پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خرید آنلاین مصالح ساختمانی چه مزیت‌هایی دارد؟

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

خرید آنلاین مصالح ساختمانی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید آنلاین مصالح ساختمانی چه مزیت‌هایی دارد؟ | امروزه خرید آنلاین بیش از قبل رونق پیدا کرده است و افراد بیشتری برای خرید مایحتاج خود، فضای وب را انتخاب می‌کنند. خرید آنلاین مصالح ساختمانی مانند کاشی و سرامیک، پرسلان، چینی بهداشتی، شیرآلات و اکسسوری و سنگ و موزائیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و کاربران زیادی روزانه برای خرید آنلاین مصالح ساختمانی اقدام می‌کنند.

در این مقاله به بررسی دقیق‌تری از تحولات این صنعت و مزایای خرید آنلاین مصالح ساختمانی می‌پردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گرایش بازار سنتی به حضور در بازار مدرن

خوشبختانه در سال‌های اخیر خرید آنلاین مصالح ساختمانی جایگزین روش‌های سنتی شده است و روز به روز نیز کاربران بیشتری برای خرید آنلاین از خود تمایل نشان می‌دهند.

خرید-آنلاین-مصالح-ساختمانی

اکثر کارخانجات، فروشنده‌ها و برندها به سمت عضویت در بازار آنلاین سرام پخش قدم برداشته‌اند و قصد دارند با تغییرات روز دنیا همراه باشند و فروش خود را از طریق این بازار انجام دهند.

یکی از دلایل گرایش افراد به خرید آنلاین، امکان مقایسه دقیق کالاها بین برندهای مختلف است. برای مثال اگر شما قصد خرید کاشی آشپزخانه داشته باشید و یا دنبال شیر ظرفشویی قیمت مناسب می گردید، می‌توانید بین فروشنده‌های مختلف، مناسب‌ترین قیمت را برای خرید انتخاب کنید.

البته این تنها یکی از موارد است و شما در ادامه با تمام مزایایی که خرید آنلاین برای شما خواهد داشت، به‌طور کامل آشنا خواهید شد.

مهم‌ترین مزایای خرید آنلاین مصالح ساختمانی از سرام پخش

انتخاب و خرید کاشی در هر لحظه از شبانه ‌روز

سرام‌ پخش، با ایجاد بستری ساده و بدون نیاز به آموزش اجازه می‌دهد، افراد در منزل یا محل کار خود، با آرامش و صرف وقت مناسب و به‌راحتی، در بزرگترین فروشگاه کاشی و سرامیک و دکوراسیون ایران قدم بزنند، محصولاتی با طرح، رنگ، سایز متنوع و از هر برند را مشاهده، بررسی و مقایسه کنند و پس از انتخاب محصول مورد نظر، آن را به صورت آنلاین خریداری کنند.

خرید-آنلاین-مصالح-ساختمانی

امکان مقایسه دقیق کالا

بازار آنلاین سرام‌پخش با ارائه گستره وسیعی از تنوع کالا می‌تواند سلیقه و نیازمندی‌های متفاوت بیشتری را جذب کند. شما می‌توانید قبل از خرید، محصولاتی از هر برند و طرح و رنگ که مد نظرتان هست را با هم مقایسـه کـرده و حتـی نظرات مصرف‌کننـدگان قبلـی را دریافت کنید و از مشــاوره و همفکـری کارشناسـان سرام ‌پخش نیز بهره‌مند شوید.

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

نبود محدودیت مکانی و زمانی

هیچگونه محدودیت مکانی برای سرام‌پخش وجود ندارد، شما می‌توانید بدون صرف زمان در هر نقطه مکانی و زمانی با دسترسی به اینترنت، در بازار آنلاین سرام‌پخش تنوع طرح، رنگ، سایز و برند را بدون گردش در شلوغی‌های شهر، در خانه یا محل کار خود دیدن کنید و سپس محل رویایی خود را تجسم و خلق کنید، بر اساس آن انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

ارائه آموزش‌های نصب و راه‌اندازی

گاهی هزینه نصب حتی برای تعمیرات کوچک نیز زیاد خواهد بود؛ برای همین شما می‌توانید در بستر سرام پخش آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم برای تعمیر و نصب را یاد بگیرید و خودتان بدون هزینه‌های گزاف محصول را نصب کنید.

دسترسی آسان به نماینده کارخانه یا برند برای لمس محصول

شاید برای انتخابی دقیق هنوز باید محصول را از لحاظ رنگ، طرح و غیره از نزدیک لمس کرد تا انتخابی دقیق و مطمئن داشت. مصرف‌کننده می‌تواند نمایندگان و فروشندگان آن محصول و برند را به‌راحتی در بازار آنلاین سرام پخش ببیند و بدون دغدغه و گردش در شهر محصول، خود را از نزدیک‌ترین نماینده شهر خود خریداری کند.

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

محاسبه متراژ مصرفی مورد نیاز بصورت آنلاین و همزمان با انتخاب

تنوع سایز کاشی و سرامیک (۶۰*۳۰ و ۱۲۰*۴۰ و ۹۰*۳۹ و …) و  فروش این محصول به کارتن شرایط را دشوار کرده است. گاهی شما نمی‌دانید چه متراژی یا چقدر کاشی و سرامیک برای کار خود تهیه کنید و اینکه اگر به مقدار کافی خرید نکنید، محصولات جدید با طیف رنگی متفاوت باشد و دچار دردسر شوید.

شما می‌توانید با داشتن طول و عرض محیط کار خود، به‌سادگی مقدار مصرفی محصول مورد نیاز خود را به متراژ و کارتن بدست آورده و به‌صورت آنلاین خرید کنید.

مزیت-های-خرید-آنلاین-مصالح-ساختمانی

ارتباط مستقیم انبوه سازان با تولیدکنندگان

حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که معماران، پیمانکاران و حتی انبوه‌سازان برای انتخاب محصولاتی مناسب در طراحی و قیمت برای پروژه خود به بازار آنلاین سرام‌پخش نگاهی خواهند داشت تا بتوانند با مقایسه سریع و آسان محصول خود را انتخاب کنند و با در دست داشتن نسخه مد نظر با برند خاص خود ارتباط گرفته و تعامل کنند.

این عملکرد نیز در معرفی بهتر محصولات یک برند در گستره جغرافیای بزرگ‌تر می‌تواند قدرت نمایش یک برند را به تصویر بکشد.

امکان اعتراض به قیمت محصولات

مصرف‌کننده به‌راحتی می‌تواند قدرت خرید بالاتری در انتخاب محصول مورد نظر خود برای تغییر دکوراسیون داشته باشد و محصول را در سرتاسر ایران با قیمت متناسب با کارخانه و برند دریافت کند و هر لحظه نسبت به قیمت دچار تردید شد، می‌تواند نسبت به قیمت ارائه شده اعتراض کند.

این عملکرد برند را در شفافیت قیمت نسبت به کالاهای خود در سراسر کشور آگاه می‌کند و نسبت به بازار در هر لحظه اطلاعات کافی و واقعی خواهد داشت.

ارائه قیمت پیشنهادی به فروشندگان

مصرف‌کننده به‌راحتی می‌تواند در انتخاب محصول متناسب با سلیقه شخصی خودش با فروشنده محصول تعامل داشته باشد و قیمت پیشنهادی را برای محصول ارائه کند تا هم قدرت خرید بالاتری و تعاملی آسان و راحت داشته باشد.

مزیت-های-خرید-آنلاین-کاشی-و-سرامیک-از-سرام-پخش

در همین حین فروشنده نیز می‌تواند محصولاتی که گاهی به مقدار جز در انبار باقیمانده را با قیمت محصولی خاص برای مصرف‌کنندگان بر روی سرام پخش ارائه نماید.

آگاهی دقیق از مشخصات فنی محصول

شما حتما برای تغییر دکوراسیون خانه یا محل خود، انتخابی متناسب با سلیقه شخصی خود خواهید داشت. پس نمی‌توان در انتخاب رنگ و طرح و غیره انتظار داشت تا امکان مقایسه محصولات وجود داشته باشد اما شما می‌توانید مشخصات فنی محصولات انتخابی خود را با هم مقایسه کرده تا راحت‌تر بتوانید بسته به نوع کاربری و غیره محصول‌تان را انتخاب کنید و انتخابی دقیق و مطمئن داشته باشید.

حمـــل و بسته بندی محصولات

شاید حمل محصولات کاشی و سرامیک و دکوراسیون همانند دیگر خریدهای شما در بستر تجارت الکترونیک با بسته‌بندی‌های کوچک و سبک نخواهد بود و تابه‌حال به دلیل به وزن سنگین محصولات نتوانسته‌اید محصول دلخواهی متناسب با سلیقه شخصی خود از یک برند در شهر دیگر انتخاب کنید.

مزیت-های-خرید-آنلاین-مصالح-ساختمانی

اما سرام‌پخش این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد تا بتواند انتخابی متناسب با سلیقه شخصی خود در گستره جغرافیایی بزرگتر داشته باشد و حتی بتواند بسته‌بندی و حمل محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن هماهنگ کند و تغییر دکوراسیون خانه خود را سریع‌تر انجام دهد.

امکان پرداخت در محل

مصرف‌کننده شاید در اولین تجربه‌های خود برای خرید محصولات کاشی و سرامیک و دکوراسیون  نیاز به اطمینان بیشتری نسبت به دریافت محصول خود دارد.

سرام‌پخش این امکان را می‌دهد تا بتواند با اطمینان کامل محصول خود را بعد از بررسی و مقایسه، انتخاب کند و با اعتماد بیشتری محصول خود را در محل دریافت کند.

به‌طوری که با انتخاب محصول مورد نظر خود و هماهنگی برای ثبت سفارش و ارسال، پرداخت هزینه محصول را در محل به‌آسانی انجام دهد. این شرایط به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد تا بتواند با اطمینان از درجه کیفی، محصولی خود را دریافت نماید.

خرید قسطی محصولات سرام پخش

خرید آسان زمانی اتفاق می‌افتد که بتوانید محصولی را با قیمت مناسب و به مقدار مورد نیاز با شرایط بودجه‌ای مناسب خریداری کنید. سرام پخش بستری را فراهم کرده تا شما بتوانید خریدی شگفت‌انگیز داشته باشید.

خرید-آنلاین-مصالح-ساختمانی

در این بستر شما می‌توانید برای انتخاب کاشی و سرامیک دوست‌داشتنی خودتان از نظر سبک، طرح، سایز و رنگ از راهنمایی‌های کارشناسان سرام‌پخش برای خریدی متفاوت‌تر بهره‌مند شوید تا متناسب با سلیقه شخصی خود، محصولات مورد نظر را با شرایط بودجه‌ای خود مطابقت دهید و به صورت اقساط خریداری کنید.

هوشمند بودن سرام‌پخش برای انتخابی مبتنی بر سبک و سلیقه مصرف‌کننده

مصرف کننده با همراهی همیشگی سرام‌پخش در گذر زمان می‌تواند خریدی آسان‌تر را تجربه کند. وقتی شما بارها به سایت سرام‌پخش سر بزنید و محصولات خود را بیابید و مقایسه کنید،

می‌توانید در زمانی که تغییر دکوراسیون را مد نظر داشته باشید، خریدی آسان‌تر متناسب با سلیقه شخصی خود انجام دهید تا بسته پیشنهادی شما کوچک‌تر و بهتر باشد.

سخن آخر

تمام تلاش سرام پخش بر این است تا مصرف‌کنندگان حوزه مصالح ساختمانی، تجربه خرید لذت بخشی از سرام پخش داشته باشند و فرهنگ خرید آنلاین در این حوزه به‌خوبی جا بیفتد.

برای مشاهده محصولات سری به صفحه اصلی سایت بزنید. همچنین اگر سوالی درباره خرید محصولات داشتید، می‌توانید با کارشناسان سرام پخش در ارتباط باشید و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments