پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای انتخاب سرامیک دیوار پارکینگ

راهنمای انتخاب سرامیک دیوار پارکینگ

راهنمای انتخاب سرامیک دیوار پارکینگ

راهنمای انتخاب سرامیک دیوار پارکینگ | یکی از بهترین مصالح که می توانید از آن برای دیوار هعای پارکینگ استفاده کنید سرامیک است که در این مطلب بیشتر در مورد این موضوع با هم صحبت می کنیم و اطلاعات مناسبی را در این خصوص در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در زمان انتخاب و خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا سرامیک برای دیوار پارکینگ گزینه مناسبی است؟

دوام بالا و ماندگاری طرح، رنگ زیبایی مربوط به سرامیک.
تنوع بسیار بالا
قیمت پایین تر نسبت به سنگ
قابلیت پاک کردن و شستشوی ساده و راحت
قابلیت انعکاس نور مناسب.
نصب ساده و بدون دردسر

البته باید گفت که نمی توان همه مزایای سرامیک را برای دیوار های پارکینگ لیست کرد و صد البته شما هم از این مزایا با خبر هستید.
در ادامه نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید سرامیک در نظر داشته باشید را با هم بررسی می کنیم.

راهنمای انتخاب سرامیک دیوار پارکینگ

برای خرید و انتخاب سرامیک دیوار پارکینگ چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

دوست دارید پارکینگ چه نمایی داشته باشد؟

از آنجایی که ممکن است زیبایی و طرحی که در پارکینگ ایجاد می کنید بخشی از نمای داخلی ورودی ساختمان باشد، پس اهمیت دادن به  نمای داخلی پارکینگ بسیار مهم می باشد و اول از همه باید این نکته را به یاد داشته باشید که زیبایی این قسمت ها باید باب میل شما باشد و سلیقه  شما حرف اول را میزند. چون وقتی همه چیز طبق سلیقه و خواست شما نباشد، شما هیچ حس خوبی نسبت به نمای داخلی نخواهید داشت. همچنین باید به  یاد داشته باشید سرامیک مورد نظرتان به شکلی نباشد که به سادگی از دور خارج شود و به  قول معروف از مد بیافتد.

سایز پارکینگ چقدر است؟

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که سایز پارکینگ شما چقدر است. این موضوع روی انتخاب رنگ و ابعاد سرامیک برای دیوار تاثیر بسیار زیادی دارد و حتما باید به  یاد داشته باشید که استفاده از سرامیک های سرامیک های ابعاد بزرگ برای پارکینگ های کوچک مناسب نیست و از طرفی برعکس این موضوع هم صادق است، یعنی سرامیک های ابعاد کوچک در پارکینگ های بزرگ باعث می شود که فضا زیاد از حد شلوغ به  نظر برسد.
مورد بعدی که تحت تاثیر سایز پارکینگ است طرح و رنگ انتخابی شماست، شما باید به یاد داشته باشید که برای پارکینگ های کوچک سرامیک های روشن و ساده بهتر هستند.

راهنمای انتخاب سرامیک دیوار پارکینگ

انتخاب رنگ بندی مناسب

مورد بعدی که باید در نظر بگیرید این است که سرامیک های دیوار پارکینگ با بقیه قسمت های ساختمان چقدر هماهنگی دارند. به عنوان مثال استفاده از سرامیک های سفید در پارکینگ و استفاده از سنگ های قهوه ای در راهرو ها باعث ایجاد تضاد بین قسمت های مختلف ساختمان خواهد شد. ولی وقتی این هماهنگی بین رنگ ها وجود داشته باشد شما در پایان ساختمان زیبا تری خواهید داشت.

بودجه مورد نظر شما برای سرامیک دیوار پارکینگ چقدر است؟

به  طور کلی برای انجام هر کاری در نظر گرفتن بودجه بسیار مهم است و در نظر گرفتن این نکته باعث می شود که شما بتوانید بیشترین استفاده را از سرمایه مورد نظر خود ببرید. خوشبختانه دنیای سرامیک های مخصوص نما دارای تنوع بسیار بالایی از نظر قیمت هستند و شما با هر سطح بودجه ای می توانید سرامیک مورد نظر خود را پیدا کنید. البته بهترین کار این است که همزمان بتوانید قیمت، زیبایی و کیفیت را با هم در نظر بگیرید تا نتیجه نهایی بهتر شود.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] راهنمای انتخاب سرامیک دیوار پارکینگ


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:کاشیران

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments