پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کمپین عید تا عید سرام پخش شروع شد!

کمپین-عید-تا-عید-سرام-پخش

کمپین عید تا عید سرام پخش شروع شد!

کمپین عید تا عید سرام پخش شروع شد! | اعیاد قربان و غدیر، از جمله اعیاد مذهبی هستند که در کشور ما جایگاه ویژه‌ای برای هموطنانمان پیدا کرده‌اند. ما نیز در سرام پخش برای جشن گرفتن این اعیاد مقدس، تصمیم گرفتیم تا با عیدی دادن به کاربرانمان در بازه زمانی این دو عید، سهم خود را از این دو عید بزرگ به شما کاربران عزیز ادا کرده باشیم.

شرایط دریافت این عیدی را در ادامه خواهیم گفت. ویدیوی زیر نیز، جزئیات این کمپین را برای شما توضیح می‌دهد. حتما آن را تا آخر مشاهده کنید.

کمپین عید تا عید سرام پخش چیست؟

در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر، یعنی از چهارشنبه ۳۰ تیر تا پنج‌شنبه ۷ مرداد ماه، به ازای هر ۵۰۰ هزار تومان خرید از وبسایت سرام پخش، یک قطعه کنتراست از ما هدیه خواهید گرفت. ضمنا ما در این بازه زمانی، به‌طور روزانه یک کد تخفیف ۲۴ ساعته برای خرید در اختیار شما خواهیم گذاشت تا خرید خود را انجام دهید.

همچنین اگر در پایان روز کمپین نیز از سرام پخش خرید داشته باشید، به قید قرعه اعتبار خرید ۵۰۰ هزار تومانی به شما اهدا خواهیم کرد. پس حتما با دنبال کردن پیج اینستاگرام سرام پخش و استوری‌های آن، از آخرین تخفیف‌های روزانه کمپین عید تا عید  با خبر شوید.

حتما این پست را برای دوستان و آشنایان خود بفرستید تا آن‌ها نیز از این عیدی سرام پخش بهره‌مند شوند.

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments