پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

طرح های پر طرفدار کاشی

طرح های پر طرفدار کاشی

طرح های پر طرفدار کاشی

بسته به سلیقه افراد، سن، مکان مورد استفاده و مقدار هزینه، دکوراسیون متفاوت خواهد بود. در این قسمت در مورد چند نوع از کاشی های لوکس و موارد کاربرد انها بحث خواهیم کرد:

  • کاشی با طرح صدف
    کاشی با طرح صدف
  • کاشی های پر زرق و برق

اگر سبک کلاسیک را دنبال می‌کنید و پوشش کابینت‌های شما های گلاس است و در آن طرح ممبران وجود دارد می‌توانید از کاشی‌های تزئینی آینه‌ای استفاده کنید که درخشش خاصی دارد و انعکاس نور به خوبی در آن دیده می‌شود.

کاشی های پر زرق و برق

  • کاشی طرح چوب

طرح چوب امروزه طرفداران بسیار زیادی بین خانه دارها و سایر مکان ها مانند دفاتر اداری پیدا کرده است. البته جای تعجبی هم ندارد وقتی طرح هایی تا این اندازه شبیه چوب طبیعی تولید می شود که حتی تشخیص آن در نگاه اول برای افراد حرفه ای در این زمینه نیز مشکل است، به انتخاب اول بسیاری از مردم تبدیل شوند.

کاشی طرح چوب

  • کاشی های بک لایت
    کاشی های بک لایت
    کاشی های بک لایت
    کاشی های بک لایت

    کاشی های بک لایت
    کاشی های بک لایت
  • کاشی های رنگی

همچنین اگر به دنبال یک طرح خاص تلفیقی هستید و یا اگر استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه شما زیاد است می‌توانید از کاشی‌های رنگی که رنگ کاملا ممتضادی دارد  و طرح‌های آن اغلب فانتزی است برای پوشش دیوارها استفاده کنید تا فضای آشپزخانه پویاتر و شاداب‌تر شود و شما به عنوان خانم خانه از سپری کردن اوقات خود در این فضا نهایت لذت را ببرید.

کاشی های رنگی
کاشی های رنگی
کاشی طرح دار
کاشی طرح دار

#کاشی #سرامیک


[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments