پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نمایندگان کاشی مرجان در آذربایجان شرقی { آدرس + شماره تماس }

لیست نمایندگان کاشی مرجان در استان آذربایجان شرقی

نمایندگان کاشی مرجان در آذربایجان شرقی { آدرس + شماره تماس }

فهرست مطالب

حضور قدرتمند در بازار رقابتی کاشی و سرامیک، آن هم بیش از ۳ دهه فقط از عهده برندهایی مثل مرجان برمی‌آید. مرجان برندی است که برای تولید کاشی و سرامیک، از آخرین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی بهره می‌برد. نوآوری و خلاقیت، دو شاخصه چشمگیر برند مرجان است که به رشد پر سرعت آن، کمک شایان توجهی کرده است.
در ادامه این مطلب، قصد داریم نمایندگی‌های فروش و عرضه کاشی مرجان در استان آذربایجان شرقی را به شما معرفی کنیم. چنانچه ساکن هر یک از شهرهای آذربایجان شرقی هستید، برای خرید کاشی مرجان می‌توانید ازطریق لیست نمایندگی‌های زیر در اسرع وقت به آن‌ها دسترسی لازم را پیدا کنید.

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

لیست نمایندگان کاشی مرجان در استان آذربایجان شرقی

مشخصات دو نمایندگی مرجان در استان آذربایجان شرقی را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد:

مهرنگار درخشان

مهرداد مهرافزا از جمله کسانی است که مدیریت نمایندگی کاشی مرجان را در شهر تبریز برعهده دارد. نمایندگی مهرنگار درخشان در خیابان توحید، پلاک ۶۶ واقع شده است. راه ارتباطی با این نمایندگی تماس با شماره تلفن ۰۴۱۳۲۸۱۶۴۳۵ است.

کاشی و سرامیک بقایی

این نمایندگی کاشی مرجان در شهر تبریز واقع شده است و آقای مسعود بقایی راد، مدیریت این نمایندگی را عهده‌دار هستند. آدرس این فروشگاه در تبریز، خیابان ولیعصر ، مابین فلکه تختی و معلم، نبش زهرۀ شرقی است و با شماره ۰۴۱۳۳۶۹۵۸۱۹ می‌توانید با این فروشگاه در ارتباط باشید.

شرایط اخذ نمایندگی کاشی مرجان در آذربایجان شرقی

برای اخذ نمایندگی کاشی مرجان در آذربایجان شرقی به وبسایت marjantileco.ir مراجعه کرده و سپس فرم درخواست همکاری با این برند را تکمیل کنید. در این فرم شما بایستی مشخصاتی ازجمله اطلاعات هویتی، سوابق آموزشی و… را پر کنید تا آن‌ها پس از انجام بررسی‌های اولیه، برای اعطای نمایندگی با شما وارد مذاکره و عقد قرارداد شوند.

مزایای خرید از نمایندگی کاشی مرجان در استان آذربایجان شرقی

راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه برای خرید انواع کاشی‌های مرجان برای افرادی که در هر یک از شهرهای آذربایجان شرقی زندگی می‌کنند، مراجعه به نمایندگی برند مرجان است. شما از این طریق می‌توانید انواع کاشی مثل کاشی‌ ضد اسید صنعتی، ضد قلیایی، کاشی های ضد لغزش و قرنیز لبه‌دار را خریداری کنید.

جمع بندی

درصورتی که تمایل به خرید حضوری از برند مرجان ندارید، می‌توانید به بازار آنلاین مصالح دکوراتیو سرام پخش نیز سری بزنید. انواع کاشی مرجان با شرایط اقساطی در وبسایت سرام پخش به فروش می‌رسند. برای ثبت سفارش در سایت سرام پخش، محصول را به سبد خرید اضافه کنید. سپس منتظر بمانید تا کارشناسان فروش برای ارائه خدمات مشاوره و فروش با شما در تماس باشند.

سوالات متداول…

کاشی مرجان ازجمله برندهایی است که در تولید انواع کاشی، از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌کند و نوآوری‌ و خلاقیت چشمگیری در ارائه محصولات خود به بازار داشته است.

نمایندگی‌های کاشی مرجان در استان آذربایجان شرقی عبارتنداز:

کاشی و سرامیک بقایی

مهرنگار درخشان

ساده‌ترین راه اخد نمایندگی کاشی مرجان در آذربایجان شرقی یا هر جای دیگر ایران، مراجعه به وبسایت این برند و تکمیل فرم درخواست همکاری است.

اگر ساکن استان آذربایجان شرقی هستید، سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای خرید انواع کاشی مرجان در استان آذربایجان شرقی مراجعه به نمایندگی این برند است تا بتوانید انواع کاشی مورد نیاز خود مانند کاشی‌های صنعتی، آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را خریداری کنید.

بله؛ شما با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید از شرایط خرید اقساطی کاشی مرجان اطلاع پیدا کنید.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments