پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سوالات و پرسش های متفاوت در مورد کاشی های سرامیکی (بخش اول)

سوالات و پرسش های متفاوت در مورد کاشی های سرامیکی (بخش اول)

سوالات و پرسش های متفاوت در مورد کاشی های سرامیکی (بخش اول)

سوال) چگونه می توان کاشی و سرامیک سفید محافظت کرد؟

۱. پیشگیری از آلودگی دیوار کاشی و سرامیک سفید: برای فضاهایی که امکان آلودگی کاشی های سفید رنگ با مواد روغنی سنگین مانند قیر وجود دارد، از برچسب کاشی استفاده کنید. این برچسب ها کاملا ضد آلودگی و کثیفی هستند.
برای پُرکردن درز های بین کاشی ها، از ملات اپوکسی استفاده کنید. ملات های اپوکسی بسیار زیبا هستند و تمیز کردن آن ها راحتتر از ملات های ماسه ای ست.

۲. برای جلوگیری از لکه هایی که بر اثر باقی ماندن صابون روی کاشی ها به وجود می آید، پس از شستشوی روزانه، مواد صابونی را به موقع پاک کنید؛ علاوه بر این، کاشی و سرامیک سفیدی که بین wei yu قرار دارد می تواند یک لایه از ماده ضد سرمازدگی را دفع کند ، می تواند به طور موثری از مقیاس صابون خودداری کنید.

۳. لوله ها، شیرآلات و وسایل فلزی زنگ زده در کنار کاشی های سفید رنگ باعث می شود کاشی های سفید رنگ تغییر رنگ زیادی داشته باشند. بنابراین استفاده از سیلر برای کاشی های سفید رنگ، یا پوشش ضد زنگ برای این شیرآلات، از تغییر رنگِ کاشی ها جلوگیری می کنند.

سوال) چرا بعضی از کاشی های سرامیکی پس از نصب، تغییر شکل می یابد؟

سوالات و پرسش های متفاوت در مورد کاشی های سرامیکی (بخش اول)

بعضی از کاشی های سرامیکی، پس از نصب در خانه تغییر شکل می دهد. اما چرا؟ امروز دلایلی برای تغییر شکل کاشی ها برای شما بیان می کنیم:
به طور کلی، در هنگام استفاده از کفپوش احتمال قوس برداشتن، ترک خوردگی و یا بالا آمدن کاشی ها وجود دارد. این امر به دلیل حرکت کاشی ها بعد از نصب پدید می آید. دلایلی که کاشی های سرامیکی بعد از نصب، حرکت می کند می تواند:
۱. هوایی که در زیر سطح به کاشی ها فشار وارد می کنند.
۲. بعد از نصب کاشی ها، سطح کفپوش در فضاهای باز (مانند دَر) باید بسته شوند.
۳. وجودِ آب در زیر کفپوش (مانند پارگی لوله آب و غیره)؛
۴- روی سطحِ اولیه بدون آنکه خشک شود، سیمان ریخته می شود.
۵- عدم انجام اقدامات آب بندی در سطح (بخصوص کفِ طبقه اول)
۶. علاوه بر این، خرید محصولات فاقد کیفیت لازم و نصب نادرست آنها نیز باعث ایجاد قوس در کفپوش ها خواهد شد.

سوال) رنگ کاشی های آشپزخانه را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

سوالات و پرسش های متفاوت در مورد کاشی های سرامیکی (بخش اول)

جالب است بدانید که انتخاب رنگ کاشی آشپزخانه تاثیر زیادی روی آشپزی و اشتهای شما خواهد گذاشت. بسیاری از افراد معتقدند که رنگ ها می تواند بر روحیه و روان فرد تاثیر بسزایی بگذارند. بنابراین رنگ های به کار برده شده در آشپزخانه نیز به پخت و پز و اشتهای ما مربوط می شود. حال کاشی های آشپزخانه چه رنگی باشد، بهتر است؟
در حال حاضر روند های محبوب طراحی داخلی روی استفاده از رنگ های روشن تمرکز زیادی دارد. اگر رنگ ها بیش از حد پُر رنگ باشد یا از کاشی های آشپزخانه تیره رنگ استفاده کنید، می تواند منجر به تیرگی کل فضا و در نهایت افسردگی محیط باشد. پس رنگ کاشی ها کلیدِ جذابیت و شادابی کل آشپزخانه خواهد بود.
اولین نکته آن است که تا حد امکان از رنگ های تیره استفاده نکنید؛ به خصوص اگر حداقل یک وعده غذایی را در آشپزخانه صرف می کنید. رنگ های پُر رنگ نیز باعث خستگی در بینایی می شوند و در طولانی مدت فرد اشتهای خود را از دست خواهد داد. کاشی های سفید رنگ و سایر رنگ های هم خانواده آن، بهترین انتخاب برای آشپزخانه هاست. این رنگ ها باعث زیبایی و جذابین آشپزخانه خواهند شد و همچنین محیط بهداشتی و سالم را در ذهنِ فرد تداعی خواهند کرد.
همینطور شما می توانید از رنگ مورد علاقه خود در دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کنید اما بهتر است آن ها را به رنگ های ملایم تر و کم رنگ تبدیل کنید. تاثیر استفاده از چند رنگ اصلی در آشپزخانه:
قرمز به معنی شور و هیجان است. استفاده از رنگ قرمز درکل فضا اصلا توصیه نمی شود اما اگر اکسسوری های آشپزخانه با کمی رنگ قرمز تزئین می شوند، این رنگ تاثیر زیادی در کاهش خستگی و آزاد شدن انرژی خواهد داشت.
ترکیب دو رنگ سیاه و سفید خاصیت آرام بخشی ایجاد می کنند و در نتیجه برای بی خوابی و ناآرامی افراد، اثر آرام بخش بسیار خوبی دارند.
سبز می تواند به فرد احساس راحتی و آرامش ببخشد و رنگی مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب و سرویس بهداشتی است.
نارنجی سمبل نشاط و شادآوری ست، استفاده از رنگ های پرتقالی به خوبی می تواند اشتهای فرد را تحریک کرده و گردش خون را ارتقا بخشد.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments