پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

روشویی پایه دار به همراه مزایا و کاربرد آن

مزایای روشویی پایه دار

روشویی پایه دار به همراه مزایا و کاربرد آن

روشویی‌های پایه‌دار به علت سادگی و اصالت و کاربردی بودنشان از مدل‌هایی محسوب می‌شوند که هنوز هم طرف‌داران مخصوص به خود را دارند. این مدل از روشویی‌ها را می‌توان به‌راحتی در هر مکانی با هراندازه و  با هر مدل دکوراسیونی نصب و استفاده کرد.

درگذشته ساخت روشویی‌ها هم در مدل و طرح و هم در جنس محدود بودند و به چند مدل مشابه محدود می‌شدند اما امروزه انواع و اقسام مدل‌های روشویی اعم از پایه‌دار، کابینتی، رومیزی و… موجود است که در ساخت آنها از متریال‌های متنوعی مثل آهن، چینی، مس و چوب و… استفاده می‌شود؛ شما می‌توانید با مطالعه دیگر مقالات در سایت ما با انواع روشویی سرویس بهداشتی آشنا شوید.

در این مقاله به طور ویژه‌ای به بررسی کامل و اجمالی روشویی پایه‌دار و انواع و ابعاد و جنس‌های مختلف آن می‌پردازیم و در انتخاب بهترین نوع آن نیز به شما کمک خواهیم کرد. پس در ادامه همراه سرام پخش باشید.

روشویی یایه دار

کاربرد روشویی پایه‌دار

روشویی پایه‌دار جزو آن دسته از روشویی‌هایی است که در مکان‌های مختلف خصوصی و عمومی می‌توان از آن استفاده کرد. بااین‌وجود همچنان بیشترین کاربرد آن در توالت و حمام است. همچنین از روشویی‌های پایه‌دار در مکان‌هایی مانند مطب دندان‌پزشکی، کارگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و… نیز می‌توان استفاده کرد.

اگر شما هم در سرویس بهداشتی‌تان لوله‌کشی پنهان ندارید و یا این امکان را ندارید که لوله و اتصالات را در داخل دیوار کار بگذارید، بهترین انتخاب برای شما می‌تواند روشویی پایه‌دار باشد تا در فاصله‌ای که بین سینک و زمین قرار دارد تمام اتصالات خود را پنهان کنید.

کاربرد روشویی ساده

مزایای روشویی پایه‌دار

 از مزایای این نوع روشویی که آن را برای شما کاربردی کرده است عرضه آن در اندازه‌های مختلف است که از کوچک‌ترین فضا تا بزرگ‌ترین فضاها می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

در این جا چند مورد دیگر از مزایای روشویی پایه‌دار را ذکر می‌کنیم:

۱-این روشویی در طرح و اندازه و مدل‌های متنوع ارائه می‌شود.

۲-قیمت مناسب و ارزان آن امکان خرید روشویی را برای همگان فراهم کرده است.

۳-داشتن پایه: پایه روشویی پایه‌دار بهترین وسیله برای پنهان کردن لوله‌ها و اتصالات در سرویس‌های بهداشتی‌ است که لوله کاری پنهان ندارد.

۴-پایه و کاسه قابل شستشو: در هر دو این قسمت‌ها به علت جنس آنها قابلیت شستشو و تمیزکردن آسان وجود دارد.

۵-پایه روشویی‌های پایه‌دار دارای ارتفاع‌های مختلفی است. شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز خانواده خود روشویی پایه‌دار با اندازه مناسب را تهیه کنید.

جنس روشویی پایه‌دار

روشویی‌های پایه‌دار در سه دسته کلی با جنس‌های چینی، سنگی و کابینتی عرضه می‌شوند.

روشویی پایه‌دار چینی

روشویی پایه‌دار چینی از دیرباز در خانه همه ما ایرانی‌ها وجود داشته است و شما هم حتماً مدلی از آن‌ها را دیده‌اید. در این نوع از روشویی پایه‌دار جنس چینی به‌کاررفته که شست‌وشوی روشویی را بسیار راحت کرده است و رنگ سفید و شفاف زیبایی به سرویس بهداشتی شما می‌بخشد. همچنین در مقایسه با دو نوع دیگر سنگی و کابینتی سبک‌تر است. البته به علت چینی بکار رفته در این مدل از روشویی از نظر رنگ و طرح  تنوع کمتری نسبت به دو مدل دیگر دارد.

جنس روشویی پایه دار

روشویی پایه‌دار سنگی

علاوه بر استفاده از چینی در ساخت روشویی پایه‌دار، امروزه استفاده از سنگ به‌ویژه سنگ مرمر برای ساخت روشویی‌ها و دیگر اقلام سرویس بهداشتی مرسوم شده است و طرف دارد مخصوص به خود را دارد. استفاده از سنگ مرمر از دیگر اقسام سنگ در طراحی روشویی پایه‌دار مرسوم‌تر و محبوب‌تر است. به‌کاربردن سنگ در روشویی علاوه بر ایجاد تفاوت چشم‌نواز و زیبایی خاص، شیکی و لوکسی منحصربه‌فردی به سرویس بهداشتی شما می‌دهد. قیمت این نوع از روشویی به علت به‌کارگیری سنگ گران‌تر از مدل‌های دیگر است اما این زیبایی‌ ارزش هزینه‌کردن را دارد.

این مدل از روشویی‌های سنگی از سادگی چشم نوازی برخوردارند درعین‌حال تنوع طرح و رنگ‌های آن‌ها نیز محدود است و کار طراحی دکوراسیون منزل را با محدودیت مواجه می‌کند.

از این مدل از روشویی‌های سنگی بیشتر در کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها استفاده می‌شود. این مدل از روشویی‌های سنگی باتوجه‌به دست‌ساز بودنشان و همچنین سنگ بکار رفته در ساخت آن‌ها قیمت متفاوتی دارند.

روشویی پایه دار سنگی

روشویی پایه‌دار کابینتی

یکی دیگر از انواع روشویی پایه‌دار روشویی پایه‌دار کابینتی است. استفاده از کابینت در زیر سینک روشویی به‌جای پایه هم زیبایی و شکیل بودن به روشویی بخشیده و هم به‌عنوان پیشخوان برای نگهداری وسایل آرایشی و بهداشتی می‌توان از آن استفاده کرد. این مدل از روشویی علاوه بر تمیزی‌ که به سرویس شما می‌بخشد از شلوغ شدن اطراف سینک شما نیز جلوگیری می‌کند. در این روشویی وسایلتان از شر آلودگی‌ها در امان‌اند. همچنین برای پنهان کردن لوله‌کشی‌ها و اتصالات که امکان پنهان‌کاری آن برای شما فراهم نیست روشویی کابینت دار بهترین انتخاب برای شماست.

این نوع از روشویی نسبت به دو جنس دیگر یعنی سنگی و چینی سبک‌تر است و حمل‌ونقل آن نیز راحت‌تر است. به علت جنس آن تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد و دست شما را برای انتخاب مدل دلخواهتان کاملاً بازمی‌گذارد.

همچنین می‌توانید برای سینک روشویی هم از سنگ و هم از چینی استفاده کنید که انتخاب آن کاملاً به خودتان بستگی دارد.

توجه داشته باشید در هنگام خرید این نوع از روشویی از جنس پی‌وی‌سی آن استفاده کنید؛ زیرا اگر جنس کابینت ضد آب نباشد عمر روشویی شما بسیار کاهش می‌یابد. نکته دیگر آنکه مقاومت روشویی کابینت دار به علت جنس آن در برابر ضربه اجسام تیز پایین است و در هنگام خرید به این نکات توجه کنید.

روشویی پایه دار کابینتی

بهترین روشویی پایه‌دار

شما می‌توانید باتوجه‌به اطلاعات ارائه شده در این مقاله روشویی‌های پایه‌دار در انواع و اقسام مختلف را بشناسید و باتوجه‌به نیاز خود گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر به دنبال سادگی و تمیزی راحت و بی‌دردسر هستید و در سرویس بهداشتی شما لوله کاری پنهان وجود ندارد بهترین روشویی پایه‌دار برای شما روشویی پایه‌دار چینی است که می‌توانید با قیمت مناسب در اندازه‌های مختلف آن را تهیه کنید.

اگر به دنبال تفاوت و زیبایی و شکوه برای سرویس بهداشتی خود هستید روشویی سنگی گزینه مناسبی برای شماست زیرا استفاده از سنگ علاوه بر زیبایی می‌تواند انتخابی جدید و متنوع برای سرویس بهداشتی شما باشد. البته شست‌وشوی سخت و هزینه گران‌تر آن را نیز باید در نظر داشته باشید.

و در آخر روشویی پایه‌دار کابینت دار است که هم سبک است و هم زیبا و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود است که شما می‌توانید دست بازی در انتخاب روشویی موردنظر خود داشته باشید.

همچنین ما در وب‌سایتمان با معرفی جدیدترین مدل‌های روشویی  در انتخاب جدیدترین و بهترین روشویی برای شخص شما راهنمایی‌های لازم را به شما خواهیم کرد.

سه روشویی پایه‌دار سرام، مروارید و کرد از بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار ایران هستند که سالیان زیادی است مشتریان خود را دارند و باکیفیت و تنوع بالا توانسته‌اند رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کرده و پای خود را به خانه‌های آنها باز کنند؛ شما هم می‌توانید در هنگام خرید انواع روشویی پایه‌دار این سه برند را که جزو بهترین روشویی پایه‌دار ایرانی محسوب می‌شوند در نظر داشته باشید.

روشویی پایه دار جدید

ابعاد روشویی پایه‌دار

ابعاد روشویی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی منازل از موارد بسیار مهم است. زیرا انتخاب روشویی متناسب با فضای سرویس بهداشتی شما نقش بسزایی در ظاهر آن دارد.

امروزه انتخاب روشویی بسیار آسان‌تر از گذشته است زیرا روشویی‌ها در انواع و اقسام مختلف اعم از پایه‌دار، روشویی کابینتی، روشویی روسنگی و… وجود دارند. روشویی‌های پایه‌دار نیز به علت تنوع در اندازه‌هایشان همچنان جزو روشویی‌های محبوب بشمار می‌روند که در تمامی اندازه‌های کوچک و بزرگ برای سرویس‌های بهداشتی با فضاهای مختلف در بازار وجود دارند.

روشویی‌های پایه‌دار علاوه بر تنوع در جنس، در ابعاد مختلفی نیز عرضه می‌شوند.

به طور مثال روشویی‌ها در سایزهای مختلف از ۴۵،۴۷،۵۵ و… وجود دارد که باتوجه‌به برند تولیدکننده و درجه کیفی هر یک و مدل آن سایزهای متفاوتی دارد. شما می‌توانید با جستجو جو در سایت سرام پخش سایزهای متفاوت روشویی را مشاهده کرده باتوجه‌به نیاز و فضای سرویس بهداشتی خود محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم با ارائه به‌روزترین اطلاعات و جامع‌ترین نکات برای شما مخاطبان عزیز سرام پخش امکان شناخت روشویی‌های پایه‌دار مختلف را فراهم کنیم تا شما بتوانید با استفاده از این اطلاعات و آگاهی از فضای سرویس بهداشتی خود و اندازه آن و نیازهای شخصی خودتان هر یک از این مدل‌ها را در انواع و اقسام و جنس‌ها و قیمت‌های متنوع بشناسید و در نهایت انتخاب کنید. هیچ یک از مدل‌های روشویی پایه‌دار بر دیگری ارجحیت ندارد؛ شما فقط می‌توانید باتوجه‌به نیازهای خودتان و سلیقه شخصی بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید

بازار آنلاین سرام پخش با انواع توالت فرنگی ، روشویی، فلاش تانک، کاشی و سرامیک ، شیرآلات در خدمت شما عزیزان می باشد برای خرید آنلاین با شرایط اقساطی می توانید روی سرام پخش حساب باز کنید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments