پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

درباره مزایا و معایب کاشی استیل چه می‌دانید؟

کاشی استیل

درباره مزایا و معایب کاشی استیل چه می‌دانید؟

درباره مزایا و معایب کاشی استیل، یکی از به روزترین و جدیدترین انواع کاشی‌ها که قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و اخیرا با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند، کاشی‌های استیل هستند. مدت زیادی از زمان تولید کاشی‌های استیل نمی‌گذرد و خاص بودنشان، آن‌ها را تا به این اندازه نزد مصرف‌کنندگان محبوب کرده است.

استفاده اصلی کاشی استیل به‌عنوان دیوار پوش است؛ چرا که جنبه تزئین دارند و بیشتر به چشم می‌آیند. اگر قصد خرید کاشی استیل را داشته باشید، بهتر است مانند هر محصول دیگری با مزایا و معایب آن به‌طور دقیق آشنا شوید. پس تا انتهای این مقاله با سرام پخش همراه باشید

مزایای کاشی استیل

یکی از مهم‌ترین مزایای کاشی استیل، دارا بودن تنوع در طرح و رنگ آن‌ها است. الگوهای مختلفی از کاشی‌های استیل در بازار وجود دارد که می‌توانید متناسب با سلیقه و محیط منزل خود آن‌ها را خریداری کنید. وزن کم این کاشی از دیگر مزایای آن به شمار می‌رود.

برخلاف دیگر کاشی‌ها نصب کاشی استیل بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید  و بدون هیچ گونه مشکل خاصی انجام خواهد شد. کاشی‌های استیلی از لحاظ مواردی همچون حرارت و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

آخرین ویژگی مثبتی که در این کاشی به چشم می‌خورد ضد لک و اثر انگشت بودن آن است؛ چرا که جنس آن ساتن و مات است و برای تمیز کردن کاشی کار ما را خیلی راحت می‌کنند.

کاشی استیل
کاشی استیل

معایب کاشی استیل

یکی از بزرگترین معایبی که بعد از خرید کاشی استیل خیلی زود متوجه آن خواهید شد این است که خیلی راحت‌تر از سایر کاشی‌های سرامیکی و گرانیتی و مرمر ساییده و خراشیده خواهد شد.

همچنین اگر این کاشی‌ها را بخواهید لمس کنید متوجه خواهید شد بسیار سرد هستند و برای افرادی که در مناطق سرد سیر زندگی می‌کنند، استفاده از آن‌ها هرگز توصیه نمی‌شوند.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاشی استیل

اگر روی کاشی‌های استیل خطی بیفتد هرگز کاری نمی‌توانید بکنید و ظاهر نامناسبی به خانه شما خواهند داد. درنهایت اگر چه تمیز کردن کاشی استیل کاری بسیار آسان به نظر می‌رسد اما لکه‌ای که بر روی آن ایجاد می‌شود باید به‌سرعت تمیز شود.

مخصوصا اگر این لکه‌ها متعلق به گوجه فرنگی و لیمو ترش باشند که در گروه مواد غذایی اسیدی جای می‌گیرند. ضمنا اگر لکه‌ها در طولانی مدت روی کاشی‌ها باقی بمانند، می‌توانند به کاشی آسیب هم بزنند و باید در این موارد احتیاط لازم را بکنید.

خرید قسطی در سرام پخش

جمع بندی

بدون شک هر محصولی مزایا و معایب خاص خودش را دارد و مصرف‌کنندگان باید قبل از خرید، آگاهی لازم را نسبت به آن‌ها داشته باشند. برای مشاهده انواع مدل‌های کاشی استیل و خرید با شرایط ویژه اقساطی به فروشگاه آنلاین سرام پخش سری بزنید.

همچنین درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره این محصول می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی ما ارتباط بگیرید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

برای مطالعه بروز ترین و جامع ترین مطالب در حوزه مصالح ساختمانی، اخبار ساختمان و دکوراسیون داخلی به مجله سرام پخش مراجعه کنید

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments