پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

هزینه های کاشی کاری

هزینه های کاشی کاری

هزینه های کاشی کاری

تمام فاکتورهایی که در هنگام کاشی کاری باید در نظر بگیرید

هزینه های کاشی کاری | بازسازی آشپزخانه یا حمام کار دشواری است؛ پس اگر به این نتیجه رسیده اید که این کار را انجام دهید و انتظار دارید نتیجه کار خودتان را به بهترین شکل ببینید، بهتر است یک کاشی کار حرفه ای استخدام کنید تا به مهارت های خودتان اعتماد کنید!(به خصوص اگر برای اولین بار اینکار را انجام می دهید)

با این حال اگر بودجه شما محدود است، ممکن است وسوسه شوید که کاشی کاری را خودتان انجام دهید. در این موارد باید بررسی کنید که مهارت شما در زمینه کاشی کاری در چه سطحی است و  این کار ارزش ریسک کردن دارد یا خیر؟

هزینه ی هر کاشی کار با کاشی کار دیگر متغیر و متفاوت است. در واقع هزینه های کاشی کاری تا اندازه زیادی به سایز و نوع کاشی بستگی دارد. اما به صورت معقول این هزینه برای نصب هر متر مربع است.

هزینه های کاشی کاری

کاشی کار ها چه کار می کنند؟

  • کاشی کار ها در واقع طیف وسیعی از کارهای بنایی را انجام می دهند، از جمله آن:
  • آماده سازی سطوح (که اصطلاحا به آن زیر سازی نیز گفته می شود)
  • برش و نصب کاشی (دیوار و کف)
  • بندکشی (اعمال ملات)
  • تعمیرات کاشی
  • حذف کاشی از روی سطح
  • آب بندی کردن (سیلر کردن کاشی)

آیا کاشی کارها دارای مجوز هستند؟

خیر، هیچ گواهینامه و یا مجوزی در این خصوص ارائه نشده است. اگرچه بعضی از شرکت های فعال در زمینه صنعت ساختمان با پیمانکاران خاصی قرار داد می بندند و به آن ها اعتماد دارند. شما می توانید از کاشی کار، نمونه کار درخواست کنید.

مسائل مهم

هنگامی که به دنبال کاشی کار مناسب برای پروژه خود می گردید، لازم است از شرایط و موقعیت کاشی کار به خوبی اطلاع داشته باشید و به درستی کار نهایی اطمینان پیدا کنید. بعضی از مسائلی که باید وضعیتشان در ابتدا مشخص شود عبارتند از:

  • خدماتی که کاشی کار به شما ارائه می دهد (مانند کار های مربوط به آماده سازی سطح، سیلر زنی و …)
  • میزان آشنایی کاشی کار به فضای کاری خانه شما (کاشی کار قبل از انجام کار حتما باید محیط کار را به خوبی ارزیابی کند)
  • مدت زمان کاشی کاری
  • شرایطی که قبل از شروع کار باید فراهم شوند
  • خدمات پس از نصب
  • نمونه کار های کاشی کار

هزینه های کاشی کاری

هزینه های کاشی کاری به چه صورت است؟

پیشبینی و تعیین میزان هزینه بستگی به عوامل زیادی دارد. از سطحِ کار تا الگو و چیدمان کاشی ها و ویژگی های ذاتی کاشی و یا حتی امکانات در دسترس. اگر الگوی چیدمان شما بسیار پیچیده است و به برش ها و تعداد بیشتری کاشی نیاز دارد، واضح است که هزینه ی کار نیز افزایش پیدا می کند.

به احتمال زیاد به میزان هر متر مربع، از قیمت  شروع شده و به میزان در هر متر مربع می رسید.

به طور متوسط شما برای هر متر مربع کاشی حمام، می پردازید. البته این رقم شامل خرید کاشی نمی شود و هزینه های جانبی را هم در بر نمی گیرد.

با این وجود، انتخاب یک کاشی کار مناسب از هزینه های جاری که پرداخت می کنید، اهمیت بیشتری دارد. چرا که کاشی کار های با تجربه می توانند کار را سریع تر و با کیفیت بیشتر نسبت به کاشی کار های آماتور انجام دهند و در طولانی مدت، هزینه ای که در ابتدا بابت کیفیت پرداخت می کنید، جبران خواهد شد. (به خصوص اگر پروژه کاشی کاری بزرگ باشد.)


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments