پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرامیک مغازه را چگونه انتخاب کنیم؟

ایده های جذاب برای طرح سرامیک مغازه

سرامیک مغازه را چگونه انتخاب کنیم؟

ایده های جذاب برای طرح سرامیک مغازه

سرامیک مغازه را چگونه انتخاب کنیم؟| برای طراحی دکوراسیون مغازه و انتخاب نوع متریال مورد استفاده حتما باید نکات مختلفی را در نظر بگیریم و آن ها را مد نظر داشته باشیم.  که راه های مناسبی که به شما کمک می کند تا مغازه ای با دکوراسیون و نمایی شیک داشته باشید و اصول حرفه ای کسب و کار را نیز در آن رعایت کرده باشید. البته قبل از شروع بحث اصلی این موضوع را به یاد داشته باشید که تمرکز ما در این مطلب بر روی نقش سرامیک در طرحی است که شما برای مغازه خود انتخاب می کنید.

منظور از چیدمان و طراحی اصولی در دکوراسیون مغازه چیست؟

اولین مزیت یک طراحی اصولی و صحیح این است که به مشتریان کمک می کند تا مغازه شما راحتتر پیدا شود و به عبارتی بین تراکم سایر مغازه از دید خریدار خارج نشود. از طرفی باید طراحی به شکلی باشد که جایگاه اجناس شما امن باشد و به عنوان مثال اگر محصولات شما ظرف های بلورین است، محل مناسب و امنی برای آن داشته باشید.
از طرفی طراحی داخلی شما باید به صورتی باشد که مشتری زمانی که وارد مغازه می شود به سمت جنس مورد علاقه اش کشیده شود و هیچ مانعی در مسیر او نباشد! در ادامه سایر نکات و موارد مهم در این خصوص را در اخیار شما قرار می دهیم. تا بتوانید با اطلاعات مناسب و کافی به سمت داشتن یک مغازه خوب و عالی بروید!

سرام پخش به شما پیشنهاد میکند مطلب چگونه رهگذران را به یک مشتری تبدیل کنیم را بخوانید.

حس و حال کسب و کار خود را حفظ کنید

داشتن تم رنگی، فضا سازی و عناصر مرتبط با کسب و کارتان بسیار مهم است. بعضی از این عناصر بسیار ضروری هستند و بعضی از آن ها بیشتر به بودجه، سلیقه و طرح شما بستگی دارد، به عنوان مثال وجود آیینه و اتاق پرو در یک لباس فروشی از واجبات است و از طرفی داشتن لوکیشن مناسب برای عکاسی می تواند از گزینه های اختیاری شما باشد که در صورت داشتن می توانید از فواید آن استفاده کنید.

مغازه باید از بیرون جذاب باشد

زمانی که یک مشتری از روبروی مغازه شما رد می شود، اگر بتوانید او را بیشتر از ۵ ثانیه به خود مشغول کنید و او را تحریک کنید که وارد مغازه شما شود، می توان گفت ۵۰ درصد کار را انجام داده اید. پس بهتر است که برای این کار از المان ها و موارد خاصی استفاده کنید که برای مردم آشناست و باعث می شود که شما بتوانید بین ذهن مخاطب و مغازه خود یک پُل بسازید و در پایان او را به سمت خود جلب کنید.

از اهمیت نورپردازی غافل نشوید

نورپردازی مناسب، حرفه ای و هدفمند می تواند تاثیر بسیار زیادی روی چشمگیر بودن مغازه شما داشته باشد. شما می توانید با استفاده از نورپردازی قسمت هایی از مغازه را در چشم مخاطب مهمتر جلوه دهید؛ دقیقا مثل این که زیر قسمت های مهم یک کتاب را خط بکشید!

در ادامه قصد داریم که نمونه طرح های زیبا و جذاب را به شما معرفی کنیم، این فروشگاه ها و مغازه ها از بهترین برند های جهان هستند و در طراحی آن ها خلاقیت بسیار زیادی به خرج داده اند!

ایده های جذاب برای سرامیک کاری مغازه و فروشگاه

فروشگاه چای و دمنوش در لندن
همانطور که در تصویر زیر می بینید این فروشگاه لوکس و آنتیک دقیقا نسبت به سلیقه مشتریان خود آگاه است و توانسته است از این موضوع در انتخاب تم رنگی سرامیک های خود استفاده کند. حس و حال زیبای این فروشگاه تا حد زیادی مدیون سرامیک های تیره و مات است که برای کف آن انتخاب شده است. دقت داشته باشید که در این طراحی داخلی رنگ مشکی کف و رنگ تیره قفسه ها باعث شده است که گرمای قسمت های مختلف ویترین باعث بالا انرژی فضا نشود و آرامش را به مشتریان القاء کند تا آن ها نیز بتوانند با خیال راحت عطر و طعم های مختلف را با تمام وجود حس کنند.

ایده های جذاب برای طرح سرامیک مغازه

فروشگاه Modissa در زوریخ سوییس

این فروشگاه که توسط شرکت میلانی matteo thun & partners طراحی شده است، ۵ برند لباس زنانه را در خود جای داده است.  هارمونی و هماهنگی بین قسمت های مختلف این فروشگاه یکی از شاخصه های اصلی این مکان می باشد و همانطور که می بینید حس و حالی که سرامیک های کف، مانکن ها، دیوار ها و سایر قسمت ها دارند با استفاده از تم رنگی انتخاب شده به هم وصل شده است و باعث شده بتوانیم بگوییم که این  فروشگاه روح و دکوراسیون اغواگری دارد حس بسیار خوبی به مشتری ها می دهد و حتما درآمد بسیار خوبی هم از این حس ایجاد شده کسب می کند.

 

ایده های جذاب برای طرح سرامیک مغازه

بستنی فروشی در شانگهای

استفاده از رنگ سفید برای کف این بستنی فروشی باعث شده است که بتوان از سایر رنگ ها جذاب برای مشتری ها استفاده کرد. همانطور که می بینید این مغازه به جز کف سفید و ساده خود از رنگ ها مکمل مثل قرمز و سبز، زرد و بنفش و… استفاده کرده است و توانسته است که با این روش حس القاء شده به مخاطب را به خوبی کنترل کند و باعث دلزدگی او نشود.

ایده های جذاب برای طرح سرامیک مغازه

فروشگاه فِراری در دبی

این فروشگاه پوشاک با استفاده از رنگ های مشکی، قرمز و طوسی در سرامیک های کف و سایر قسمت های دکوراسیون توانسته است که حس و حال خودرو فراری را بیننده ها القا کند که البته داشتن رنگبندی مربوط به  ماشین فراری به زیبایی اصالت و لوکس بودن این فروشگاه را به شما نمایش می دهد و باعث جذب افراد به  داخل مغازه  می شود.

ایده های جذاب برای طرح سرامیک مغازه

نمایندگی آدیداس در روسیه

این فروشگاه که نمایندگی برند معروف آدیداس است، در شهر مسکو واقع شده است با استفاده از  آجر، سرامیک و سنگ مرمر توانسته است رنگ های سفید، طوسی و قهوه ای را به  نمایش بگذارد. همانطور که می بینید این دکوراسیون روح معماری سنتی مربوط به  روسیه  را با خود به  همراه دارد و چیدمان خلاقانه آن باعث ایجاد سرزندگی در آن شده است. می توان گفت که ایده این دکوراسیون بر روی مرز روسیه قدیم و روسیه جدید قرار گرفته است.

 

ایده های جذاب برای طرح سرامیک مغازه

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] ایده های جذاب برای طرح سرامیک مغازه


 

اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments