانکار یا مهندس حتماً در ابتدای پروژه نیازمندی‌ها را مشخص کرده و از تعداد تجهیزات لازم مطلع هستید بنابراین بهتر است همان ابتدا برای خرید آن اقدام کنید.

به‌عنوان مثال در تمام منازل روشویی نیاز است اگر در ابتدای شروع ساخت‌وساز تمام روشویی‌های مورد نیاز ساختمان را به‌صورت عمده خریداری نمایید نه‌تنها از قیمت بسیار مناسب در خرید عمده بهره‌مند شده‌اید، بلکه از افزایش قیمت تجهیزات نیز در امان مانده و با قیمت همان ابتدا تجهیزات را خریداری نموده‌اید.

همچنین علاوه براین اگر شما دارای فروشگاه‌های محدود در زمینه فروش انواع تجهیزات ساختمان از جمله وان جکوزی، دوش و یونیورست، کاشی و پرسلان و… هستید می‌توانید توالت فرنگی را نیز به‌صورت عمده خریداری کرده و در فروشگاه‌های خود به فروش برسانید.

فروش عمده توالت فرنگی

خرید آنلاین توالت فرنگی امکان‌پذیر است؟

قطعاً در فروشگاه‌های شهر شما هرقدر هم که محصولات متنوع باشند؛ اما در نهایت برای یک توالت فرنگی تنوع بالایی را نمی‌توان یافت و ناچار هستید از بین ۵ یا ۶ مدل انتخاب کنید اما امروزه وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین شرایط خرید آنلاین را با درگاه پرداخت‌های کاملاً امن فراهم کرده‌اند تا در صورت انتخاب هر مدل، طرح و رنگی از هر وبسایتی بتوانید به‌راحتی تجهیزات را خریداری و درب منزل خود دریافت کنید.
وبسایت فروشگاهی سرام پخش نیز امکان خرید آنلاین را به‌صورت کلی و جزئی برای تمام مشتریان خود فراهم کرده است که از دیگر مزایای این مجموعه امکان خرید قسطی است و همچنین حفظ کیفیت، تنوع بالای محصولات و… این مجموعه را نسبت به رقبا متمایز می‌کند.
پس شما در هر شهری از ایران عزیز هستید، تنها با ثبت سفارش خود می‌توانید تمامی تجهیزات را در مکان موردنظر خود از سرام پخش تحویل بگیرید و نیاز به هیچ‌گونه مراجعه حضوری نمی‌باشد.

خرید آنلاین توالت فرنگی به صورت عمده

—————————————–

برای خرید عمده چینی بهداشتی با شرایط اقساطی هم می توانید روی بازار آنلاین سرام پخش حساب باز کنید.

—————————————–

نحوه خرید عمده توالت فرنگی

قطعاً ارائه و انتخاب یک روش برای همه افراد چاره‌ساز نمی‌باشد، این مورد نه‌تنها برای خرید توالت فرنگی بلکه خرید عمده کاشی و سرامیک، پرسلان و… لازم است راه‌های مختلفی برای افراد در نظر گرفته شود زیرا هر مشتری دارای شرایط خرید متفاوتی است.

۱-برخی از افراد خرید حضوری را ترجیح می‌دهند

عده‌ای از افراد همچنان تمایل به خرید حضوری و مشاهده کالای موردنظر از نزدیک دارند، این دسته از افرادی هستند که هنگام خرید حساسیت‌های بیشتری داشته و لازم است حتماً تجهیزات را به‌صورت دقیق بررسی کنند؛ هرچند هیچ ممانعتی نیز برای این دسته وجود ندارد می‌توانند با مراجعه به نقشه نمایندگان موجود در وبسایت سرام پخش به‌صورت حضوری به نمایندگان موجود در شهر یا استان خود برای خرید مراجعه نمایید.

جهت خرید عمده توالت فرنگی به صورت حضوری نزدیک ترین نمایندگان را بیابید.

۲-برخی افراد خرید تلفنی برای آن‌ها راحت‌تر است

همان‌طور که می‌دانید تلفن از گذشته تا کنون مورداستفاده افراد بوده است، بنابراین در حال حاضر افراد در سنین مختلف امکان ثبت سفارش به‌صورت تلفنی را داشته و می‌توانند به‌راحتی از طریق تماس با کارشناسان سرام پخش سفارش خود را ثبت و از طریق پست در محل موردنظر خود تحویل بگیرند.
لازم به ذکر است روزانه چندین اپراتور و کارشناس در سرام پخش آماده پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مشتریان می‌باشند که برای اطلاع از شماره تماس‌ها می‌توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

—————————————

برای ارتباط با مشاوران سرام پخش با شماره ۰۳۵۳۸۲۷۴۷۶۰ تماس بگیرید.

—————————————

۳-خرید از طریق واتساپ یا اینستاگرام

امروزه شبکه‌های مجازی نقش پررنگی در خریدوفروش دارند و به دلیل رابط کاربری آسان استفاده از این شبکه‌های نیز به‌راحتی برای افراد در سنین مختلف و با سطح دانش متفاوت بسیار ساده و امکان‌پذیر است، بنابراین بسیاری افراد خرید از این پلتفرم‌ها را به خرید از وبسایت یا دیگر روش‌ها ترجیح می‌دهند.

خوشبختانه اگر شما از این دسته هستید برای خرید آنلاین توالت فرنگی یا دیگر تجهیزات از جمله انواع شیرآلات سرویس بهداشتی و… می‌توانید به صفحه اینستاگرام سرام پخش مراجعه نمایید و خرید خود را از این بخش نیز تکمیل کنید. 

—————————————

برای ارتباط با مشاوران سرام پخش از طریق اینستاگرام

—————————————

۴-خرید از وبسایت به‌صورت کاملاً آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی قطعاً افراد نیز پیشرفت کرده و نحوه خرید خود را تغییر می‌دهند، یکی از روش‌های خرید آسان از وبسایت فروشگاه است که به‌صورت آنلاین می‌توانید تمام سفارش‌های خود را ثبت کنید، همان‌طور که در اغلب محصولات سرام پخش مشاهده می‌شود هر نمونه با تمام جزئیات توضیح داده شده است تا خرید برای افراد به‌راحتی همراه با عکس و ویدئو امکان‌پذیر باشد.
همچنین برای خرید انبوه می‌توانید از طریق فرم درخواست خرید انبوه از سرام پخش خرید خود را انجام دهید، همچنین با توجه به امکان خرید قسطی از سرام پخش، برای اطلاع از شرایط اقساط و بازپرداخت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 خرید عمده توالت فرنگی از بازار آنلاین سرام پخش+ اقساطی

مدل توالت فرنگی

قیمت عمده توالت فرنگی

اغلب افراد تصور می‌کنند قیمت توالت به‌صورت جزئی یا تکی یکسان است بنابراین چرا به‌صورت یکجا مبلغ بالایی را برای خرید عمده بپردازند؟! این تفکر کاملاً غلط است زیرا علاوه بر اینکه قیمت توالت فرنگی ممکن است در ابتدای شروع پروژه با چند ماه پس از گذشت ساخت‌وساز متفاوت باشد؛ قیمت خرید کلی دارای تخفیفات بسیار بیشتری در برابر خرید جزئی می‌باشد و به هر میزان که شما مقدار بیشتری خرید انجام دهید قطعاً تخفیفات بیشتر و قیمت خرید شما نیز کاهش می‌یابد.
به دلیل نوسان بازار برای اطلاع از قیمت عمده انواع توالت فرنگی یا روشویی و دیگر تجهیزات سرام پخش بهتر است با کارشناسان در واحد فروش تماس گرفته تا از قیمت‌های آپدیت شده مطلع شوید.

—————————————–

برای خرید عمده شیرآلات با شرایط اقساطی هم می توانید روی بازار آنلاین سرام پخش حساب باز کنید.

—————————————–

کلام آخر
توالت فرنگی امروزه در اغلب ساختمان‌ها نه‌تنها به‌عنوان یک امتیاز مثبت بلکه یکی از اجزای اصلی ساختمان به شمار می‌آید و باتوجه‌به راحت بودن نحوه استفاده از آن افراد در تمام سنین به استفاده از آن تمایل دارند، بنابراین فروشگاه سرام پخش برای رفاه حال مشتریان امکان خرید عمده توالت فرنگی را از روش‌های مختلفی فراهم کرده است تا افراد بتوانند به‌راحتی خرید عمده خود را انجام دهند.

سوالات متداول…

بله قطعاً نه‌تنها خرید توالت فرنگی بلکه خرید هر یک از تجهیزات ساختمانی از جمله شیرآلات، روشویی و… به‌صورت عمده بسیار قیمت بهتر و مناسب‌تری نسبت به خرید جزئی دارد.

باتوجه‌به اینکه در حال حاضر هر مجموعه و فروشگاهی حاضر به ارائه خدمات اقساطی نمی‌باشد؛ اما درعین‌حال سرام پخش برای رفاه حال مشتریان امکان خرید قسطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

بله؛ همان‌طور که پیش‌تر در مقاله نیز اشاره شد روش‌های متفاوتی برای خرید وجود دارد که برخی از آن‌ها آنلاین است و فروشگاه‌های مختلفی این روش‌ها را ارائه می‌کنند و سرام پخش نیز یکی از فروشگاه‌های معتبر ارائه‌کننده انواع توالت فرنگی، توالت زمینی و… است.

باتوجه‌به اینکه محصولات موجود در وبسایت سرام پخش دارای تنوع بالایی می‌باشد، بنابراین نمی‌توان قیمت واحدی را برای آن در نظر گرفت و بهتر است برای اطلاع از قیمت عمده توالت فرنگی به بازار آنلاین سرام پخش مراجعه نمایید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments