پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خانه های خود را با درب های ضد سرقت و داخلی ایمن و زیبا کنید

درب ضد سرقت

خانه های خود را با درب های ضد سرقت و داخلی ایمن و زیبا کنید

درب ضد سرقت

امروزه به عنوان یکی از بهترین درب ها که هم بسیاز زیبا است و هم از امنیت بالایی برخوردار است شناخته می شود. همه ما پس از ترک خانه خود نگران امنیت منازل هستیم. با خرید درب امنیتی درجه یک شما در کنار زیبایی این نوع درب ها می توانید با خیالی آسوده خانه خود را ترک نمایید.

این درب با روکش راش و قفل ترک دارای ۵ سال گارانتی است. داخل ایندرب ضد سرقت از فلز با کیفیت استفاده شده است. شرکت آذین نقش چوب برای جلب رضایت مشتریان خود از بهترین ورقه در درب های ضد سرقت خود استفاده می کند. همچنین در انواع آن از یونولیت صداگیر استفاده شده است و همچنین از MDF هشت میل درجه یک و رنگ پلی یورتان به کار گرفته شده است.

انواع درب ضد سرقت

روکش PVC

درب ها با رویه ای از MDF خام استفاده شده به جای رنگ از دستگاه وکیوم فورمینگ شکل PVC را پرس کرده ایم ابزار CNC خورده این دسته از درب ها عمدتا برای ساختمان هایی که قیمت مناسب برایشان تمام شود مورد استفاده می گیرد. درب pvc دارای ۱۸ تنوع رنگ می باشد.

درب لابی ​

درب لابی یکی از انواع درب ورودی ساختمان به شمار می رود که کاربرد آن معمولا برای مجتمع ها و ورودی ویلا ها می باشد.این درب ها یک نوع دیگر از درب های ضد سرقت به شمار می آید که امنیت بالایی را برای مجتمع ها فراهم می آورد.

این درب ها دارای تنوع های بسیار بالایی هستند که پر فروش ترین نوع آنها طرح های مدرن ترموود اشاره کرد که در هنگام خرید، خریداران علاوه بر امنیت به زیبایی و ظاهر شیک آن نیز تاکید دارند.

درب ضد سرقت

درب فلزی

این درب ها برای ویلا یا باغ مورد استفاده قرار می گیرند. با رویه کامل فلز و وزن بالایی دارند. این درب ها با قفل ترک و قفل ایرانی مونتاژ می شوند. این دسته از درب ها کم کم در بازار برای مشتریان جا افتاده است. اما برای آپارتمان ها توصیه نمی شود. همچنین درب های فلزی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند.

درب پلی وود

صنایع آذین نقش چوب چوب تولید کننده و عرضه دهنده درب های پلی وود صد درصد ضد آب ،این دسته از درب ها قابل استفاده برای درب های ورودی و داخلی ساختمان ها می باشد.

درب های پلی وود یا چوب پلاست, جدید ترین درب های داخلی می باشند که در ساخت آن به جای استفاده از MDF از مواد پلیمری و PVC استفاده شده است.

درب لولا محور پیوت

صنایع آذین نقش چوب یکی از تولید کنندگان درب لولا محور پیوت می باشد که در تولید این درب از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده کرده و با قیمت مناسبی ابن محصول را برای شما مشتریان عزیز به فروش می رساند.

هدف این مجموعه با بکار گیری بهترین مواد اولیه و متخصص ترین افراد در تولید فقط و فقط رضایت خاطر شما مشتریان گرامی می باشد.

درب ضد سرقت

درب ضد آب ​

یکی از محــصولاتصنایع آذین نقش چوب تـــولید درب ضد آب می باشد هـــمانطور که می دانــید درب ضد آب abs  ازجمله عنــاصر اصلی هرساختمان محســوب می گردد که فرد با توجه به سلیقه و دکوراسیـــون داخلی و ترکیب رنگ گزینه های مختلفی را در انتخاب این درب ها در نظر می گیرد.

در تولید درب ضد آب صنایع آذین نقش چوب از بهترین مواد اولیه که شامــل کلاف چوب، چسب، رویه  MDFو رویه درب ضد آب  ABS و رزینABS  استفاده می گردد.

در تولید این درب ها، از پلیمر ABS با قابلیت بازیافت استفاده می شود. این پلیمر خاصیت ضد آب را در این درب به وجود می آورد. برای عایق کاری و ضد آب شدن این درب ها عموما از رزین ای بی اس، که از مواد ABS و حلال آستون و تولوئن تشکیل شده است، استفاده می گردد؛ ترکیب این مواد چسب ضد آب را ایجاد می نماید. تولید انوع این درب ها در رنگ و ابعاد مختلف قابل اجرا می باشد.

زمان تحویل

زمان تحویل درب با توجه به نوع  آن و به درخواست مشتری از ( ۱۵ روز تا ۳۰ روز ) می باشد. علاوه بر این درب  ضد سرقت از قبل ساخته شده هم موجود می باشند. برای این که این درب ها لوکس تر شوند عموم مشتری ها از تاج و روکوب استفاده می کنند که قیمت بالاتری دارد ولی باعث این می شود که نمای ساختمان خیلی زیباتر از قبل شود. بنابراین پیمانکاران برای لوکس نشان دادن ساختمان خود از این درب ها استفاده می کنند.

صنایع آذین نقش چوب از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره گیری از بهترین متخصصین و طراحان داخلی، همچنین بهره بری از جدیدترین امکانات و ابزار روز دنیا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نموده است. این شرکت آماده ارائه انواع درب های ضد سرقت، درب های ضد آب، درب های MDF، درب های HDF، درب های ملامینه و درب های ضد حریق می باشد.

درب ضد سرقت

تولیدات مجموعه

_ درب های ضد سرقت، ضد حریق و درب های داخلی ساختمان
_ درب های MDF – HDF\PVC – HDF  – HPL – ABS
_ درب های اتاقی، ورودی، آپارتمانی، سرویس، کمدی، لابی
_ درب تمام چوب، ضد آب ABS، فایبر گلاس، ملامینه، لامینوکس

این مجموعه با ارائه خدمات و فروش محصولات با نازلترین قیمت، همواره تلاش  و کوشش خود را برای جلب رضایت مشتریان عزیز قرار داده است. جهت سفارش محصولات می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید از مشاوره رایگان مشاوران با تجربه ما بهره مند شوید تا بهترین و مناسب ترین درب را انتخاب نمایید.

 

 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سرام پخش در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments