پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

هشت خط تولیدصنایع کاشی ‌در خراسان جنوبی فعال است

هشت خط تولیدصنایع کاشی ‌در خراسان جنوبی فعال است

هشت خط تولیدصنایع کاشی ‌در خراسان جنوبی فعال است

معاون پارلمانی رئیس

هشت خط تولیدصنایع کاشی ‌در خراسان جنوبی فعال است | جمهور بیان اینکه یکی از تاکیدات رئیس جمهور در سال رونق تولید برحل مشکلات واحدهای تولیدی است گفت:

هشت خط واحد تولیدی کاشی فرزاد فعال است و این واحد تولیدی اقدام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم کرده است.

 حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان از کارخانه کاشی فرزاد و طرح توسعه آن در شهرک صنعتی بیرجند بازدید کرد.

وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات رئیس جمهور در سال رونق تولید برحل مشکلات واحدهای تولیدی است گفت: هشت خط واحد تولیدی کاشی فرزاد فعال است و این واحد تولیدی اقدام بزرگی در جهت ایجاد اشتعال مستقیم و غیرمستقیم کرده است و در منطقه خراسان جنوبی واحد تولیدی مانند کاشی فرزاد ارزشمند است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: بخشی از تولیدات کارخانه کاشی فرزاد به کشورهای دیگر صادر می شود و برای کشور ارزآوری دارد هر چند مشکلاتی نیز مطرح شد که مربوط به برخی ادارات و وزارت خانه ها می شود و قول پیگیری این مشکلات را در وزارت خانه های مربوطه دادیم.

امیری تصریح کرد: حمایت از صنعتگران و کارآفرینان امروز به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی انجام داد و به آنها کمک کرد تا در شرایط تحریم های ظالمانه این واحدهای تولیدی سرپا بماند.

وی ادامه داد: علی رغم تنگناهای اقتصادی که آمریکا ایجاد کرده اما هر هفته شاهد افتتاح واحدهای بزرگ صنعتی در کشور هستیم و تا پایان سال نیز این افتتاح ها انجام می شود.

مدیرعامل کارخانه کاشی فرزاد نیز در این بازدید بیان کرد: در طرح توسعه کاشی فرزاد پیش بینی شده بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شود.

علی اکبر فلاحی تصریح کرد: روزانه حدود ۸۰ تریلی در این کارخانه بارگیری می شوند.

وی با بیان اینکه طرح توسعه کاشی فرزاد نیازمند ۱۴۰ میلیارد تومان اعتباراست گفت: این طرح توسعه شامل طرح تولید کاغذ سلولزی و کارخانه تولید کفپوش پی وی سی فوم و کاغد سنگی از آهک است.

همچنین حذف مالیات نیز یکی از مشکلاتی بود که مطرح شد و معاون رئیس جمهور نیز قول پیگیری آن را داد.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:خبرگزاری تسنیم

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments