پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ساخت سینی سرو کاشی کاری شده

ساخت سینی سرو کاشی کاری شده

ساخت سینی سرو کاشی کاری شده

مواد لازم:

ساخت سینی سرو کاشی کاری شده  | ۲ عدد تخته سه لا (برای ایجاد اختلاف ارتفاع)
چسب چوب
چسب کاشی
ملات سفید
ماله
اسفنج
کاشی بر دستی یا بلبرینگی
سمباده
اره دستی
رنگ سفید و یا رنگ دلخواه برای رنگ آمیزی کار نهایی
رنگ پلی اورتان چوب

ساخت سینی سرو کاشی کاری شده

نحوه ساخت سینی سرو کاشی کاری شده

۱. تخته سه لا را به شکل دلخواه برش دهید. به عنوان مثال سینی سروی که در شکل زیر می بینید، قطعه بزرگتر به اندازه ۲۰*۴۴ و قطعه کوچک تر ۲۰*۳۰ سانتی متر می باشد. اگر شما امکانات برش چوب را در منزل ندارید، نجاری ها برش چوب را با کمترین هزینه انجام خواهند داد.
۲. دو قطعه چوب را با چسب چوب بهم بچسبانید، به صورتی که لبه ها کاملا روی یکدیگر قرار بگیرند.
۳. مکان قرار گیری کاشی ها و همینطور میزان کاشی هایی که نیاز دارید تا فضای خالی را پر کند، مشخص کنید و سپس آن ها را برش دهید.
ساخت سینی سرو کاشی کاری شده
۴. کاشی ها را با چسب کاشی به سطح چوب بچسبانید و اجازه دهید تا چسب کاشی کاملا خشک شود(حدود ۲۴ ساعت)
۵. ملات آماده شده را فقط روی سطح کاشی کاری شده بزنید و سپس با اسفنج نرم آن را پاک کنید. اجازه دهید تا ملات حدود ۲ ساعت خشک شود و بعد از آن می توانید سطح را کاملا تمیز کنید.
۶. بعد از خشک شدن کامل ملات، می توانید تمامی لبه های سینی سرو را سمباده بکشید و آن را به دلخواه رنگ کنید. سطح چوبی را با پلی اورتان بپوشانید تا بتواند را ماسه بزنید و رنگ / لکه را به رنگ دلخواه رنگ کنید. سینی سرو کاشی کاری شده را با رزین پلی اورتان بپوشانید تا لکه ها و رطوبت را دفع کند و طول عمر بالاتری داشته باشد.

همانطور که مشاهده می کنید ساخت سینی سرو کاشی کاری شده اصلا پیچیده نیست و می توانید ان را برای سرو وعده های غذایی، نوشیدنی ها و پذیرایی در مهمانی ها استفاده کنید.

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] ساخت سینی سرو کاشی کاری شده

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:alwaysrooney

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments