پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

علت برگزار نشدن برخی نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب چیست؟

علت برگزار نشدن برخی نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب چیست؟

در مصاحبه‌ای که با عباس تقدسی نژاد، مدیر عامل جدید مجموعه نمایشگاه‌های شهر آفتاب صورت گرفته است، ایشان بیان داشتند:« در سال‌های اخیر به‌دلیل عدم رسیدگی، برخی از پتانسیل‌های موجود در این مجموعه در حال نابود شدن بود که ما با تغییر و انتخاب پیمانکارانی جدید توانستیم این پتانسیل‌ها ازجمله ۵۲ هکتار فضای سبز را حفظ کنیم».

مجموعه شهر آفتاب و بخش خصوصی

ایشان همچنین درباره الزام خصوصی شدن این مجموعه نمایشگاه‌ها گفتند:« در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که چندی پیش برگزار شده بود، بیش از هزار میلیارد سرمایه ‌گذاری آن‌ مرتبط با شهر آفتاب بود. همچنین ما با اعمال تغییرات جدی در اساسنامه شهر آفتاب قصد توسعه بیش از پیش این مجموعه را داریم.
تعدیل کارکرد مجموعه شهر آفتاب
یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا برای مثال، اضافه شدن جاده دسترسی جدید و تسهیل دسترسی‌های ورودی و خروجی به شهر آفتاب بوده است و تاثیر آن را می‌توان از رشد ۳ برابری بازدید از این نمایشگاه دانست.

برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه در سال ۱۴۰۱

با تمام مشکلات و کم لطفی‌هایی که از سوی ارگان‌های مختلف به این مجموعه شده بود، تقدسی نژاد درباره آینده این نمایشگاه اظهار امیدواری کرد و گفت با همکاری‌های صورت گرفته این مجموعه بیش از پیش شناخته خواهد شد. ایشان نقش همکاری مترو را در میزان بازدید از نمایشگاه نیز موثر دانستند و از کاهش مدت زمان فعالیت هر مترو از ۴۰ دقیقه به ۱۰ دقیقه خبر دادند.

 دلیل اصلی عدم برگزاری نمایشگاه ساختمان شهر آفتاب

مدیرعامل مجموعه شهر آفتاب اظهار داشت علی رغم این که قرارداد برگزاری نمایشگاه ساختمان در شهر آفتاب بسته شده بود اما به‌خاطر فشار‌های جانبی وارده مجبور به لغو آن شدیم. همچنین با وجود بستن قرارداد با انجمن کاشی و سرامیک برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب، مکاتبات صورت گرفته با وزارت صمت ما را وادار کرده است که این نمایشگاه مانند ۲۶ دوره قبلی در سئول برگزار شود.

ایجاد شهربازی، گالری، موزه و… همه و همه در شهر آفتاب
تقدسی نژاد در صحبت‌های پایانی خود از نیازمندی به سرمایه گذاری این شهرک برای ساخت شهر بازی، شهرک سینمایی، موزه و گالری خبر داد. همچنین ایشان اضافه کردند: « یکی از پهنه‌های شهر آفتاب صرفا کارکرد نمایشگاهی دارد و پهنه دیگر آن را به مجموعه نمایشگاه‌های موقت و شوروم اختصاص داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه، به رشد و توسعه آن کمک کرده باشیم».

بازنویسی توسط تیم محتوای سرام پخش

منبع:

https://cpgram.ir/e7ldmh

منتظر حضور گرمتان در بیست و هفتمین نمایشگاه کاشی و چینی بهداشتی شهرآفتاب تهران هستیم.

نمایشگاه کاشی تهران

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments