پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای خرید شیرروشویی + معرفی ۶ برند برتر شیرروشویی

راهنمای خرید شیرروشویی

راهنمای خرید شیرروشویی + معرفی ۶ برند برتر شیرروشویی

فهرست مطالب

اگر تصمیم گرفته‌اید در سرویس بهداشتی خود تغییری ایجاد کنید، یکی از اولین گزینه‌هایی که باید تغییر کند، شیر روشویی است. با خرید شیر روشویی جدید، می‌توانید کاربری روشویی را بهبود دهید و زیبایی مضاعفی به سرویس بهداشتی خود ببخشید. زمانی که می‌خواهید یک شیر روشویی جدید بخرید، باید به نکات و اصولی توجه کنید که شاید در ظاهر کم اهمیت به نظر برسند اما تاثیر زیادی در استفاده از شیر دارند.

برندها و مدل‌های مختلفی برای خرید بهترین شیر روشویی وجود دارند که هر یک از آن‌ها در نوع خود می‌توانند اقتصادی، میان‌رده یا لوکس باشند. شما می‌توانید بسته به بودجه خود، شیر روشویی موردنظرتان را انتخاب کنید. در این مقاله از سرام پخش همراه ما باشید تا موارد لازم برای خرید شیر روشویی را به شما بگوییم تا در زمان خرید، بتوانید از این نکات بهره ببرید.

نکات مهم خرید شیرروشویی

 

در ابتدا لازم است در مورد انواع مدل شیرروشویی اطلاعاتی داشته باشید

شیر روشویی دارای مدل‌های مختلفی همچون اهرمی، تک پایه، دو پایه، سه پایه، پایه کوتاه، پایه بلند، لمسی، فشاری، پدالی، چشمی و توکار است که هرکدام کاربرد مختلفی دارند. اگر می‌خواهید در مصرف آب صرفه‌جویی کنید، شیرهایی همچون لمسی، فشاری و چشمی مناسب شما هستند. اگر زیبایی ظاهر سرویس بهداشتی برایتان مهم است، شیرآلات توکار، اهرمی، پایه کوتاه، پایه بلند و دو پایه را باید انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله انواع شیر روشویی را نیز مطالعه کنید.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات از بازار آنلاین سرام پخش

شیر روشویی باکیفیت

مواد مورد استفاده در ساخت شیر روشویی، تاثیر زیادی در کیفیت آن دارد. در ادامه انواع جنس‌ها را بررسی می‌کنیم.

جنس فلزی

فلزی بودن جنس شیر دلیلی بر باکیفیت بودن آن نیست؛ چراکه برای ساخت برخی شیرآلات از آلیاژهای فلزی بی‌کیفیت همچون زاماک (آلیاژهای آلومینیوم، منیزیم، مس و روی) استفاده می‌شود. شیرآلاتی که برای ساخت آن‌ها از آلیاژ روی استفاده شده است نسبت به شیرهای پلاستیکی کیفیت بهتری دارند.

پلاستیکی
به هیچ وجه سراغ خرید شیرهای پلاستیکی نروید؛ چراکه دوام کمی دارند و قطعات آن‌ها به‌خصوص در مناطقی که آب سختی دارند، زود خراب می‌شوند.

برنجی
به ترکیب مس و روی، برنج گفته می‌شود. شیر روشویی برنجی، دوام و کیفیت بالایی دارد ولی مراقب باشید که مدل‌های ارزان‌تر را انتخاب نکنید؛ چراکه فقط روکششان از برنج است و در ساخت بدنه آن‌ها از آلیاژی بی‌کیفیت استفاده شده است.

استیل
استیل، ضدزنگ، بادوام و باکیفیت است و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد. شیر روشویی استیل هم می تواند انتخاب خوبی باشد.

———————————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله انواع شیر روشویی را مطالعه بفرمایید.

———————————————-

ویژگی شیر روشویی با کیفیت

پارامترهای انتخاب بهترین شیر روشویی

برای خرید شیر روشویی باید نکاتی را مورد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین شیر روشویی را انتخاب کنید. به‌طورکلی دو نوع شیر روشویی پایه کوتاه و پایه بلند در بازار موجود است که بسته به دکوراسیون خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در این قسمت مواردی را که برای خرید شیر روشویی نیاز دارید بررسی می‌کنیم.

 جنس بدنه شیرآلات

بدنه شیرآلات می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد و این موضوع همان‌طور که در قسمت‌های قبل بیان شد، تاثیر زیادی در کیفیت شیر دارد. برنج و استیل بهترین جنس برای شیر روشویی هستند.

 مدل باز و بسته‌شدن شیر

شیرها از لحاظ باز و بسته‌شدن به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ شیر روشویی پیچی، شیر روشویی اهرمی و شیر روشویی چشمی‌. شما می‌توانید بسته به کاربرد، شیر موردنظرتان را انتخاب کنید.

خریداقساطی انواع شیرروشویی از بازار آنلاین سرام پخش

راهنمای خرید شیرروشویی

 رنگ و جنس روکش شیر روشویی

مواد استفاده شده در روکش شیرآلات اهمیت زیادی دارد و اگر به آن توجه نشود، در آینده مشکل‌ساز خواهد شد. از لحاظ رنگ نیز برخی رنگ‌ها مانند مشکی، تضاد خوبی را در پیشخوان‌ها، سینک‌ها و روشویی رو سنگی به رنگ سفید ایجاد می‌کنند.

شیرآلات با آبکاری کروم

شیرهایی که با کروم آبکاری شده‌اند، انعکاس بسیار زیبایی دارند ولی باید مرتب تمیز شوند تا براق بمانند.

شیرآلات با آبکاری برنج

امروزه شیرهایی با آبکاری برنج پرطرفدار شده‌اند. این شیرها به رنگ‌های بژ و طلایی هستند و انتخابی بسیار خاص و منحصربه‌فرد به‌حساب می‌آیند.

شیرآلات با آبکاری نیکل

شیرهای نیکل ظاهری شبیه شیرهای کروم دارند اما رنگ طلایی آن‌ها بیشتر است و در دو مدل مات و براق عرضه می‌شوند.

شیرآلات با آبکاری برنز

شیرهای برنزی از لحاظ رنگ نسبت به شیرهای برنجی برنزی تنوع رنگی بیشتری دارند و با استفاده در فضای سنتی، ظاهری لوکس در فضا ایجاد می‌کنند.

 اندازه شیر روشویی

برای خرید شیر روشویی، به اندازه‌های کابینت و قفسه‌های آن توجه کنید، همچنین فاصله محل نصب شیر تا دیوار را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که شیر در زمان باز و بسته‌شدن دچار محدودیت نمی‌شود. مورد دیگر زاویه پاشیدن شیر است که باید با سینک روشویی متناسب باشد. به گزینه‌هایی همچون طول و ارتفاع تخلیه روشویی و اندازه دسته اهرم نیز دقت کنید.

انتخاب بهترین شیرروشویی

ویژگی شیر روشویی خوب

شیر روشویی باید به‌گونه‌ای باشد که برای استفاده طولانی‌مدت پاسخگوی نیاز کاربر باشد. بنابراین باید برای خرید شیر روشویی یا شیر توالت منزل خود که در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، به این مورد دقت کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات خوب، دوام و استحکام آن‌هاست. مواد استفاده شده در ساخت شیر باید در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی محصول مقاوم باشند. به همین دلیل تولیدکنندگان برای بالابردن دوام و استحکام محصولات، در فرایند تولید خود از آلیاژهای برنج استفاده می‌کنند.

شیرآلات مدام با آب در تماس هستند و به‌همین‌دلیل باید بدنه آن‌ها از مواد باکیفیت ساخته شود تا دچار ساییدگی و پوسیدگی نشوند. رعایت بهداشت در سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر می‌توان از مدل‌هایی همچون شیرآلات چشمی، لمسی و غیره برای افزایش بهداشت مکان‌های عمومی استفاده کرد.

——————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله مزایای شیر روشویی پایه بلند را مطالعه بفرمایید.

——————————————–

ویژگی شیرروشویی خوب

بهترین مارک شیر روشویی

در این قسمت برندهای باکیفیت برای خرید شیر روشویی را بررسی می‌کنیم.

برند نوبل

شیرآلات نوبل تولید کننده انواع شیرآلات ساختمانی تحت لیسانس شرکت سدال اسپانیا با به کارگیری از تکنولوژی روز در ایران هستند. این شیرآلات مدل‌های متنوعی دارند؛، از طرح های کلاسیک و خاص تا طرح های مدرن را می توان در میان شیرآلات نوبل پیدا کرد، به جز تنوع طرح تنوع رنگ محصولات نوبل نماینگر اهتمام مدیران شرکت نوبل به تامین سلایق مشتریان خود است.

کیفیت مسئله دیگری است که از نظر مدیران شرکت نوبل دور نمانده و با به کارگیری تکنولوژی روز و روشهای مدرن توانسته اند شیرآلاتی با کیفیت و قابل رقابت روانه بازار کنند.

محصولات نوبل عمدتا شیرآلات ساختمانی شامل شیرآلات آشپزخانه، شیرهای حمام، شیرهای توالت، شیرهای روشویی در طرح ها و مدل های مختلف است. همچنین این شرکت در کنار تولید شیرآلات، لوازم برنجی از جمله کفشور را نیز تولید می کند.

———————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای خرید شیر توالت را مطالعه بفرمایید.

———————————————–

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند نوبل از بازار آنلاین سرام پخش

معرفی شیرآلات نوبل

برند رابو

گروه تولیدی رابو فعالیت اصلی خود را از سال ۱۳۶۹ به اسم تجاری «سراب» شروع کرده است. در ابتدای فعالیت خود شروع به تولید قطعات شیرآلات کرد و سپس به تولید مغزی شیر پرداخت که توانست در بازارهای داخلی و خارجی سر زبان‌ها بیفتد.

سال ۱۳۹۲ سر انجام برند رابو متولد شد و توانست با بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت، انواع شیرآلات مانند شیرآلات سرویس بهداشتی… را روانه بازار مصرف کند. جالب است بدانید این شیرآلات دارای ۷ سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط و ۱۵ سال خدمت پس از فروش هستند.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند رابو از بازار آنلاین سرام پخش

برند راسان

برند راسان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ در زمینه تولید انواع شیرآلات شروع کرده است و تمام تلاش خود را بر آن داشته است تا بتواند با استفاده از دانش و فناوری بومی، گامی مهم در جهت خودکفایی داخلی برداشته باشد.

انواع ست شیرآلات راسان مطابق آخرین استانداردهای بین المللی روز دنیا ساخته شده‌اند و در سال‌های گذشته در جشنواره‌های مختلف کشوری، جوایز گوناگونی را از آن خود کرده‌اند.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند راسان از بازار آنلاین سرام پخش

معرفی برند شیرآلات راسان

برند Kwc

مصرف بهینه آب یکی از دغدغه‌هایی است که نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی موضوعی بسیار مهم است. از این رو برند کی دبلیو سی با هدف مرتفع ساختن این نیاز، وارد بازار شیرآلات شد و توانست با طراحی منحصر به فرد انواع ست شیرآلات، جان تازه‌ای به بازار شیرآلات ببخشد.

شیرآلات برند کی دبلیو سی مخصوصا شیرآلات توکار آن‌ها به‌نحوی طراحی شده‌اند که چهره‌ای خاص و متمایز را به دکوراسیون بهداشتی شما می‌دهند و در کنار آن بهترین کارایی ممکن را از خود به نمایش می‌گذارند.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند kwc از بازار آنلاین سرام پخش

معرفی برند شیرآلات kwc

برند کسری

این برند در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد و از همان ابتدا به مواردی همچون خدمات پس از فروش، نوآوری مستمر و بهبود کیفیت محصول توجه می‌کرد. گروه صنعتی کسری همواره در تلاش است تا تولید و کنترل کیفیت را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و قبل از خروج محصولات از خط تولید، سخت‌ترین آزمایش‌های کنترل کیفیت را برای آن‌ها انجام می‌دهد.

برند کسری گواهینامه‌هایی چون استاندارد CE اروپایی، گواهینامه استاندارد ملی ایران و گواهینامه ISO 9001 را دریافت کرده است که نشان از اعتبار آن می‌دهد. امروزه نیز این برند جزو شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین‌ها در زمینه تولید شیرآلات حمام و غیره است.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند کسری از بازار آنلاین سرام پخش

شیرآلات شودر

یکی از برندهایی که در زمینه شیرآلات ساختمانی فعالیت دارد، برند شودر (Shudar) است. این برند با ۳۰ سال تلاش و تجربه، به یکی از معروف‌ترین‌ها تبدیل شده است.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند شودر از بازار آنلاین سرام پخش

معرفی شیرآلات شودر

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید شیر روشویی را بررسی کنیم و تمام مواردی را که برای خرید یک شیر روشویی خوب نیاز دارید به شما بگوییم. امیدواریم این مقاله از سرام پخش برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد خرید انواع شیر روشویی یا شیر ظرفشویی را دارید، سری به وب‌سایت فروشگاه سرام پخش بزنید.

سوالات متداول…

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سایت سرام پخش، از شرایط و جزئیات آن اطلاع پیدا کنید.

شیر روشویی استیل، بالاترین کیفیت را در بین شیرهای روشویی دارد.

کسری، ستکو، دیزلی، شودر، ایزی پایپ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات خوب، دوام و استحکام آن‌هاست. مواد استفاده شده در ساخت شیر باید در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی محصول مقاوم باشد. به همین دلیل تولیدکنندگان برای بالابردن دوام و استحکام محصولات، در فرایند تولید از آلیاژهای برنج استفاده می‌کنند.

برنج، کروم، نیکل، برنز

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۶

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments