پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

فناوری میکرو گرانوالسیون برای تولیـد اسلب های سـایز بزرگ

فناوری میکرو گرانوالسیون برای تولیـد اسلب های سـایز بزرگ

فناوری میکرو گرانوالسیون برای تولیـد اسلب های سـایز بزرگ

Migratech 4.0 آخرین ارائه از LB در حوزه میکرو گرانوالسیون است. با ضوابط Industry 4.0  کاملا سازگار است و شامل طیفی از چهار راه حل فناورانه ای است که می توانند برای ایجاد یک پیکربندی بهینه کارخانه بر اساس مواد اولیه مورد استفاده، نیازهای دستگاه منفرد و کیفیت محصول نهائی مطلوب انتخاب شوند.

فناوری میکرو گرانوالسیون Migratech 4.0  مزایای واضحی را در مورد اسپری درایر کردن با توجه به صرفه جوئی های انرژی و آب و زیان زیست محیطی کمتر، ارائه می دهد. همچنین در همه پیکربندی ها از لحاظ سادگی فرایند و کیفیت محصول نهائی، نتایج قابل توجهی را به دست می دهد و باز هم بستگی به مواد اولیه مصرفی دارد.

فناوری Migratech 4.0  قادر به تولید سطوح سرامیکی رده BIa و سایز بزرگ می باشد.

ویژگی های فنی میکرو گرانوله و کیفیت محصول سرامیکی

میکرو گرانوله توزیع اندازه ذره مشابه محصول اسپری درایر شده استاندارد دارد که سیلان پذیری بالائی را تضمین می نماید؛ و این با اندازه گیری های انجام شده با وسیله ویژه مجرای مرتعش که توسط LB طراحی و توسعه داده شده، به اثبات رسیده است.

فناوری میکرو گرانوالسیون برای تولیـد اسلب های سـایز بزرگ

جدول ۱ نتایج سیلان پذیری یک بدنه اسپری درایر شده استاندارد و نتایج دو میکرو گرانوله را که از مواد اولیه متفاوتی تشکیل شده و با استفاده از Migratech 4.0 تولید شده اند، نشان می دهد.

همچنین ثابت شده است که مواد سرامیکی تولید شده با استفاده از گرانوله Migratech 4.0  از لحاظ ویژگی های فنی محصول نهائی پس از پخت، مشابه مواد سرامیکی به دست آمده با بدنه های اسپری درایر شده هستند (جدول ۲).

به لطف فناوری های Freestile و LBXtra که به منظور برآورده کردنِ نیازهای سختگیرانه تولیدکنندگان با توجه به مدیریت رنگ پودرها و افکت های تمام بدنه توسعه یافتند، میکرو گرانوله Migratech 4.0  برای استفاده در تولید پرسلان لعابدار و بدون لعاب با ضخامت های مختلف و در هر سایز مناسب است.

فناوری میکرو گرانوالسیون برای تولیـد اسلب های سـایز بزرگ

این فناوری ها قادر هستند تا همه فرایندهای تولیدی را که در حال حاضر از بدنه های اسپری درایر شده استفاده می کنند، بازتولید کنند که محصولاتی با ویژگی های فنی مشابه اما با زیان زیست محیطی کمتر و صرفه جوئی های انرژی قابل ملاحظه را به وجود می آورد.

 

با انتخاب همزمان این راه حل ها، امکان تولید محصولات تمام بدنه دبل شارژ و یک بار شارژ (double-and single-loading full body) با افکت رگه در داخل یا محصولات دبل شارژ یا تک شارژ به عنوان پایه ای (بیس) برای کاربردهای خطی مکمل بعدی استفاده شود.

فناوری میکرو گرانوالسیون برای تولیـد اسلب های سـایز بزرگ

آزمون ها بر روی اسلب های بزرگ

نشان داده شده است که میکرو گرانوله بهترین راه حلِ جایگزین برای پودر اسپری درایر شده جهت تولید پانل ها و اسلب های سرامیکی بزرگ است.

سیلان پذیری عالی آن اجازه می دهد تا به طور یکنواخت روی خطوط شکل دهی برای تولید محصولات سایز بزرگ بارگذاری شود.

اخیرا LB میکرو گرانوله Migratech 4.0  را برای تولید مجموعه ای از نمونه های اسلب سایز mm 3200×۱۶۰۰ با ضخامت mm 12 به کار برد.

اسلب ها روی پرس بدون قالب لَم گِه آ (Lamgea) از شرکت System در فشار kg/cm2 400 پرس شدند. پارامترهای پرسکاری استفاده شده برای تولید ویژه اسلب ها با میکرو گرانوله همان پارامترهای پرسکاری هستند که به طور عادی با پودر اسپری درایر شده به کار می روند. پس از یک سیکل خشک کردن ۷۰ دقیقه ای در دمای بیشینه ۱۸۰° C  و سیکل پخت ۱۲۰ دقیقه در دمای بیشینه C 1205°، اسلب هایی با جذب آب ۰۴/۰ ِ درصد تولید شدند. مستقیم بودنِ اضلاع ثابت کرد که میکرو گرانوله به درستی و به طور یکنواخت روی تسمه تغذیه کننده پرس بارگیری شده بود.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments