پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

دیوار پوش های فوم پلی استایرن

دیوار پوش های فوم پلی استایرن

دیوار پوش های فوم پلی استایرن

زایای دیوارپوشهای فوم پلی استایرن

دیوارپوشهای فوم پلی استایرن مزایای متعددی دارند. اولین مزیت این نوع دیوارپوش ها، تنوع بالای طرح و رنگ آنها و زیبایی منحصر به فردشان است. این دیوارپوش ها بهترین انتخاب برای دیوارهای ناهموار هستند.

و ظاهری یکدست و شکیل به آنها میدهند. از دیگر مزایای متعدد این دیوارپوش ها میتوان به نصب آسان، عمر و دوام طولانی، عدم نیاز به صرف هزینه برای تعمیر و بازسازی دیوارها، عایق بسیار عالی صوت و حرارت و … اشاره کرد. این دیوارپوش ها کاملا ضد آب بوده و راحتی قابل شستشو هستند.

دیدیوارپوش های فوم پلی استایرن

نصب دیوارپوشهای فوم پلی استایرن با روکش پلیمری

فوم های پلی استایرن با روکش بتن پلیمری یکی از بهترین و جدیدترین دیوارپوش ها برای زیباسازی دیوارهای داخلی ساختمان هستند. این دیوارپوش ها جایگزین بسیار مناسبی برای پوشش های سنتی چون سنگ، گچ، سیمان و رابیتس میباشند. گروه کاسیان با بهره گیری از نیروهایی متخصص و متعهد در تمام زمینه های تولید، خرید و فروش و نصب و اجرای دیوارپوشهای فوم پلی استایرن در خدمت شما عزیزان است. همکاران مجرب ما تمامی خدمات لازم را در اسرع وقت برای شما عزیزان فراهم کرده و با نازل ترین قیمت بهترین کیفیت را به شما ارئه خواهند داد.

برای خرید، نصب و اجرای انواع دیوارپوشهای فوم پلی استایرن با روکش بتن پلیمری کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

دیوار پوش های فوم پلی استایرن
دیوارپوش های مختلف

ویژگی های دیوارپوش های فوم پلی استایرن با روکش بتن پلیمری

گروه کاسیان در زمینه فروش و نصب دیوارپوشهای روکش بتن پلیمری از نیروهایی متخصص و متعهد در این مزینه بهره میجوید و کیفیت کار را برای شما تضمین خواهد کرد. این نوع دیوارپوش ها ویژگی های برجسته زیادی دارند که از مهمترین آنها میتوان به انعطاف و شکل پذیری بالا، وزن کم، هزینه خرید و نصب مقرون به صرفه، ضد آب بودن،  مقاومت بالا در برابر ضربات ناگهانی، خاصیت دارای آنتی باکتریال، عایق حرارت و صدا بودن، نصب آسان و … اشاره کرد. این دیوارپوش ها با روکش بتن پلیمری بهترین جایگزین برای دیوارپوش های رایج مانند کاغذ دیواری، فایبر گلاس، پنلهای MDF، سنگهای آنتیک و … هستند.


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments