پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کدام کاشی مناسب برای اتاق خواب است؟ کاشی های جلا شیشه ای و یا کاشی های جلا

کدام کاشی مناسب برای اتاق خواب است؟ کاشی های جلا شیشه ای و یا کاشی های جلا

کدام کاشی مناسب برای اتاق خواب است؟ کاشی های جلا شیشه ای و یا کاشی های جلا

۱- تفاوت بین کاشی های جلا و کاشی های شیشه ای جلا

کاشی های جلا داده شده و کاشی های شیشه ای جلا بسیار از سطح بسیار روشن هستند، بنابراین وقتی از سطح نگاه می کنید، بین آنها تفاوت بین دشوار است، اما در واقع نگاه دقیق تر، شما می دانید که این دو هنوز هم متفاوت هستند.
اول، تفاوت از رنگ دیده می شود. اگر این یک کاشی جلا است، تفاوت رنگ بین رنگ های مختلف در آجر بسیار قوی نیست، بنابراین رنگ کاشی جلا نسبتا تک. تفاوت بین کاشی های جلا داده شده و کاشی های شیشه ای پوشش داده شده این است که در خطوط تفاوت وجود دارد. کاشی های جلا می توانند بافت را بسیار کوچک نکنند، اما کاشی های شیشه ای کامل جلا می توانند خطوط را بسیار دقیق تر کنند. از این نقطه می توان تفاوت را دید.

۲- که مقاوم در برابر سایش است

کاشی جلا واقعا مقاوم در برابر سایش است. اگر چه رنگ آن به عنوان کاشی های شیشه ای زیبا نیست، اما در واقع دو بار شلیک می شود، به طوری که به راحتی نمی شود پوشانده شود. اگر بچه ها در منزل وجود داشته باشند، بچه ها اغلب اسباب بازی بر روی زمین قرار می گیرد تا بازی کند، سپس یک آجر جلا را انتخاب می کند بهتر است، در مدت کوتاهی از سطح خسته نخواهد شد.

۳- مقاومت آلودگی همان

آجر های پرداخت شده و کاشی های جلا نیز در عملکرد ضد افتادگی متفاوت هستند. در طول فرایند تولید، آجر های پرداختی برخی از منافذ های مقعر و محوری را ترک خواهند کرد. این منافذ خاک را پنهان می کند، و اثر ضد کف کاشی های جلا داده خواهد شد دور. بهتر از کاشی های جلا.
بنابراین این انتخاب شماست، اگر احساس می کنید که همیشه تمیز می شوید، سپس کاشی های جلا را انتخاب کنید، اگر شما در مورد خاک بر روی زمین نگران هستید، شما هنوز هم باید انتخاب کنید تا لعاب کاشی!


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments