پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چگونه سرامیک را با نیپر (گازانبر) برش دهیم؟

چگونه سرامیک را با نیپر (گازانبر) برش دهیم؟

چگونه سرامیک را با نیپر (گازانبر) برش دهیم؟

  • قیچی دستی سرامیک

چگونه سرامیک را با نیپر (گازانبر) برش دهیم؟ | هنگامی که قصد دارید سرامیک یا کاشی را برش دهید، میبایست پس از برش کاشی هایی با لبه های زیبا و تمیز و منظم داشته باشید. برش های مستقیم  سرامیک کار ساده ای است. اما در مورد برش لبه های کوچک  یا خمیده چه میتوان گفت؟

در این موارد به راحتی با استفاده از قیچی برش دستی سرامیک یا نیپر(گازانبر) میتوان برش های زیبایی در بخش های حساس و سخت تر سرامیک ایجاد کرد. این ابزار کوچک و ارزان قیمت بوده و به شما این امکان را میدهد تا برشی کنترلشده و دقیق را برای بخش های خمیده و یا حتی صاف داشته باشید.

نکته : دقت کنید که در زمان استفاده از این ابزار از محافظ چشمی حتما استفاده کنید.

  • برش را از گوشه ها شروع کنید

اگر درحال برش یک خط صاف هستید که به لبه کاشی ختم میشود ایده خوبی است که ابتدا از غلتک برش( scoring wheel) برای بریدن سرامیک استفاده کنید. این میتواند یک راه برای شکستن کاشی به صورت صاف و تمیز باشد.

برای برش قسمت های خمیده، ابتدا  با استفاده از یک نشانگر و یا مداد ریز نوک محل برش را علامت بزنید و یک برش کوچک  را در آن حمل ایجاد کنید. با یک برش منحنی محدب از لبه گوشه شروع کرده و مانند یک برش مستقیم پیش روید.

برای برش مستقیم بهترین کار این است که از لبه با زاویه اندک شروع کنید و قطعات کوچک را از بین ببرید. تکه های بزرگ را کاشی را نشکنید زیرا اینکار بسیار غیر قابل کنترل است و معمولا کاشی از جایی شکسته میشود که انتظار ندارید.

  • برش را با بخش های کوچک ادامه دهید

کار خود را با صبر ادامه دهید و به تدریج با برش دادن مواد اضافی باقی مانده کاشی را کاهش دهید.هنگامی که به ۸/۱ اینچ از نقطه پایانی برش رسیدید میتوانید برش نهایی خود را موازی و مماس  با خط برش(در صورت برش محدب) انجام دهید. اگر قرار است برش دایره ای مقعر انجام دهید برش های کوچکی در اطراف قسمت داخلی برش ادامه دهید.

  • برش نهایی

در صورتی که نکات ۱ تا ۳ را رعایت کرده باشید برشی صاف و تمیز خواهید داشت. پیش از آنکه کاشی اصلی را ببرید بهتر است روش برش را با کاشی غیر قابل استفاده امتحان کنید تا برای برش اصلی آماده شوید.

گازانبر کاشی(tile nipper) ابزاری است که کار با آن بسیار ساده است و با کمی تمرین میتوان برش های تمیز و صافی را  کاشی ایجاد کرد

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] چگونه سرامیک را با نیپر (گازانبر) برش دهیم؟

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments