پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

گروه SITI B&T برنده سفارش ۳۷ میلیون یوروئی از Master Tiles

گروه SITI B&T برنده سفارش 37 میلیون یوروئی از Master Tiles

گروه SITI B&T برنده سفارش ۳۷ میلیون یوروئی از Master Tiles


گروه SITI B&T برنده سفارش ۳۷ میلیون یوروئی از Master Tiles

گروه سرامیکی پاکستانی یک طرح کامل را نصب خواهد کرد و تولید کاشی را از ۱۵ به ۴۰ میلیون متر مربع در سال افزایش خواهد داد.

گروه SITI B&T برنده سفارش 37 میلیون یوروئی از Master Tiles
Fabio Tarozzi

Master Tiles که یک گروه سرامیکی پاکستانی پیشرو است که در سال ۱۹۸۲ تأسیس شد، در نظر دارد تا طرح کامل جدیدی را که توسط  SITI B&T Groupتدارک دیده می‌شود، در کارخانه خود در گوجران ‌والا (Gujranwala)، پنجاب نصب نماید.

این سرمایه‌گذاری ۳۷ میلیون یوروئی ظرفیت تولید کاشی را از ۱۵ به ۴۰ میلیون متر مربع در سال افزایش خواهد داد و این گروه پاکستانی را به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین بازیگران در آسیا از لحاظ میزان تولید تثبیت خواهد کرد. به طور همزمان، بهبود در کیفیت، آن را در بازار بین المللی رقابتی‌تر خواهد ساخت. این طرح در طول ۱۲ ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

آخرین نسل از فناوری ‌های پیشرفته و پایداری، ویژگی ‌های متمایز کننده خط تولید جدید هستند که گروه SITI B&T توسعه داده است؛ این طرح که راندمان تولید و صرفه‌جوئی انرژی در هر مرحله از فرایند را با هم ترکیب می‌کند، محصولات نهائی با کیفیت‌ های فنی و زیبائی شناسانانه قابل توجه می ‌آفریند.

این سفارش آخر، توانمندی گروه تحت راهبری فابیو تاروتزی را در تدارک طرح‌های کامل کلید در دست نشان می‌دهد که در بر گیرنده فناوری ‌های نوآورانه مبتنی بر سرمایه ‌گذاری ‌های عمده در R&D، شامل کوره‌ های با فناوری ثبت شده Titanium®، پرس‌ های تناژ بالای EVO، دستگاه ‌های تزئین دیجیتالی از Projecta Engineering و دستگاه‌ های Ancora برای پرداختکاری سطحی محصولات سرامیکی است.

در کنار حضور در همه خوشه ‌های اصلی تولید سرامیک جهان، موفقیت گروه SITI B&T Group با نتایج اقتصادی آن نیز اثبات می ‌شود. در سال ۲۰۱۸ این گروه درآمد فروش قطعی ۲۰۶/۲ میلیون یوروئی (۱/۴درصد بالاتر از ۲۰۱۷) و رشد دو رقمی در حاشیه‌ های سود (EBITDA 12 درصد بالاتر و سود خالص ۲۷ درصد بیشتر) را اعلام کرد.

منبع: مجله دنیای سرامیک

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments