پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

پرسلان: کانتر آشپزخانه 

پرسلان؛ کانتر آشپزخانه

پرسلان: کانتر آشپزخانه 

امروزه طراحان و صاحب خانه ها بیش از ۲۰ گزینه برای انتخاب جنس کانتر آشپزخانه دارند. کانتر آشپزخانه یکی از مهمترین عناصر طراحی آشپزخانه محسوب می شود.

به تازگی تولید کنندگان پرسلان، محصول جدیدی از این خانواده معرفی کرده اند. این محصول جدید مخلوطی از استحکام، ظرافت و کارآیی است که در آخر نیز هزینه کاملا معقول و مرقون به صرفه ای برای خرید و نصب پرداخت می شود.

پرسلان محصولی از دسته کاشی و سرامیک، با رنگ بعد از پخت سفید و متراکم می باشد که از مواد موجود در طبیعت، مانند خاک رُس، تشکیل شده و در شرایط خاصی تحت فشار بالا و در درجه حرارت بالا تولید می شود. پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد.

عملکرد و کارآیی برتر استفاده از پرسلان برای دیوارها و کفپوش ها بعضی از دلایل مشابهی هستند که باعث می شود کانتر های پرسلانی نیز بهترین انتخاب از لحاظ طرح های زیبا، دوام و سازگار با محیط زیست محسوب شوند. کانتر های پرسلان نسبت به دیگر مواد، محصولی نسبتا جدید به بازار هستند. سایت سرام پخش تلاش می کند تا تمام چیزهایی که باید در مورد این ماده باورنکردنی بدانید، برای شما روشن کند.

مزایای استفاده از کانتر های پرسلانی در مقایسه با سایر مواد آشپزخانه چیست؟

می توان گفت مزایای کانتر های پرسلانی آشپزخانه تقریبا بدون هیچ حد و مرزی ست. مزایای اصلی جنس پرسلان عبارتند از دوام زیاد، مقاومت در برابر لکه ها، مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر خراش و سایش. همچنین این مواد نیازی به سیلر زدن و تمدید دوره ای آن ندارند، در برابر نور (حتی نور ماوراء بنفش) مقاومند و می توان آن ها را در فضهای بیرونی بدون استفاده از هیچ ماده نگهدارنده ای بکار برد.

همینطور اندازه اسلب های پرسلانی نیز خود مزیت محسوب می شوند. این اسلبها حتی ابعادی به بزرگی ۳۲۰*۱۶۰  سانتی متری دارند که کاملا طول کانتر را پوشش می دهد و عرض آن نسبت به دیگر مواد، پوشش بالاتری دارد.

پرسلان؛ کانتر آشپزخانه

پایداری و ویژگی های محیط زیستی کانترهای پرسلانی چیست؟

ماهیت پرسلان دارای اثرات زیست محیطی کمتری نسبت به سایر سطوح جامد ساخته شده توسط انسان می باشد. بسیاری از محصولات رقابتی عرضه شده در بازار، حاوی رزین و مواد نفتی هستند که قابل بازیافت نیستند (یا به سختی بازیافت می شوند). اما پرسلان ها می توانند بازیافت شوند! همینطور به دلیل تکنولوژی ساخت مورد استفاده نیز، این مواد در زمان ساخت، ضایعات کمتری تولید می کنند. پرسلان ها با ضخامت ۱۲ میلیمتری در مقایسه با دیگر مواد از ضخامت کمتری برخوردار است، به همین دلیل کار نصب و راه اندازی آن ها راحتتر و با ضایعات کمتری صورت می پذیرد.

 

چه سبک هایی در دسترس هستند؟

در حال حاضر بزرگترین تولید کننده محصولات پرسلانی، محصولات خود را در ده رنگ عرضه می کند که از رنگ سیاه (خالص) تا پوشش شکری (سفید خالص) در دسترس است. این رنگ ها دقیقا مطابق با آخرین روندهای جاری و نیاز بازار هستند.

همین طور این کانترها، مانند کاشی های پرسلانی در سه سطح متفاوت مات، لعابی(نیمه براق یا نیمه پولیشی) و پولیشی (کاملا براق) موجود هستند که اجازه دسترسی به گزنیه های متعددی را فراهم می کند.

نصب و راه اندازی کانترهای پرسلانی دشوار است؟

کانترهای پرسلانی به تازگی به بازار عرضه شدند. بنابراین احتمال دشوار به نظر رسیدن نصب آن ها برای پیمانکاران دور از ذهن نیست. در واقع خیلی از پیمانکاران ممکن است از نصب پرسلان روی کابینت ها به این دلیل اجتناب کنن که تجربه کار با این مواد ندارند. در حالی که با یک بار نصب متوجه خواهند شد کار با پرسلان ها بسیار آسان است. در واقع پرسلان ها در زمان نصب، نیاز به انجام برش های زیادی ندارد و همین امر باعث می شود تا برش و نصب اسلب ها سریع تر صورت پذیرد.

بسیاری از نمایشگاه ها و شرکت های تولیدکننده اسلب های پرسلانی اقدام به برگزاری کارگاه های ویژه ای برای نصب و نحوه استفاده از اسلب های پرسلانی  کرده اند که در مورد مزایای انتخاب پرسلان و نحوه نصب آن ها به مشتریان کمک زیادی می کند.

 

چه کارهای دیگری می توان با کانترهای پرسلانی انجام داد؟

اخیرا سبکی از کانترهای آشپزخانه و به خصوص آشپزخانه های جزیره ای رایج شده که به کانترها یا پیشخوان های آبشاری معروفند و در حال حاضر از جدیدترین و محبوب ترین روند های طراحی داخلی مدرن محسوب می شوند. با توجه به ضخامت لبه های کمتر از ۲ اینچ اسلب های پرسلانی، ظرافتی که با ایجاد چنین طراحی در محیط به وجود می آید، بی نظیر و کاملا منحصر به فرد می باشد.

به علاوه این امر نشان می دهد که جنس پرسلان با روندهای بروز دکوراسیون و طراحی های داخلی کاملا مطابقت دارد و استفاده از آنها هزینه های بسیار بالایی در بر نخواهد داشت.

امروزه مواد پرسلانی محبوب هستند؟

اولین بار شرکت های تولیدکننده کاشی و سرامیک اروپایی اقدام به تولید و استفاده از اسلب های پرسلانی برای محیط های لوکس و یا برج ها کرده اند. این کار به دلیل نیاز به نصب و استفاده از حجم بالای کاشی بود. اما این اسلب ها به سرعت در سراسر جهان محبوب شده و استفاده از آن ها در حال افزایش است. پرسلان ها همه کاره، با دوام و زیبا هستند.

  پرسلان؛ کانتر آشپزخانه

امروزه مواد پرسلانی محبوب هستند؟

اولین بار شرکت های تولیدکننده کاشی و سرامیک اروپایی اقدام به تولید و استفاده از اسلب های پرسلانی برای محیط های لوکس و یا برج ها کرده اند. این کار به دلیل نیاز به نصب و استفاده از حجم بالای کاشی بود. اما این اسلب ها به سرعت در سراسر جهان محبوب شده و استفاده از آن ها در حال افزایش است. پرسلان ها همه کاره، با دوام و زیبا هستند.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments