پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین منبع برای مقایسه کاشی سرامیکی و کاشی پرسلان

بهترین منبع برای مقایسه کاشی سرامیکی و کاشی پرسلاین

بهترین منبع برای مقایسه کاشی سرامیکی و کاشی پرسلان

آیا میدانید تفاوت سرامیک و پرسلان در چیست؟

عموم مردم در رابطه با قیمت گذاری، دوام، طول عمر و همچنین مکان های مناسب برای استفاده از هریک از موارد فوق سوالات زیادی دارند. به طور خلاصه سوال اینکه کدامیک از این دو مناسب تر است ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است.
با وجود تفاوت¬های زیادی که بین پرسلان و سرامیک وجود دارد و این تفاوت ها میتوانند تعیین کننده انتخاب مناسب بین آنها برای هر مکان باشند ولی تفاوت ذاتی و اساسی که نتیجه برتری یکی بر دیگری باشد وجود ندارد.

برای حمام و دستشویی کدام مورد بهتر است؟

نمیتوان گفت کدام مورد برای حمام مناسب تر و یا بهتر است. بهتر از برچسب روی کاشی ها را بخوانید تا ببینید آیا برای اینکار ساخته شده است یا خیر. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصول خاص خود بهتر است با یک مشاور مشورت کنید. ولی اگر می¬خواهید کف حمام گرم باشد هر دو میتوانند گزینه مناسبی باشند.

بهترین منبع برای مقایسه کاشی سرامیکی و کاشی پرسلان

تفاوت در نحوه ساخت

کاشی پرسلان از گرد خاک ریز ساخته شده است و این بدان معناست که از سرامیک متراکم تر است. این امر باعث می¬شود تا کاشی چینی گزینه مناسب تری برای استفاده در فضای باز در تمامی شرایط آب و هوایی باشد. کاشی چینی و همچنین کاشی پرسلان هر دو در کوره پخته می¬شوند و ظاهری شبیه ظاهر چوب، سنگ و…. به خود می¬گیرند.

بهترین منبع برای مقایسه کاشی سرامیکی و کاشی پرسلان

کاشی چینی با طرح سنگ مرمر، دقیقا مانند سنگ واقعی است

بهترین منبع برای مقایسه کاشی سرامیکی و کاشی پرسلان

کاشی با طرج چوب به محیط ظاهری کلاسیک می دهد و مراقبت از آن آسان است، همچنین دوام بالای دارد

بهترین منبع برای مقایسه کاشی سرامیکی و کاشی پرسلان

کاشی فقط برای اهداف کاربردی نیست و ممکن است برای تزئین سطح کف و یا دیوار به کار رود

بهترین منبع برای مقایسه کاشی سرامیکی و کاشی پرسلان

تمیزکاری و نگهداری

برخی معتقدند کاشی چینی کمتر دچار خراش میشود و یا لکه دار می¬شود. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم این تصور اشتباه است و در حقیقت همه چیز به لعاب بستگی دارد. میزان جذب آب در کاشی¬های پرسلان کمتر است اما این تنها فاکتور نیست. متخلخل بودن لعاب روی کاشی میزان لکه دار شدن کاشی را تعیین می¬کند. برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه تمیزکاری کاشی ها بهتر است از یک متخصص فروش کاشی و سرامیک کمک بخواهید.
دوام و پایداری
در خصوص دوام کاشی نیز این تصور غلط وجود دارد که کاشی چینی و سرامیک از نظر دوام متفاوت هستند ولی باید بدانید که این تصور کاملا اشتباه است چراکه دوام و طول عمر فقط به لعاب و نوع نصب کاشی بستگی دارد. هیچ یک از این دو دوام بیشتری نسبت به دیگری ندارد.
پیش از نصب حتما فضا را به طور کامل بررسی کنید و با دستورالعمل نصب کاشی مطابقت بدهید. در مقایسه با کف چوبی،هر دو کاشی پرسلان و سرامیک گزینه های بهتری هستند و انتخاب های با دوام تری برای مکان های پر رفت و آمد می¬باشند.

کاشی کف و سرامیک موضوعی است که تمام افراد خانواده می¬ توانند در مورد آن توافق کنند حتی حیوانات خانگی

براق بودن و دست ساز به نظر رسیدن کاشی میتواند جلوه زیبایی به آن ببخشد

کاشی چینی با طرح شش ضلعی در پیچ و تابی از نمای چوب،جلوه منحصر به فردی دارد.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments