پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای انتخاب بهترین شیرآلات حمام

راهنمای انتخاب شیرحمام و -دوش

راهنمای انتخاب بهترین شیرآلات حمام

فهرست مطالب

راهنمای انتخاب بهترین شیرآلات حمام یا دوش | شما می‌توانید با تعویض شیرآلات قدیمی با تجهیزات جدید به ‌راحتی ظاهری آراسته و نو به حمام و سرویس‌ بهداشتی خانه بدهید.شیرآلات یکی از تجهیزات مهمی هستند که استفاده و خرید صحیح آن‌ها در بهبود دکوراسیون منزل تأثیر زیادی خواهند گذاشت.

شیرآلات حمام، سرویس بهداشتی، ظرفشویی و غیره به‌طور‌مستقیم با جریان آب گرم و سرد در تماس هستند و به‌همین‌دلیل انتخاب جنس آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

بهترین گزینه برای روکش رویی شیر حمام یا دوش، روکش استیل است. شیرآلات استیل، کیفیت بالا، ظاهری زیبا، قیمتی مقرون‌به‌صرفه و مقاومت بسیار بالایی دارند.

علاوه‌بر‌این، برای خرید شیرآلات بهداشتی باید به پارامترهای مختلفی مانند ارتفاع دوش حمام، طراحی شیر حمام یا دوش، گارانتی و خدمات پس از فروش، فضا و متراژ حمام و غیره نیز توجه کرد.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات حمام از بازار آنلاین سرام پخش

نکات مهم در هنگام خرید انواع شیر حمام

خرید شیرآلات حمام معمولا چند سال یک ‌بار انجام می‌شود و به‌همین دلیل، طول عمر و کیفیت سایر اجزای آن اهمیت زیادی دارد و بهتر است به این موضوع توجه کنید. مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید شیر حمام باید رعایت کنید موارد زیر را در برمی‌گیرند:

انتخاب بهترین شیرآلات حمام

• جنس شیر

دقت کنید که جنس شیر حمام از برنج باشد؛ چرا که شیر حمام برنجی طول عمر بیشتری دارد و دچار پوسیدگی نمی‌شود.

• روکش شیرآلات

هر چه کیفیت روکش شیرآلات ازجمله نوع روکش و ضخامت آن بالاتر باشد، دیرتر پوسیده می‌شود. بهترین نوع روکش که سال‌هاست از آن استفاده می‌شود، روکش استیل است.

• خدمات پس از فروش

برخی از شیرآلات ممکن است در ابتدای نصب یا پس از چندین ماه خراب شوند. به همین دلیل باید شرکت یا برندی را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش داشته باشد.

• دقت به موجود بودن قطعات

برخی مواقع مجبور به تعویض قطعات داخلی شیر هستید که در صورت موجود نبودن، مجبور به تعویض کلی شیر حمام خواهید شد که هزینه زیادی دارد.

انتخاب شیرآلات حمام

• توجه به بهینه بودن شیر

شیرآلاتی را انتخاب کنید که استاندارد‌های لازم را داشته باشند و بتوانند میزان مصرف آب را کاهش دهند.

• قابلیت تنظیم آب

خرید شیرآلات حمام که قابلیت تنظیم کردن داشته باشند، از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید بتوانید با تغییر جهت، آب سرد و گرم را تغییر داده یا مخلوط کنید.

• نحوه نصب شیر حمام

نصب برخی از شیرآلات به‌دلیل طراحی منحصر به فردی که دارند، ممکن است سخت باشد و هزینه نصب آن ها نیز بالا خواهد بود. به این موضوع نیز دقت کنید تا موقع نصب، آسیبی به شیر وارد نشود.

• ارتفاع علم دوش

با توجه به فضایی که در اختیار دارید، باید دوش با ارتفاع مناسب را خریداری و نصب کنید.

انتخاب شیردوش حمام

انواع شیرآلات حمام

شیرآلات حمام به طور کلی دارای علم دوش متحرک یا ثابت هستند. سر دوش متحرک در مقایسه با ثابت، به دلیل اینکه در جهات مختلف قابل استفاده است، مناسب‌تر است. یکی از انواع شیرآلات حمام، شیرآلات چند تکه هستند که به شما امکان ست کردن و تعویض کلیه قطعات شیر را می‌دهند.

شما می‌توانید همه قطعات را، متناسب با دکوراسیون حمامتان عوض کنید. یکی از بهترین انواع شیرآلات حمام، شیرآلاتی با ضخامت کارتریج بالا هستند که به شما کمک می‌کنند در زمان کم آبی، دچار کمبود آب نشوید.

راهنمای انتخاب شیرآلات حمام

مشخصات بهترین شیرآلات حمام و دوش

برای خرید شیرآلات حمام علاوه‌بر شیر حمام، به سر دوش هم نیاز دارید. سر دوش به‌طورکلی دو نوع است: سر دوش ثابت یا متحرک. علم های متحرک، قابلیت جدا شدن از جای خود را دارند و شستشو با آن ها راحت‌تر است.

همچنین استفاده از شیرآلاتی که در آن‌ها از سرب استفاده شده، مناسب نیست و در مدت زمان کمی دچار رسوب و زنگ زدگی می‌شوند. بهترین نوع روکش و جنس شیرآلات، استیل است که بهترین نوع آن ها را شرکت استیل البرز و کن تولید می‌کنند.

همچنین اگر فشار آب منزل شما پایین است، کارتریجی با ضخامت بالاتر خریداری کنید تا با قطعی یا کمبود آب مواجه نشوید. آبکاری کروم نیز در مقایسه با انواع دیگر طول عمر و کیفیت بالاتری دارد و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شود.

خرید آسان و اقساطی انواع علم دوش دوکاره از بازار آنلاین سرام پخش

علم دوش یونیورست چیست

خرید آنلاین شیرآلات حمام

با یک جستجوی ساده، انواع و اقسام شیرآلات حمام در سایت‌های مختلف را پیدا می‌کنید که در نگاه اول به دلیل طراحی و زیبایی مطلوبی که دارند، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند؛ اما در‌نهایت علاوه‌بر زیبایی، باید به فاکتورهای مهم دیگری ازجمله قیمت شیرآلات، کیفیت روکش شیر، جنس پوسته داخلی و پوسته خارجی، طریقه نصب و… توجه کرد.

سایت سرام پخش، با همکاری بهترین تولیدکنندگان، انواع شیرآلات و تجهیزات منزل را با قیمت کارخانه و از طریق پستی عرضه می‌کند. با جستجوی برند و نوع محصول، می‌توانید محصولات موردنظر خود را با کیفیت مطلوب و عالی خریداری کنید.

خرید شیرآلات حمام ارزان‌تر از همه جا

بازار آنلاین سرام پخش، با همکاری چندین تولید کننده و برترین برندهای روز دنیا، انواع تجهیزات منزل به‌ویژه شیرآلات لوکس و باکیفیت را با قیمت مستقیم کارخانه به فروش می‌رساند.

با جستجو در سایت سرام پخش و انتخاب برند و نوع محصول موردنظر، می‌توانید انواع شیرآلات و مشخصات آن ها را مشاهده کرده و خرید خود را آنلاین انجام دهید و محصول خود را با بسته‌بندی سالم درب منزل دریافت کنید.

 

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات از بازار آنلاین سرام پخش

سوالات متداول…

بهترین گزینه برای روکش رویی شیر حمام یا دوش، روکش استیل است. شیرآلات استیل، کیفیت بالا، ظاهری زیبا، قیمتی مقرون‌به‌صرفه و مقاومت بسیار بالایی دارند.

جنس شیر، روکش شیرآلات ، خدمات پس از فروش، توجه به بهینه بودن شیرآلات، قابلیت تنظم آب، نصب آشان شیرآلات حمام

بله شما میتوانید برای خرید آنلاین شیرآلات حمام از طریق بازار آنلاین سرام پخش اقدام کنید.

نظرات ۶

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments