پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سطوح محافظت شده: براق تر و بادوام تر

سطوح محافظت شده: براق تر و بادوام تر

سطوح محافظت شده: براق تر و بادوام تر

سطوح محافظت شده: براق تر و بادوام تر | عملیات شیمیایی محافظتی نقش بسیار مهمی در فرایند پرداخت کاری سطح سرامیک ایفا می کنند و در مورد اسلب ها و پانل های بزرگ نوآورانه، ارزش افزوده بیشتری را برای محصولات بسیار مرغوب که برای استفاده در پروژه های معتبر معماری و طراحی داخلی در نظر گرفته شده اند، به همراه می آورند.
به دنبال فرایندهای پرداخت کاری مکانیکی، سطوح سرامیکی به طور معمول میزانی از ریز-تخلخل را نشان می دهند که تراکم آنها را کمتر و در برابر حمله آلودگی یا اسیدها آسیب پذیر می سازد و باعث زوال و مستعد شدن آنها به خاکستری شدن می شوند.
یک راه حل پیشــرفته بـرای حل این مشکل بــا Supergloss از NoCoat ارائـــه شــده است؛ بازیگری پیشرو در بخش عملیات شیمیایـی سطحــی کـه حــدود یک سـال پیش بـه تملک گــروه Surfaces درآمد.
Supergloss مبتنــی بــر نسـل جدیدی از فناوری های محافظت و پرداخت کاری است که قبلا تأییـدیـه چنـدین تولیــدکننـده برتــر کاشی ســرامیکی جهان را به دست آورده است و مـزیت آن، بهبود دادنِ فناوری های رایج از طریق عملیاتی است که عملکرد مکانیکی و شیمیایی را در هم می آمیزد.
فرایند Supergloss از دو مرحله تشکیل شده است. مرحله نخست، فرایند پولیش کاری خشک اولیه است که در آن از ۷ تا ۹ هد مخصوص برای اِعمال روان کننده در یک محیط با دمای کنترل شده استفاده می شود.
این محصول شیمیایی اختصاصی تمام منافذ را اشباع می کند، بی نظمی های سطحی را هموار می سازد و لکه ها را از بین می برد.
در مرحله دوم از ۲ یا ۳ هد برای از بین بردن باقی مانده های عملیات اصلاحی توسط شستن با آب استفاده می شود.
سطح اصلاح شده بسیار صیقلی و بازتاب دهنده و با میزان جلای < 90 است.
همچنین مقاومت بیشتری در برابر ترافیک پا و حمله به وسیله آلودگی و مواد شیمیایی دارد و تمیز کردن آن بسیار راحتتر است. مزایای بیشتر، شامل سرعت تولید و کیفیت حاصله بالاتر هستند.

سطوح محافظت شده: براق تر و بادوام تر

ارزش افزوده یک گروه یکپارچه

در کنارSupergloss ، شرکت NoCoat طیف کاملی از محصولات برای خطوط متداول عملیات اصلاحی کاشی سرامیکی، از جمله راه حل هایی برای پرداخت های مات را تولید و توزیع می کند.
با توجه به دانش فنی استثنایی و جایگاه عالی در بازار، NoCoat نشان داده است که ضمیمه ارزشمندی برای گروه Surfaces است و به آن کمک می کند تا زمینه های تخصصی را گسترش دهد و تیمی برجسته و با تجربه در همه فرایندهای پرداختکاری سرامیک تشکیل دهد.
در کنارNoCoat، Adi، As Tools ، Surfaces Technological Abrasives و International Chips می توانند به جامع ترین طیف از راه حل های کاربردی پیشرفته برای پیش-گونیا کردن و ساییدن، سنگزنی، عملیات اصلاحی، ُبرش دهی با خط زدن و ضربه زدن (برای تولید اندازه های کوچکتر) و گونیا کردن نهایی افتخار کنند.
توانایی برای مدیریت فرایندِ به هم پیوسته نه تنها گروه را قادر می سازد تا همه نیازهای تولید را برآورده سازد، بلکه یک فرایند پرداختکاری کارآمدتر و با نتایج نهایی برتر را نیز تضمین می کند.
از سال ۲۰۱۴ تا کنون،Surfaces Lab در منطقه سرامیکی ساسوئولو (Sassuolo) (آزمایشگاه مشابه دوم اخیراً در کَستِلیون، اسپانیا افتتاح شد) در حال فعالیت بوده است؛ جایی که مرزهای پرداخت کاری سطح را از لحاظ ابزار و توسعه عملیات اصلاحی پشت سر می گذارد و این امکان را برای شرکت های سرامیکی فراهم می آورد تا تنظیمات فرآوری های جدید را حتی در مقادیر اندک از نمونه سازیهای اولیه آزمایش نمایند. در عین حال، این توانایی عامل دیگری است که در نقش به طور روزافزون مهم گروه Surfaces به عنوان یک پیشرو در این بخش سهم دارد.
آخرین پیشرفت ها در صنعت ساخت را پیش بینی می کند؛ برای مثال، Surfaces یکی از نخستین شرکت هایی بود که قادر به کار با اسلب های بسیار بزرگ، کاهش چهارچوب های زمانی و فرآوری ضایعات و ارائه محصول نهایی با کیفیت برتر بود.
اکنون این گروه به لطف یک راهبرد بین المللی سازی که شامل افتتاح شعباتی در برزیل، ایالات متحده آمریکا، اسپانیا، پرتغال، لهستان، ترکیه و اخیراً روسیه و هند است، جهانی است؛ و در آن کشور ها پشتیبانی سریع و با کیفیت و واقعا مشاوره پیش و پس از فروش را از طریق تیمی از تکنسینهای متخصص که در آزمایشگاه های ایتالیا آموزش دیده اند، ارائه می دهند.

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] سطوح محافظت شده: براق تر و بادوام تر

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments