پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

طراحی داخلی لوکس، خانه ای رویایی در قلب تهران!

طراحی داخلی لوکس، خانه ای رویایی در قلب تهران!

طراحی داخلی لوکس، خانه ای رویایی در قلب تهران!

طراحی داخلی لوکس، خانه ای رویایی در قلب تهران! | فضاهای مسکونی: همه ی ما می دانیم که خانه باید محل آسایش و استراحت باشد، و ما باید برای به وقوع پیوستن این اتفاق تمام تلاش خود را به کار ببندیم. یکی از کارهایی که باید به آن توجه ویژه ای داشت، طراحی دکوراسیون و زیبا کردن محیط ظاهری خانه و زندگی است که به طور قطع و یقین بر روی ذهن و جان افراد ساکن آن خانه تاثیر شگرفی دارد. در این مطلب از چیدانه تصمیم گرفتیم تا برای آشنایی بیشتر با طراحی داخلی، یک نمونه طراحی داخلی لوکس را که توسط شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا طراحی شده است بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

لابی و ورودی خانه لوکس

در ابتدای ورود به خانه با یک لابی بزرگ و زیبا مواجه می شویم. در طراحی دکوراسیون لوکس این فضا دو اتفاق زیبا به خوبی به چشم می آیند: یکی طراحی سقف دایره ای شکل و دیگری کف سازی زیبا است. در سقف فرم دایره ای شکل به کار رفته است که تکرار یک موتیف زیبا هماهنگ با رنگ کف، حسی گرم به فضا بخشیده است. در کف هم شاهد تکرار همان موتیف هستیم که در مجموع باعث خلق فضایی یکپارچه و با یک هارمونی جذاب شده اند.

طراحی داخلی لوکس، خانه ای رویایی در قلب تهران!

مطلب پیشنهادی : خانه های لوکس، دکوراسیون ۲ میلیاردی آرزو در اهواز!

دکوراسیون نشیمن لوکس

همان طور که در تصویر می بینید، در فضای نشیمن این خانه لوکس، از مبل های مدرن به رنگ سفید و طوسی استفاده شده است. حضور تابلوهای بزرگ روی دیوار باعث شده است که بزرگی فضا تعدیل شود. همچنین در این فضا ما شاهد استفاده از لوسترهای مدرن به رنگ سفید هستیم که علاوه بر روشن کردن فضا، کمک زیادی به زیبایی فضای نشیمن کرده است. با این نکته توجه داشته باشید که در کنار این ترکیب رنگی، تزیینات طلایی رنگ بر روی دیوار کار شده بیش تر حس یک دکوراسیون لوکس را القا می نماید.

طراحی داخلی لوکس، خانه ای رویایی در قلب تهران!

مطلب پیشنهادی : خانه لوکس، برای این دکوراسیون چی بخریم؟

دکوراسیون آشپزخانه لوکس

طراحی داخلی آشپزخانه این خانه لوکس همسو با طرح کلی دکوراسیون در نظر گرفته شده است: آشپزخانه ای مدرن که با فضای نشیمن یکی شده است. استفاده از رنگ روشن برای کابینت آشپزخانه باعث شده است تا هماهنگی زیبایی بین آشپزخانه و ودیوارهای نشیمن خانه برقرار شود. فراموش نکنید جنس خاص چوب به کار رفته در این آشپزخانه، در عین سادگی لوکس بودن ار نیز به وجود آورده است.

طراحی داخلی لوکس، خانه ای رویایی در قلب تهران!

مطلب پیشنهادی : طراحی داخلی لوکس، ۶ ویژگی خانه گران پسندها

دکوراسیون اتاق خواب

یکی از نکات بارز که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب لوکس مشهود است، استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار است. این کاغذ دیواری های باعث تلطیف فضا شده و حس آرامش را به افراد ساکن در فضا القا می کند. همچنین ست تخت و میز توالت و دراور، زیبایی خاصی را در فضا ایجاد کرده است. اگر به تصویر این اتاق خواب لوکس دقت نمایید، می بینید که با وجود استفاده از دو نوع کاغذ دیواری، کماکان با یک فضای آرام و بدون هیچ گونه شلوغی بصری روبه رو هستیم. گچ بری های و تزییات بسیار ظریفی یک دکوراسیون لوکس طلایی را خلق کرده که با ترکیب رنگی کلی فضا هم خوانی دارد.

مطلب پیشنهادی : ۱۰ راز دکوراسیون لوکس با کمترین هزینه!

دکوراسیون لوکس غذاخوری

در نهایت ما شاهد طراحی داخلی لوکس غذاخوری هستیم. در فضای غذاخوری از میز و صندلی مدرن استفاده شده است که رنگ آن با کلیت رنگی خانه هماهنگ شده است. مدل صندلی ها از شلوغی بیش از اندازه فضا جلوگیری کرده و تمامی اکسسوری های روی میز متناسب با همین سبک انتخاب شده اند. نوع طراحی سقف کاذب این فضا به گونه طراحی شده که به واسطه نورپردازی مخفی، آن را از سایر قسمت ها جدا و متمایز می بینید.

طراحی داخلی لوکس، خانه ای رویایی در قلب تهران!


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:چیدانه

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments