پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نصب کاغذ دیواری روی کاشی

نصب کاغذ دیواری روی کاشی

نصب کاغذ دیواری روی کاشی

با نصب کاغذ دیواری روی کاشی از کاشی‌های قدیمی خلاص شوید

نصب کاغذ دیواری روی کاشی | اگر دیوارهای ساختمان شما با کاشی پوشیده شده‌اند و دکوراسیون منزل شما قدیمی شده است، ما برای شما پیشنهادی داریم، که با هزینه کم دکوراسیون خود را به سادگی تغییر دهید. شما می توانید با استفاده از خدمات مربوط به نصب کاغذ دیواری در سریع ترین زمان دکوراسیون خانه خود را از این رو به آن رو کنید. مجموعه “خدمت از ما” با استخدام تیم متخصص دکوراسیون منزل بهترین پیشنهادها و خدمات را برای شما در نظر گرفته است.

قیمت نصب کاغذ دیواری روی کاشی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت کاغذ دیواری روی کاشی همانند قیمت نصب کاغذ دیواری معمولی محاسبه می‌شود. با این تفاوت که ممکن است قبل از نصب نیاز به خدمات جانبی مانند زیرسازی داشته باشید که باعث شود هزینه‌ای به آن اضافه شود اما در کل قیمت نصب کاغذ دیواری روی کاشی به عواملی مانند دستمزد، تعداد نیروی مورد نیاز، خدمات جانبی، مصالح و … بستگی دارد که شما می‌توانید با استفاده از خدمات نصب کاغذ دیواری روی کاشی “خدمت از ما” بسیاری از هزینه‌ها را کم کنید و این کار را به متخصصش بسپارید.

چگونه می‌توان نصب کاغذ دیواری روی کاشی را سفارش داد؟

شرکت “خدمت از ما” برای راحتی شما در ثبت سفارشات و درخواست‌های خدمات و همچنین کسب اطلاعات لازمه، راه‌هایی قرار داده است که در زیر برای شما آورده شده است. از آنجایی که شرکت نیروهای پشتیبانی شرکت “خدمت از ما” حتی در روزهای تعطیل هم آماده ارائه خدمات هستند شما می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را در این روزها نیز درخواست دهید.

شما به راحتی می‌توانید درخواست خود را از طریق سایت و یا اپلیکیشن “خدمت از ما” ثبت نمایید. با ثبت سفارش نصب کاغذ دیواری روی کاشی متخصصین حاضر در “خدمت از ما” برای شما قیمت پیشنهادی خود را رسال می کنند. و شما می‌توانید از بین قیمت‌های پیشنهاد شده و با توجه به پروفایل هر یک از متخصصین هر کدام را که خودتان تمایل داشتید انتخاب نمایید.

نصب کاغذ دیواری بر روی چه سطوحی امکان پذیر است؟

همه می‌دانیم که نصب کاغذ دیواری بر روی هر سطحی ممکن نیست و فقط در صورتی می‌توان کاغذ دیواری را روی هر سطحی نصب کردکه زیر سازی‌های لازمه به درستی انجام شود پس شما می‌بایست از فردی کمک بگیرید که علاوه بر آشنایی با تمام سطوح و ویژگی‌هایشان بتواند بهترین زیر سازی را نیز برای شما انجام دهد. متخصصان “خدمت از ما” با تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند به راحتی قادر هستند کاغذ دیواری را بر روی سطوح زیر برای شما نصب کنند.

کاغذ دیواری روی کاشی آشپزخانه
نصب کاغذ دیواری روی گچ و خاک
چسباندن کاغذ دیواری روی ام دی اف
نصب کاغذ دیواری روی کاغذ دیواری قبلی
برچسب روی کاشی اشپزخانه
نصب کاغذ دیواری روی کاشی
نصب کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت نصب کاغذ دیواری روی کاشی

چه جاهایی بهتر است که از کاغذ دیواری استفاده نکنیم؟

معمولا دیوارهای سیمانی محل خوبی برای نصب کاغذ دیواری نیستند که البته شما می‌توانید با اجرای زیر سازی برای آن راه حلی پیدا کنید و آن را به محل مناسبی تبدیل کنید. در شهرهایی که دارای هوای مرطوب و شرجی می‌باشند زیاد توصیه نمی‌شود که از کاغذ دیواری استفاده شود. زیرا رطوبت موجود در هوا و دیوارها باعث می‌شوند کاغذ مدت زیادی به دیوار نچسبد و بعد از مدتی جدا شود. همچنین هوای مناطق سردسیر باعث بالا رفتن رطوبت و نم دیوار می‌شود که آن نیز نصب کاغذ دیواری را به کاری سخت تبدیل می‌کند.

برای نصب کاغذ دیواری به چه وسایلی نیاز است؟

چاقوی همه کاره
اصلی ترین وسیله هنگام نصب کاغذ دیواری می‌باشد که بهتر است برای این کار از کاترهای چند تکه‌ای استفاده شود تا هنگامی که کند شد بتوان آن را جدا کرد.

لیسه مخصوص کاغذدیواری
از این وسیله برای صاف کردن کاغذ دیواری‌های مقاوم مانند کاغذ دیواری‌های وینیلی، بر روی دیوار استفاده می‌شود.

غلطک رنگ
برای چسبکاری دیوارها پیش از نصب کاغذ دیواری‌های بدون بافت و یا اعمال آستر بر روی دیوار از این ابزار استفاده می‌شود.

چاقوی تریم (رانژه)
برای اصلاح روی هم افتادگی و یا برش لبه‌های کاغذ دیواری از این نوع چاقو استفاده می‌شود.

غلطک پلاستیکی
برای نصب کاغذ دیواری وینیلی یا کاغذ دیواری‌هایی که با لایه وینیلی پوشیده شده است از یک غلطک توپر و محکم پلاستیکی برای فشردن کاغذ به دیوار استفاده می‌شود.

فرچه
علاوه بر غلطک رنگ از فرچه نیز برای چسبکاری و استر زدن استفاده می‌شود.

 

طریقه نصب کاغذ دیواری روی کاشی چقدر است؟

کاردک

این وسیله نقش مهمی در زیر سازی‌های قبل از نصب کاغذ دیواری روی کاشی، دیوار و … دارد البته از آن برای جدا کردن کاغذ دیواری قدیمی نیز استفاده می‌شود.

غلطک درزپوش (مخروطی)
برای فشردن درزهای کاغذدیواری‌ها بخ خصوص کاغذدیواری‌های وینیلی یا دارای پوشش وینیل از آن استفاده می‌شود.

غلطک درز
فشردن درز کاغذدیواری را به کمک غلطکی که از مواد پلاستیکی نرم ساخته شده است انجام می‌شود.

قیچی برش
قبل از نصب باید برش طولی کاغذ دیواری را با ابزار مخصوص یعنی قیچی برش انجام داد.

کاتر بلند
برای اجرای برش طولی کاغذدیواری استفاده می‌شود.

شاقول
برای جلوگیری از اشتباه در هنگام نصب کاغذ دیواری باید موقعیت اولین کاغذدیواری نشانه گذاری شود همچنیم باید از عمودی نصب شدن آن مطمئن شد.

فرچه کاغذدیواری
برای از بین بردن حباب‌های هوای زیر کاغذدیواری، پس از نصب روی دیوار استفاده می‌شود.

خط کش تاشو
در اندازه گیری ابعاد اتاق یا ابعاد کاغذدیواری استفاده می‌شود.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]نصب کاغذ دیواری روی کاشی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments