پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

صادرات مصالح ساختمانی ازاستان یزد به قطر

آغاز مجدد صادرات سرام پخش ( تنها صادر کننده کاشی و سرامیک ایران به قطر ) به کشور قطر

صادرات مصالح ساختمانی ازاستان یزد به قطر

 

به گزارش سرام پخش به نقل از خبرگزاری صدا و سیما رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان یزد گفت : ازاستان یزد کاشی وسرامیک وشیشه به قطرصادرمی شودکه امیدواریم صادرکنندگان ما ازاین فرصت استفاده کنند.

امانت افزود: وجود مشکلات زیرساختی دربسته بندی را عامل مهم در صادر نشدن مرغ از استان به کشور قطر دانست وخاطرنشان کرد: بارفع مشکلات بسته بندی مرغ سایز دراستان ماآمادگی صادرات مرغ را به کشورهای مسلمان همجموار را نیز داریم.

 

آغاز مجدد صادرات سرام پخش به کشور قطر

آغاز مجدد صادرات سرام پخش ( تنها صادر کننده کاشی و سرامیک ایران به قطر ) به کشور قطر ، با صادرات بیش از ۲۰۰ تریلی کاشی و سرامیک در ماه به بکرترین بازار کاشی و سرامیک همسایه ایران .
شرکت ایران مارا بزرگترین شرکت صادرکننده کاشی و سرامیک به قطر است که به طور جدی به دنبال یافتن بازارهای جدید می باشد. شرکت ایران مارا بهترین کیفیت را با قیمت های کاملا رقابتی به مشتریان خود عرضه می دارد، و این افتخاری بزرگ برای ایران مارا محسوب می شود.

سرام پخش به عنوان اولین شرکت تضمینی صادرات کاشی و سرامیک در ایران، با رعایت کامل استاندارد ملی، بین‌المللی و بانکی در سال ٢٠١٩ بالاترین سهم صادرات رتبه متراژی به کشورهای ارمنستان، گرجستان و قطر را داشته است.

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments