پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سفارش دومین سامانه I-Nkfiller از Ceramic Industries

سفارش دومین سامانه I-Nkfiller از Ceramic Industries

سفارش دومین سامانه I-Nkfiller از Ceramic Industries

سفارش دومین سامانه I-Nkfiller

گروه اهل آفریقای جنوبی قصد دارد تا سامانه نوآورانه‌ ای را که قبلاً توسط Pegasus در کارخانهSamca Floor استفاده شد، نصب کند.

گروه آفریقای جنوبی Ceramic Industries، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کاشی سرامیکی در جهان، با هدف تکرار نتایج عالی و مزایایی که قبلاً در سایت تولیدی Pegasus مشاهده شد، طرح I-Nkfiller جدیدی را برای کارخانه Samca Floor سفارش گذاری کرده است.

I-Nkfiller که توسط I-Tech تولید و انحصاراً توسط Inter Ser در چند ناحیه از جمله آفریقای جنوبی توزیع شده است، سامانه نوآورانه ‌ای برای پُر کردنِ خودکار مخزن جوهر در چاپگرهای دیجیتال است. در سال ‌های اخیر این سامانه به طور گسترده در بازارهای متعددی شامل ایتالیا، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا، مکزیک و بلاروس انتخاب شده است.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای I-Nkfiller امکان خرید جوهرها در ظرف‌ هایی با ظرفیت بیشتر از ۲۰۰ لیتر و نگهداری جوهرها در مخازن هوشمند (I-Vasfi) است که آن‌ها را به وسیله پمپ دیافراگمی در حال حرکت نگه می‌دارد. مخازن I-Vasfi مستقیماً به چاپگرهای دیجیتال متصل هستند و هر زمان که لازم باشد، به طور خودکار جوهر را تأمین می‌کنند. موفقیت I-Nkfiller بیشتر به خاطر بازگشت سریع سرمایه‌ گذاری (زیر یک سال) و این واقعیت است که طیفی از مشکلات را حل می ‌کند؛ مانند حذف رسوب کردن و اجتناب از هدر رفتن جوهر، کاهش خطای انسانی و عدم نیاز به دور ریختنِ مخازن جوهر کوچک و خالی. خودکارسازیِ سامانه نیز صرفه‌ جوئی ‌های قابل توجه در زمان و کیفیت بالاترِ محصول نهائی را تضمین می ‌نماید.


منبع: مجله دنیای سرامیک

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments