پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ساده،دقیق و رایگان متراژ کاشی و سرامیک را محاسبه کنید!

نحوه محاسبه متراژ کاشی و سرامیک

ساده،دقیق و رایگان متراژ کاشی و سرامیک را محاسبه کنید!

ساده و دقیق و رایگان محاسبه کنید

چقدر کاشی و سرامیک برای خانه خود نیاز داریم؟ متراژ کاشی و سرامیک مصرفی ما چقدر است؟ نحوه محاسبه متراژ کاشی و سرامیک برای خرید چطور است؟ هر بسته کاشی و سرامیک چند متر مربع است؟

همه این‌ها سوالاتی که فرد را برای خرید راحت دچار مشکل می‌کند. سرام پخش در سعی دارد تا بتواند این مسئله را برای شما ساده و آسان کند. شما می‌توانید با مراجعه به بازار آنلاین سرام پخش بتوانید از ابزار محاسبه متراژ کاشی و سرامیک آنلاین استفاده کرده و به راحتی خرید کنید.

کلیپ زیر نحوه چگونگی استفاده از این ابزار را به شما آموزش می دهد :

با سرام پخش همیشه همراه باشید…

نحوه محاسبه متر مربع کاشی سرامیک

نحوه محاسبه متر مربع کاشی سرامیک مصرفی، کاری ساده اما سخت است. دلیل این سختی را می‌توان تنوع سایزهای تولیدی کاشی و سرامیک در کارخانه‌های کاشی و سرامیک ایران و برندهای معتبر می‌باشد.

البته این را باید مد نظر داشت که کاشی و سرامیک در بسته‌بندی کارتن به فروش می‌رسد. هر بسته کارتن کاشی و سرامیک چند متر است؟ وزن هر بسته کاشی و یا هرمتر مربع کاشی چقدر است؟ این شرایط باعث می‌شود که فرد دچار نوعی سختی برای نحوه محاسبه متراژ مورد نیاز کاشی و سرامیک خود باشد و نتواند متراژ کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را به راحتی محاسبه خرید کند و کار خود را مدیریت کند.

ابزار-محاسبه-کاشی-سرامیکاین باعث می‌شود حتی طرح و سبک دکوراسیون او دچار مشکل شود بطوریکه با خرید متراژ کمتر کاشی و سرامیک برای خانه، برای مرحله دوم تصمیم به خرید همان طرح و سبک کاشی و سرامیک می‌کند اما، کاشی تولیدی که در مرحله دوم خریداری کرده است.

 

در مراحل تولید با مدت زمانی شاید حتی کوتاه دچار کاستی رنگ شود و همان رنگ اولیه به دست نیاید و سبک و طرح و رنگ دکوراسیون دچار مشکل و تغییر شود.

نحوه محاسبه متراژ مساحت کاشی و سرامیک با سرام پخش

سرام پخش در اینجا سعی کرده است تا شما بتوانید با داشتن طول و عرض محیط مد نظر خود برای تغییر دکوراسیون و کاشی کاری و انتخاب محصول متناسب با سلیقه شخصی خود، به راحتی نقاشی کردن خانه خود بتوانید متراژ مساحت کاشی و سرامیک مصرفی خود را محاسبه کرده و به صورت آنلاین خریداری نمائید.

پس برای تغییر دکوراسیون خانه خود می‌توانید در کنار دوستان و یا خانواده در کمال آرامش و صرف وقت مناسب، در بازار آنلاین سرام پخش، کاشی و سرامیک آشپزخانه، هال، پذیرایی، اتاق مطالعه، حیاط، پارکینگ و حتی بالکن  را و یا حتی چینی بهداشتی حمام و دستشویی خود را متناسب با سلیقه‌های خود انتخاب کرده و به صورت آنلاین متراژ مصرفی کاشی و سرامیک مورد نیاز خود به راحتی به صورت آنلاین خرید کنید.

اندازه گیری متراژ کاشی و سرامیک

پس پیشنهاد می‌کنیم به جای بیرون آمدن از خانه در این روزها و گردش در شهر شلوغ و پراسترس در کنار خانواده تجربه لذت‌بخشی از خرید و تغییر دکوراسیون خود در کنار سرام پخش داشته باشید.

وزن کاشی و اهمیت آن

وزن کاشی ها نیز با هم دیگر متفاوت است. برای نصب و خرید کاشی، بهتر است وزن کاشی ها را بدانید. برای کاشی ها معمولاً اطلاعاتی از قبیل تعداد کارتن ها، متراژ هر کارتن و وزن کاشی‌ها درج و بیان می شود. وزن کاشی نسبت به سرامیک سبک‌تر است و حتی از آن برای پوشش دیوار نیز می‌توان استفاده کرد.

با دانستن وزن هر مترمربع کاشی، می‌توانید بدانید چقدر چسب و مواد دیگر برای نصب آن لازم دارید. همچنین میزان جذب آب کاشی‌ها باهم متفاوت است و به همین علت برخی از آن‌ها مختص به شرایط آب و هوایی ویژه‌ هستند.

به طور مثال کاشی نیمه شیشه‌ای، معمولاً برای داخل ساختمان به کار می روند. علت این است که حدود ۷ از وزنش آب جذب می کند و برای بیرون مناسب نیست.

کاشی‌های شیشه‌ای نیز بین نیم تا سه درصد از وزن خود را آب جذب می کند و کاشی‌های غیرقابل نفوذ کمتر از نیم درصد وزن خود آب جذب می کنند.

به طور مثال وزن کاشی های ۶۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۳۰ باهم متفاوت است و این موضوع می تواند کارایی و نحوه نصب را تحت تأثیر قرار دهد. شما می توانید انواع کاشی ها را با بهترین قیمت و با کیفیت بالا، از سرام پخش تهیه کنید.

اندازه گیری متراژ کاشی و سرامیک

ابزار محاسیه متراژ کاشی و سرامیک سرام پخش

در «سرویس محاسبه متراژ سرام پخش» شما می‌توانید تا قبل از خرید محصول مورد نظرتان از سرام پخش، تمامی محاسبات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی آن را انجام دهید.

خرید قسطی در سرام پخش

همچنین در این سرویس، اختلاف و خطای محاسباتی و آسیب‌های تصادفی محصول نیز در نظر گرفته شده است تا دقت اندازه‌گیری شما افزایش پیدا کند و بتوانید مقدار پرتی کاشی‌های خود را در نظر بگیرید. درنهایت شما می‌توانید کلیه این محاسبات را با نام دلخواهتان ثبت کرده و از این اطلاعات استفاده کنید.

نظرات ۱۸

اشتراک در
اطلاع از
guest
18 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments