پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راه اندازی مجدد کاشی خزر

کاشی خزر

راه اندازی مجدد کاشی خزر

راه اندازی مجدد کاشی خزر، پس از ۴ سال

کارخانه کاشی خزر پس از ۴ سال تعطیلی با مدیریت و کارکنان جدید دوباره شروع بکار می‌کند.

به گزارش سرام پخش  به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : این واحد تولیدی به دلیل مشکلات مالی در سالهای گذشته تعطیل شده بود که با واگذاری به مالک جدید و بهره مندی از کارکنان فنی کارآمد و با تجربه از استان های اصفهان ، یزد و گیلان به زودی کاشی خزر ، تولیدش را شروع می کند.

فرهاد دلق پوش افزود : بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات در چند سال گذشته آسیب دیده اند که با به کارگیری دانش فنی روز ، پیش بینی می شود با راه اندازی مجدد این کارخانه برای حداقل ۴۰۰ نفر شغل ایجاد شود.
وی صنایع کاشی خزر را با ۲۴ سال تجربه در تولید کاشی ، یکی از پیشگامان این صنعت در کشور دانست و اضافه کرد : در تلاش هستیم با همت مدیریت جدید و حمایت کامل دولت ، برای رفع مشکلات فراوان این کارخانه گام برداریم.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان با اشاره به تخریب قسمتی از کارخانه در برف سنگین سال ۸۳ گفت : تجهیز این کارخانه بعد از این حادثه در سالنی ۲۳ هزار متری آغاز شد که این امر بین شرکاء و سهامداران اختلاف ایجاد کرد و به دلیل بازار یابی نادرست ، اقساط بانکی این شرکت نیز به تعویق افتاد و کارخانه بعد از مدتی تعطیل شد.

 

راه اندازی مجدد کاشی خزر با مدیریت مجرب و کادر فنی جدید

فرهاد دلق پوش در حاشیه بازدید از شرکت کاشی خزر واقع در شهر صنعتی رشت، راه اندازی مجدد این شرکت را نوید داد و گفت: با روی کار آمدن مدیریت و مالکیت جدید باتجربه و بهره مندی از کادر فنی کارآمد و با سابقه فنی اصفهان، یزد و گیلان به زودی کاشی خزر به چرخه تولید باز می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به تعطیلی۴ ساله کاشی خزر در گذشته، اظهار داشت: بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات بر اثر سوء مدیریت قبلی دچار آسیب و مشکلاتی شده اند که شکر خدا با به کارگیری دانش فنی و پشتکار مهندسین دلسوز این مرز و بوم این سرمایه‌گذاری عظیم مجدداً احیا و پیش‌بینی می شود که ظرفیت اشتغال حداقل ۴۰۰ نفر نیروی انسانی را فراهم سازد.

 

 دلق پوش،صنایع کاشی خزر را با ۲۴ سال تجربه در تولید کاشی، یکی از پیشگامان صنعت کاشی در کشور دانست و گفت: در تلاش هستیم به همت مدیرعامل جدید کارخانه با حمایت کامل این سازمان، نسبت به رفع چالش ها و مشکلات عدیده آن اقدام نموده و این سرمایه گداری انجام شده در بخش صنعت را از وضعیت رکود خارج کنیم.

 


 

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments