پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

شیوه برش کاشی سرامیک با دستگاه برش اسنپ( snap tile cutter)

شیوه برش کاشی سرامیک با دستگاه برش اسنپ( snap tile cutter)

شیوه برش کاشی سرامیک با دستگاه برش اسنپ( snap tile cutter)

  • شیوه برش

شیوه برش کاشی سرامیک با دستگاه برش اسنپ( snap tile cutter) | اسنپ کاتر از یک پایه فولادی و یک لایه لاستیکی روی آن تشکیل شده است.همچنین ریل های فولادی در دو سمت کاتر وظیفه کنترل برش در جلو و عقب کردن کاشی  را به عهده دارند.

برش کاشی با کاربید تنگستن انجام میشود و مسیر موازی با کنترل شونده را طی میکند تا برش از مسیر منحرف نشود. در مسیر برش کاشی  در دستگاه برش اسنپ، خطوط اندازه وجود دارد که میتوان با تنظیم آنها کاشی را در اندازه دلخواه برش داد. فشار به انتهای کاشی وارد میشود تا زمانی که کاشی به انهتای مسیر اندازه گیری شده برسد.

هنگامی که از دستگاه برش اسنپ استفاده میکنید ممکن است تکه های کاشی به دلیل ضربات محکم در هنگام برش به به سمت صورت پرتاب شوند بنابراین حتما باید از محافظ چشم استفاده شود.

  • تنظیم کاشی روی دستگاه

برای تنظیم کاشی روی دستگاه برای برش، می بایست کاشی را به صورت محکم در برابر لبه بالای ابزار برش قرار دهید و از تکان خوردن آن جلوگیری کنید. دسته ابزار را بلند کرده و پدال فشار را کج کنید تا روی قسمت مطلوب برای برش قرار گیرد.

سپس کاشی را جا به جا کنید در این حالت ابازر برش باید روی  لبه پایینی کاشی قرار داشته باشد یعنی دقیقا جایی که میخواهید برش را شروع کنید.

  • شروع برش

هنگامی که کاشی را دقیقا در موقعیت درست قرار گرفت میتوانید ابزار برش که از جنس کاربید تنگستن می باشد را حرکت دهید، تا از پایین به بالا خط برش را طی کند. میتوانید مسیر برش را یک یا دوبار طی کنید

از ابزار برش تا حد امکان برای محافظت از خودتان دور باشید تا قطعات شکسته کاشی به چشم یا بدن برخورد نکند

  • برش سریع

پس از مشخص کردن خط برش و برش آرام در مرحله قبل، مرحله بعد ایجاد برش سریع است. اینکار با بلند کردن دسته و انداختن سطح فشار بر روی مرکز تقریبی کاشی انجام میشود.

فشار را به صورت محکم و به آرامی روی دسته اعمال کنید، این فشار به هر دو طرف کاشی بر روی خط الراس فلزی وارد میشود. و اگر به درستی وارد شود کاشی کاملا صاف و تمیز برش داده شده و از انتهای خط اندازه دستگاه که قبلا تنظیم شده است خارج میشود.

  • اتمام برش

 این ابزار برای برش کاشی های جداگانه همچنین ورق های کاشی در آموزش های نحوه نصب کاشی های دیواری مترو به عنوان  Kitchen Backsplash استفاده شده است.

اگر قصد دارید کاشی برش بزنید. اینکار را باز قسمت انتهایی کاشی شروع کرده و با دقت و به آرامی برش دهید. ملاک سنجش آن است که در پایان برش باید قطعات جامد و بزرگ کاشی زیادتری نسبت به ضایعات داشته باشید در غیر اینصورت، کاشی ممکن است در لبه ابتدایی یا انتهایی از هم جدا نشده باشند در این حالت شما میتوانید کار را با ایجاد یک تراش در لعاب سطح رنگی به اتمام برسانید

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments