پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مشکلات و راه حل های مشترک برای کاشی های سرامیکی

مشکلات و راه حل های مشترک برای کاشی های سرامیکی

مشکلات و راه حل های مشترک برای کاشی های سرامیکی

۱، زمان رنگ کاشی های سرامیکی برای مدت زمان طولانی سقوط می کند؟

پاسخ: رنگ کاشی های سرامیکی به طور کلی تغییر رنگ نیست! اما برای مدت زمان طولانی، ممکن است برخی از لکه ها به نظر می آیند. این آجر سرامیکی سرامیکی ساده تر به نظر می رسد. مشکل نفوذ رنگ / رنگ نفوذ یا رنگ ناهموار: این مشکل رخ خواهد داد. این به طور عمده به دلیل این واقعیت است که درمان ضد آلودگی کاشی واجد شرایط نیست، که منجر به این مشکل خواهد شد.

۲. چه مدت کاشی به آب می بخشد؟

پاسخ: کاشی های شیشه ای قبل از کاشت نیاز به آب بخشیده شدن دارند، زمان خیس شدن را به کاشی بمالید تا آب کاملا بدون آب جاری شود، به طور کلی حدود بیست و سی دقیقه.

۳. آیا میخواهید کاشی را بر روی کاشی بگذارید؟

پاسخ: بهتر است که جوش را نگه دارید، که عمدتا به دلیل جلوگیری از گسترش حرارتی و انقباض کاشی ها و ایجاد کاشی های شکسته برای کاهش عمر کاشی ها است. کاشی دیوار و کاشی های عمومی با ۱-۱.۵ میلی متر می تواند باقی بماند. اثر ویژه می تواند فاصله شکاف را افزایش دهد.

۴، کاشی های شیشه ای هنوز نیاز به waxing پس از کاشی؟ لازمه؟ مزیت این کار چیست؟

پاسخ: قبل از کاشت، کاشی های شیشه ای مورد بررسی قرار گرفته است یا خیر، اگر نه، شما نیاز به موم بعد از سنگ فرش، اثر موم عمدتا به منظور بهبود عملکرد ضد کف کاشی های سرامیکی، لازم است که سطح موم به سطح روشن و منظم کاشی های شیشه ای پس از کاشت را افزایش دهید.

۵. استاندارد کیفیت کاشی کف ساده؟

پاسخ: استاندارد ملی +/- ۰.۲٪ است، یعنی آجر طولانی (میلی متر به عنوان یک واحد) * / – ۰.۲٪!

۶. چگونه کاشی را با توجه به رنگ خانه انتخاب کنید؟

پاسخ: عوامل اصلی عبارتند از: نورپردازی، رنگ دیوار، رنگ مبلمان، اعضای خانواده و غیره به منظور بررسی جامع، به دنبال وحدت سبک کلی!


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments