پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نحوه انتخاب رنگ موزائیک

نحوه انتخاب رنگ موزائیک

نحوه انتخاب رنگ موزائیک

اول، تعیین رنگ:

۱-

نحوه انتخاب رنگ موزائیک |

رنگ گرم کاشی سرامیک خواهد شد اضافه کردن گرما به محیط خانه شما احساس آرامش. به عنوان مثال، قرمز رنگ می تواند احساس انبوه به داخل اضافه; رنگ قهوه ای احساس داخلی گرم و آرام و جذاب می سازد.

۲- کاشی های رنگ های سرد می دهد احساس ناب و طراوت. مانند کاشی های آبی سرد، خوشحال تجربه داخل سالن را; و سبز داخل خانه به راحتی و به طور طبیعی تزئینی شخصیت برجسته.

۳- وسط رنگ به سیاه و سفید، سفید، خاکستری و غیره مشترک رنگ دکوراسیون مدرن تصفیه شده، علاوه بر این به ساختار و ظریف، ویژگی های قوی مدرن نیز در داخل ساختمان نور تهویه نقش می توانید.

دوم، تسلط بر عمق رنگ:

همه ما می دانیم که هر رنگ از نور به تاریکی، لذا در انتخاب رنگ کاشی و سرامیک می تواند تنظیم شود اما همچنین در نظر گرفتن عمق رنگ، کنتراست تیره کاشی به طور کلی قابل اجرا به نور ساطع سطح، مقدار زیادی از نور در اتاق است; و نور رنگ فروشگاه کاشی نصب در نور کم را می توان اتاق به نقش بهبود روشنایی داخل ساختمان. علاوه بر این، انتخاب رنگ کاشی و سرامیک باید فکر می کنم در مورد آن و دکوراسیون خانه و دکوراسیون دیوار و همچنین رنگ مبلمان, سازگار و هماهنگ به جای دکور بی رویه، خانه گرم و راحت تر است.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments