پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

دانستن بیشتر در مورد کاشی جلا

دانستن بیشتر در مورد کاشی جلا

دانستن بیشتر در مورد کاشی جلا

دانستن بیشتر در مورد کاشی جلا | بر خلاف عادی جلا کاشی لعاب بر روی سطح آن لعاب ویژه کریستال مقاوم در برابر سایش است. پس از درجه حرارت بالا تف جوشی، مولکول به طور کامل مهر و موم شده و تقریبا بدون شکاف وجود دارد. آن روشنایی بالا برای مدت طولانی بدون کم سخت و مقاوم به سایش، کاشی های روشن تر، خانه روشن تر و با شکوه زمانی که تزئین ساخت ساخت نگه می دارد.

۱-دامنه کاربرد تمام لعاب کاشی جلا.

اتاق نشیمن، اتاق خواب، مطالعه; و یا لابی هتل کف و دیوار و ستون و آسانسور اتاق، راهرو. سپس به بالا پایان دفتر ساختمان تزیینات دیواری خشک دیوار تصویر میز پذیرایی، لابی آسانسور کف دیوار و دیگر به طور کامل بازیگران لعاب کاشی بیش از حد می تواند باشد.

۲- مشخصات لعاب کاشی و جلا

اندازه ها و مشخصات لعاب کاشی جلا به طور کلی ۴۰۰ x 400 mm 500 × ۵۰۰ mm 600 x 600 600 x 900 1000 x 1000 میلی متر و ضخامت حدود ۱۰ میلی متر است.

۳- کاشی جلزد جلا تکنولوژی.

کاشی های لعاب رنگ لعاب و بدنه آن فرایند شبیه به کاشی های کف لعاب عمومی است. تفاوت اصلی است که پس از استفاده از لعاب تابلو نوشته شده است و سپس یک لایه شفاف لعاب سطح اعمال می شود. پس از شلیک، تمام سطح لعاب در دور انداخته به قسمت و بخشی از لایه سطح لعاب چاپ لایه و لعاب پایین حفظ شده است.

دانستن بیشتر در مورد کاشی جلا

۴. مزایای استفاده از کاشی های لعاب تمام.

مزایای استفاده از کاشی های لعاب به طور کامل: بیشتر تنوع رنگارنگ, رنگارنگ, رنگ, بافت طبیعی. پس عمر آن سه بار به عنوان طولانی به عنوان آجر پودری عمومی عمر طولانی، کامل بازیگران لعاب کاشی سرامیک لعاب شفاف شلیک ضخیم تر، آسان نیست برای پوشیدن، است.

۵- معایب کاشی جلزد

پس از سال توسعه، طراحی کاشی های لعاب به طور کامل خیلی بهتر از قبل است اما مانند ضعیف توانایی ضد آلودگی، مواد سطح به طور کامل بازیگران لعاب کاشی آسان خش و خراش و آسان به تغییر بیش از حد نازک است که کاستی های خاص خود را هنوز هم وجود دارد، شکل، این به خاطر فرایند تولید ناقص به طور کامل بازیگران لعاب کاشی است.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]دانستن بیشتر در مورد کاشی جلا


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments