پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

دعوای سئول و شهر آفتاب چه پیامدهایی خواهد داشت؟

دعوای سئول و شهر آفتاب چه پیامدهایی خواهد داشت؟

عباس تقدمی نژاد، مدیر عامل شهر آفتاب در صحبت‌های اخیر خود به واقعه عجیب امسال اشاره داشت که در آن دو نمایشگاه کاشی و سرامیک تبلیغ شدند؛ یکی در بهمن ماه در شهر آفتاب و یکی در دی ماه در سئول که هر دو آن‌ها عنوان بیست و هفتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک را به خود اختصاص داده بودند.

ایشان مشکل پیش رو را نتیجه تقابل ضعیف مجموعه‌های صنعتی کشور می‌داند و معتقد است درنهایت یکی از این دو نمایشگاه مجبور خواهند شد برنامه خود را لغو کنند.

ایشان از نداشتن رویکرد مشخص برای برگزاری نمایشگاه در کشور خبر داد و گفت: «این جریان باید هر چه زودتر حل شود و به جریان‌های سیاسی کشور هم هیچ گونه ارتباطی ندارد». ایشان حل اختلاف بین سئول و شهر آفتاب را اقدامی موثر برای توسعه هر چه بهتر صادرات کشور می‌دانند.

ایشان در بخشی از صحبت‌هایشان گفتند از سویی دیگر حرف و حدیث‌های ضد و نقیضی درباره برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب گفته می‌شود تا چهره‌ای سیاه از آن به نمایش بگذارند. حال آن که هیچکدام صحیح نیست و شهر آفتاب فقط و فقط کارکرد نمایشگاهی دارد و باید اجازه دهند کارش را به‌خوبی انجام دهد.

برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب؛ آری یا نه؟

رویکرد فعلی ما تاکنون این بوده است که تمامی نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برگزار شوند و طی مذاکراتی که تاکنون با شهرداری تهران صورت گرفته قرار شد که هیچ مجموعه شهرداری حق برگزاری نمایشگاه غیر از شهر آفتاب را ندارد و تنها درصورت اخذ مجوز می‌تواند به نمایشگاه دیگری برود.
شهر آفتاب بستری مناسب برای همه اقشار ازجمله صاحبان رسانه، مردم و مسئولان و صاحبان کسب و کار است تا بخش خصوصی برای حضوری پر رنگ‌تر در آن پیش قدم شود. این مجموعه ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد و درصورت توسعه و رونق نمایشگاه‌ها در آن می‌تواند بهترین کارکرد خود را به نمایش بگذارد.

بازنویسی توسط تیم محتوای سرام پخش

منبع:

https://cpgram.ir/yI42NM

منتظر حضور گرمتان در بیست و هفتمین نمایشگاه کاشی و چینی بهداشتی شهرآفتاب تهران هستیم.

نمایشگاه کاشی تهران

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments