پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

شیر ظرفشویی شاوری چیست؟ {مزایا و معایب شیرآلات شلنگ دار}

شیر ظرفشویی شاوری چیست

شیر ظرفشویی شاوری چیست؟ {مزایا و معایب شیرآلات شلنگ دار}

فهرست مطالب

یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین شیرآلات آشپزخانه، شیر شاوری است. اگر دوست دارید به‌راحتی قابلمه‌ها و ظروف بزرگ را بشویید و نظافت سینک را انجام دهید، از شیر ظرفشویی شاوری یا شلنگ دار استفاده کنید.

همچنین اگر فضای آشپزخانه شما کوچک و محدود است، شیر شلنگدار برای شما کاربرد بیشتری دارد. پس اگر شما هم قصد خرید شیرآلات برای آشپزخانه خود را دارید و نمی‌دانید کدام مدل بهتر است، این مقاله از مجله سرام پخش را بخوانید تا شما را با شیر ظرفشویی شاوری و معایب و مزایای آن آشنا کنیم.

شیر ظرفشویی شلنگ دار چیست

بهترین برند شیر ظرفشویی شاوری (شلنگ دار)

در این قسمت قصد داریم بهترین برندهای شیر ظرفشویی شلنگ دار را به شما معرفی کنیم. معمولا یکی از فاکتورهای مهم برای خرید شیر ظرفشویی، کیفیت برند آن است. البته قیمت شیر ظرفشویی هم خالی از اهمیت نیست.

در این بخش نیز شما را با دو مورد از بهترین برندهای تولیدکننده شیر ظرفشویی شلنگ دار آشنا می‌کنیم.

  • برند راسان

برند راسان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ در زمینه تولید انواع شیرآلات شروع کرده است. تولیدات این برند صرفا به بازارهای داخلی محدود نشده است و این برند انواع محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و افغانستان صادر کرده است.

محصولات راسان به‌خصوص شیر ظرفشویی شلنگ دار آن مطابق آخرین استانداردهای بین المللی روز دنیا ساخته شده‌ است و در سال‌های گذشته در جشنواره‌های مختلف کشوری، جوایز گوناگونی را از آن خود کرده‌ است.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند راسان از بازار آنلاین سرام پخش

معرفی برند شیرآلات راسان
  • کی دبلیو سی

برند کی دبلیو سی با هدف مرتفع ساختن نیاز به محصولاتی باکیفیت، وارد بازار شیرآلات شد و توانست با طراحی منحصر به فرد انواع ست شیرآلات، جان تازه‌ای به بازار شیرآلات ببخشد.

شیرآلات کی دبلیو سی مخصوصا شیر ظرفشویی شلنگدار یا شاوری آن‌ها به‌نحوی طراحی شده‌اند که چهره‌ای خاص و متمایز را به دکوراسیون بهداشتی شما می‌دهند و در کنار آن بهترین کارایی ممکن را از خود به نمایش می‌گذارند.

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات برند kwc از بازار آنلاین سرام پخش

معرفی برند شیرآلات kwc

مزایای شیر ظرفشویی شاوری (شلنگ دار)

شیر شاوری کاربردهای متنوعی دارد که سبب می‌شود بسیار پرطرفدار باشد. برخی از مهم‌ترین دلایل این محبوبیت، چرخش ۳۶۰ درجه شلنگ شیر شاوری، اشغال فضای کمتر و اسپری کردن آب است. در این قسمت به طور دقیق‌تر مزایای شیر ظرفشویی شلنگ دار را بررسی می‌کنیم.

  • اشغال فضای کمتر برای شیر شاوری

طراحی هوشمندانه شیر شاوری به‌گونه‌ای است که مناسب سینک‌های کوچک‌تر است. طول شلنگ شاوری (معمولاً ۵۰ تا ۹۰ سانتی‌متر) به‌نحوی است که برای شستشوی ۳۶۰ درجه سینک کاربرد دارد. همچنین علم آن به‌قدری بلند است که می‌توانید بدون اینکه سینک و اطراف آن خیس شود، کتری و قابلمه‌ها را پر از آب کنید.

معمولا شیرهای شاوری تنوع خیلی زیادی ندارند؛ چرا که طراحی آن‌ها بر اساس ابعاد انجام می‌شود. برخی از افراد مجبور می‌شوند به دلیل اندازه سینک، شیری را خریداری کنند که ظاهر آن مطابق با سلیقه‌شان نیست. به‌هرحال باید قبل از اینکه برای خرید شیر شاوری اقدام کنید، ابعاد دقیق سینک و شیرآلات خود را در نظر بگیرید.

  • کاربرد زیاد شیر شاوری

شما می‌توانید برای شستشوی سبزیجات و میوه، آبکشی ظروف و پرکردن کتری و قابلمه از شیر شاوری استفاده کنید. همچنین احتمال پاشیدن آب در زمان استفاده از این شیر، کم است و لباس شما را خیس نخواهد کرد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که کمردرد دارند، می‌توانید برای پرکردن سطل آب، بدون اینکه آن را بلند کنید، شلنگ بلند شیر شاوری را داخل سطل قرار دهید تا پر شود.

مزایای شیر شاوری

معایب شیر ظرفشویی شاوری (شلنگ دار)

شیر آشپزخانه شلنگ دار کاربردهای زیادی دارد و برای شستشوی راحت سینک و اطراف آن و ظروف بزرگ مناسب است. اما ممکن است کمی شما را به دردسر بیندازد. در این قسمت می‌خواهیم معایب شیر ظرفشویی شلنگ دار را بررسی کنیم.

  • از دست دادن قابلیت حرکت روان توسط شلنگ شیرآلات شاوری

ممکن است شیر شلنگ دار پس از مدتی استفاده، دیگر درست به جای خود بازنگردد. علم شیر متمایل می‌شود و نمی‌تواند به‌درستی حرکت کند. در سال‌های اخیر، این مشکل با قراردادن وزنه شاوری در شلنگ، تا حدودی برطرف شد. سنگینی وزنه شاوری باعث می‌شود شلنگ به‌سرعت به حالت اولیه خود بازگردد.

بنابراین در زمان خرید شیر ظرفشویی، باید از وجود وزنه شاوری مطمئن شوید. همچنین در سر علم بعضی از مدل‌های جدیدتر شیر شاوری، آهنربایی وجود دارد که کمک می‌کند تا نازل به جای قبلی خود برگردد.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین مدل شیر ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

——————————————

معایب شیر شاوری

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم در مورد کاربردها، مزایا و معایب شیرهای شاوری صحبت کنیم. همان‌طور که گفته شد این شیرها می‌توانند ۳۶۰ درجه بچرخند و فضای زیادی را پوشش دهند. آبکشی آسان و پرکردن ظروف بزرگ، از دیگر کاربردهای آن است. حالا که با مزایا و معایب و کاربرد این شیرها آشنا شدید، به‌راحتی می‌توانید برای شیر ظرفشویی خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

شما می‌توانید انواع شیر دوش حمام، شیر توالت، شیر ظرفشویی، شیر روشویی را از وب‌سایت فروشگاهی سرام پخش خریداری کنید. در صورت نیاز به راهنمایی، در بخش سوالات، مشکل خود را مطرح کنید تا همکاران ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند. همچنین امکان خرید محصولات به‌صورت نقد و اقساط در سرام پخش وجود دارد.

سوالات متداول…

اشغال فضای کمتر، کاربردهای متنوع، چرخش ۳۶۰ درجه

عدم قرارگیری شلنگ شیر، پس از مدت طولانی از استفاده

بله؛ شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی سایت سرام پخش، از شرایط و جزئیات آن اطلاع پیدا کنید.

شیر آشپزخانه شلنگ دار کاربردهای زیادی دارد و برای شستشوی راحت سینک و اطراف آن و ظروف بزرگ مناسب است. درمجموع شیر آشپزخانه شلنگ برای شستشوی راحت سینک و اطراف آن و ظروف بزرگ مناسب است.

چون طراحی آن‌ها بر اساس ابعاد انجام می‌شود. برخی از افراد مجبور می‌شوند به دلیل اندازه سینک، شیری را خریداری کنند که ظاهر آن مطابق با سلیقه‌شان نیست. به‌هرحال باید قبل از اینکه برای خرید شیر شاوری اقدام کنید، ابعاد دقیق سینک و شیرآلات خود را در نظر بگیرید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۶

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments