پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نمایندگان کاشی مرجان در تهران { آدرس + شماره تماس }

لیست نمایندگی کاشی مرجان تهران

نمایندگان کاشی مرجان در تهران { آدرس + شماره تماس }

فهرست مطالب

کاشی مرجان نزدیک به ۳ دهه، جزو بازیگران اصلی بازار کاشی و سرامیک در ایران بوده است و بازی درخشان خود را با عرضه باکیفیت محصولاتش ارائه داده است. این برند با مدنظر قرار دادن رویکرد رشد، اعتبار برند خود را سال‌های سال حفظ کرده است.

مرجان همچنین در تولید محصولات خود از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌کند. نوآوری‌ و خلاقیت این برند در تولید محصولات به‌عنوان یکی از رهبران بازار، همیشه زبان‌زد رقبای آن بوده است.

در ادامه این مطلب، به معرفی نمایندگی‌های فروش و عرضه کاشی مرجان در استان تهران می‌پردازیم تا اگر در هر یک از مناطق تهران نیاز به کاشی و سرامیک پیدا کردید، برای خرید، به نزدیک‌ترین نمایندگی کاشی مرجان در اسرع وقت دسترسی پیدا کنید.

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

لیست نمایندگان کاشی مرجان در استان تهران

مشخصات ۵ نمایندگی مرجان را که در مناطق مختلف استان تهران واقع شده‌اند، در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد:

فروشگاه کاشی مرجان (زرگر)

آقای پژمان پور عسگر زرگر صاحب نمایندگی کاشی مرجان در خیابان بنی هاشم ، مجتمع تجاری رضوان ، پلاک ۱۰۶ هستند و می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۲۲۳۰۲۲۷۰ با ایشان در ارتباط باشید.

شرکت ایران آلیش

آقای امیر کلانتری همچنین در خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، پلاک ۳۰ نمایندگی دیگری از کاشی مرجان را تاسیس کرده است که با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۲۱۷۴۴۹ می‌توانید با این نمایندگی در ارتباط باشید.

فروشگاه معتضدی

یکی از دیگر از نمایندگی‌های معتبر برند مرجان در تهران در پل سید خندان، سهروردی شمالی، کوچه حاج حسنی، پلاک ۲۰ واقع شده است که آقای علی معتضدی هم‌اکنون مدیریت این مجموعه را در دست دارند. راه ارتباطی با فروشگاه معتضدی شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۶۱۶۲۷ است.

برند شاپ کاشی مرجان

این نمایندگی در ولیعصر، بالاتر از پارک وی، روبروی خیابان فرشته، نبش محمودیه قرار دارد و برای ارتباط با این نمایندگی باید ۱۶۸۰ را شماره‌گیری کنید. آقای امیر کلانتر معتمدی هم‌اکنون مدیریت این نمایندگی را برعهده دارد.

فروشگاه کاشی مرجان (زمانی)

یکی دیگر از نمایندگی‌های رسمی کاشی مرجان در استان تهران واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، نبش سامان، پلاک ۹۴ است که آقای رضا زمانی هم‌اکنون این نمایندگی را مدیریت می‌کنند. راه ارتباطی با این نمایندگی نیز تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۳۴۱۱۴ است.

شرایط اخذ نمایندگی کاشی مرجان در تهران

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه اخذ نمایندگی کاشی مرجان در تهران یا هر نقطه دیگری در کشور، فقط و فقط مراجعه به وب سایت marjantileco.ir و تکمیل فرم درخواست همکاری با این برند است. در این فرم باید اطلاعاتی ازجمله اطلاعات هویتی، سوابق آموزشی و… را در اختیار کاشی مرجان قرار دهید تا آن‌ها پس از انجام بررسی‌های لازم، برای اعطای نمایندگی با شما وارد مذاکره و عقد قرارداد شوند. امیدواریم صاحب نمایندگی بعدی کاشی مرجان در استان تهران شما باشید.

مزایای خرید از نمایندگی کاشی مرجان اصفهان در استان تهران

اگر ساکن هر یک از مناطق استان تهران هستید، سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای خرید کاشی مرجان، مراجعه به نمایندگی این برند است تا بتوانید انواع کاشی مورد نیاز خود مثل کاشی‌های صنعتی، آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را بخرید.

جمع بندی
شما علاوه‌بر خرید حضوری از برند مرجان در استان تهران می‌توانید به بازار آنلاین مصالح دکوراتیو سرام پخش نیز مراجعه کنید و انواع کاشی مرجان را با شرایط اقساطی ویژه بخرید. برای ثبت سفارش در سایت سرام پخش ابتدا محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. سپس منتظر بمانید تا کارشناسان فروش سرام پخش برای ارائه خدمات مشاوره و فروش با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول…

کاشی مرجان ازجمله برندهایی است که در تولید انواع کاشی، از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌کند و نوآوری‌ و خلاقیت چشمگیری در ارائه محصولات خود به بازار داشته است.

نمایندگی‌های کاشی مرجان در استان تهران عبارتنداز:

برند شاپ کاشی مرجان

شرکت ایران آلیش

فروشگاه معتضدی

فروشگاه کاشی مرجان (زمانی)

فروشگاه کاشی مرجان (زرگر)

ساده‌ترین راه اخد نمایندگی کاشی مرجان در تهران یا هر نقطه دیگر ایران، مراجعه به وبسایت برند مرجان و تکمیل فرم درخواست همکاری است.

اگر ساکن استان تهران هستید، سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای خرید انواع کاشی مرجان در استان تهران مراجعه به نمایندگی این برند است تا بتوانید انواع کاشی مورد نیاز خود مانند کاشی‌های صنعتی، آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را خریداری کنید.

بله؛ شما با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید از شرایط خرید اقساطی کاشی مرجان اطلاع پیدا کنید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments