پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

موزاییک پلیمری، کفپوشی تمام و کمال برای کفسازی

موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری، کفپوشی تمام و کمال برای کفسازی

اگر تا به حال از موزاییک پلیمری چیزی نشنیده اید از جای خود تکون نخورده و تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، پس از آشنایی با این محصول قطعا شگفت زده خواهید شد. امروز به معرفی موزاییک پلیمری که در حال حاضر از برترین و پرفروش ترین محصولات حال حاضر بازار کفپوش های بتنی می باشد پرداخته ایم. محصولاتی که به شدت این روز ها در بازار محبوب شده است.

موزاییک پلیمری یا سنگ مصنوعی سمنت پلاست

موزاییک پلیمری که نام دیگر آن سنگ مصنوعی است این روزها با این حال و هوای قیمت های بالا، میتوان گفت جایگزین کامل سنگ های طبیعی کف شده است. قیمت بالای سنگ های طبیعی بسیار سرسام آور شده و باعث شده بسیاری از خریداران، رو به این محصولات بیاورند.

موزاییک های پلیمری همان موزاییک های قدیمی هستند که با کمی تغییر در روند تولید، متریال و استفاده از افزودنی های بتن، کاملا به یک محصول با دوام و زیبا تبدیل شده است. این کفپوش ها به دلیل استفاده از افزودنی های بتن در برخی از طرح ها، کاملا شبیه به سنگ های طبیعی شده اند و این حس را منتقل می کنند.

سنگ موزاییکی

این محصولات بسیار محبوب هستند زیرا:

مقاومت دمایی بالا

محصولات پلیمری به دلیل استفاده از افزودنی های بتن، دارای مقاومت دمایی بسیار بالایی هستند که به راحتی می توانید از این کفپوش ها در هر ناحیه ای که دوست دارید، بهره ببرید. چه منطقه شما در سردسیرترین حالت ممکن باشد و چه گرمسیر، به راحتی از این محصولات استفاده نمایید.

مقاومت فشاری بالا

همانطور که میدانید این کفپوش ها حالت فانتزی دارند و شاید استفاده آن ها در نواحی ای که صنعتی هستند توصیه نمی شود. موزاییک های پلیمری نسبت به دیگر محصولات فانتزی دارای مقاومت فشاری بسیار خوبی می باشد و در کنار آن دارای ضخامت ۲ سانتی متری است که واقعا چنین چیزی معرکه است. این محصول را میتوانید در حیاط، پارکینگ، باغ و ویلا، پشت و بام و … استفاده نمایید.

شاید درحال حاضر برای شما علامت سوالی ایجاد شود که آیا واقعا می توان از این محصولات در پارکینگ هم استفاده کرد ؟ جواب بله است، به راحتی می توانید در پارکینگ هایی که عبور و مرور ماشین های سواری، تاکید میکنم، ماشین های سواری، انجام می شود، استفاده نمایید. در صورتی که در محلی هستید که عبور و مرور ماشین های سنگین همانند تریلی و کامیون صورت میگیرد، استفاده از این محصولات توصیه نمی شود.

تنوع بسیار بالا در کنار شکل ظاهری جذاب

محصولات پلیمری به خصوص کفپوش های آن به شدت دارای تنوع بالایی در طرح بندی، رنگ بندی و سایز بندی هستند. یعنی به راحتی می توانید در هر ابعادی که دوست دارید، این محصولات را خریداری کرده و اجرا کنید و یا به صورت ترکیبی از طرح ها، رنگ ها و ابعادی که مدنظر شما و یا طراحی شما است، استفاده نمایید.

قیمت بسیار مناسب

اما یکی از مهمترین علل های محبوبیت این کفپوش های دوست داشتنی، قیمت مناسب آن نسبت به دیگر کفپوش ها می باشد. این محصولات به شدت دارای قیمت خوبی نسبت به سنگ های طبیعی و کفپوش های دیگر با اجناس مختلف است. استفاده از این محصول در هر حالتی، کاملا مقرون به صرفه است و همچنین شکل ظاهری و کیفیت بسیار فوق العاده، این محصول را محبوب  و پرفروش کرده است.

کفپوش پلیمری

تا به اینجا تماما از ویژگی های خوب این محصولات گفته شده،  اما خرید این محصولات کمی در این بازار سخت شده است و اگر قصد خرید یک موزاییک پلیمری مرغوب را داشته باشید می توانید به موارد کمی که در ادامه گفته شده است، توجه فرمایید.

یکی از عیوب اصلی در خرید سنگ های مصنوعی سمنت پلاست، خرید این محصول به شکل کاملا درجه یک و با کیفیت می باشد. دست به شدت در بازار موزاییک های پلیمری زیاد شده و بسیاری از کارگاهای غیراستاندارد و سودجو شروع به تولید این محصولات کرده و با همان شکل ظاهری این کفپوش ها را روانه بازار می کنند. این افراد جهت سود بیشتر، درمتریال این موزاییک ها کم کاری کرده و در نهایت باعث افت شدید کیفیت این محصولات خواهند شد. پس اگر روزی قصد خرید این محصولات را داشتید، حتما از منابع معتبر، مشاوره و خرید خود را انجام دهید.

موزاییک های پلیمری این روز ها به شدت دربازار محبوب شده و سر و صدا زیادی به پا کرده و اگر منابع معتبری را جهت تهیه این محصولات انتخاب کنی، قطعا از داشتن این کفپوش ها لذت خواهید برد..

در نهایت پس از آشنایی کامل با این محصول دوست داشتنی و در پایان این مقاله کوتاه، به معرفی یکی از تولید کنندگان برتر در این حوزه پرداخته ایم، تا در صورتی که اگر روزی قصد خرید این کفپوش های دوست داشتنی را داشتید، میتوانید به این منابع اعتماد کنید. از تولید کنندگان و فروشندگان برتر موزاییک های پلیمری می توان به گروه تولیدی صنعتی آبین بتن اشاره کرد که می توانید به عنوان یک منبع معتبر خرید خود را انجام دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سرام پخش در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments