پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین برند شیرالات خارجی + معرفی ۹ برند برتر شیرآلات خارجی ۲۰۲۲

پرفروش ترین شیرآلات خارجی

بهترین برند شیرالات خارجی + معرفی ۹ برند برتر شیرآلات خارجی ۲۰۲۲

فهرست مطالب

کیفیت و دوام، دو فاکتور مهمی هستند که نه تنها برای خرید شیرآلات که برای کلیه لوازم ساختمانی باید در نظر گرفت. البته این ۲ مورد درصورتی اولویت پیدا می‌کنند که مشکلی با قیمت محصول نداشته باشید. شیرآلات خارجی این دو شاخصه مهم را دارند اما نسبت به محصولات داخلی بالتبع قیمت بالاتری دارند. هرچند شاید شما مجبور باشید بهای بیشتری بابت شیرآلات خارجی بپردازید اما مطمئن باشید که ارزشش را خواهد داشت. در این مطلب از مجله سرام پخش شما را با جدیدترین شیرآلات خارجی آشنا خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما باشید.

برترین برند شیرآلات خارجی

برندهای مطرح شده در این مقاله جزء برترین و پرفروش ترین برندهای تولید کننده شیرآلات ساختمانی هستند. با ادامه این مقاله از مجله سرام پخش با ما همراه باشید.

شیرآلات Meon

این برند به تولید تخصصی شیرآلات حمام می‌پردازد؛ اما شاهد محصولات دیگری نیز در سبد تولید آن هستیم. این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده و محصولات تولید شده توسط آن دارای ظاهر ساده و در عین حال زیبا هستند.

شیرآلات برند meno

شیرآلات Pfister

شرکت فیستر نیز یکی از بهترین برند‌های تولید کننده شیرآلات است. این شرکت در سال ۱۹۱۰ شروع به فعالیت کرده و تاکنون توانسته است با کیفیت خوب، طول عمر بالای محصولات و تولید محصول با طراحی منحصر به‌ فرد؛، درسطح بالایی قرار بگیرد. تنوع محصولات در این برند؛ می‌تواند نیاز هر مشتری با هر سلیقه‌ای را برطرف کند.

آشنایی با شیرآلات برند pfister

شیرآلات Danze

شرکت Danze از تولید کنندگان خلاق شیرآلات ساختمانی هستند. به دلیل تولید محصولات خاص، و قیمت بالا ممکن است مورد پسند همه نباشند اما مشتریان خاص خود را دارند. تولید شیر‌آلات ظرفشویی دوش مانند که بسیار کاربردی است؛ نمونه خلاقیت برند Danze در این زمینه است.

معرفی شیرآلات برند danze

شیرآلات Delta

شیرآلات Delta جزو برند‌های شناخته شده در دنیا و ایران است. شرکت Delta فعالیت خود را از سال ۱۹۵۴ در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی آغاز کرد و امروزه فروش بالایی در بازار ایران دارد. زیبایی و لاچکری بودن این محصول به فضای خانه شما زیبایی خاصی می‌بخشد. شما می‌توانید، انواع شیرآلات تولید شده توسط این برند؛ شامل شیرآلات سرویس بهداشتی، شیر آلات حمام، آشپزخانه و سینک ظرفشویی را در بازار مشاهده و خریداری کنید.

———————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله مزایا و معایب شیرآلات طلایی را مطالعه بفرمایید.

———————————————

معرفی شیرآلات برند Delta

شیرآلات Hansgrohe

برند هانس گروهه یک برند آلمانی است و شرکت آن در سال ۱۹۰۱ توسط شخصی به نام هانس گروهه در آلمان تاسیس شده است. شیرآلات هانس گروهه از پیشگامان تولید لوازم حمام و شیرآلات حمام هستند. هانس گروهه علاوه بر تولید لوازم حمام، شیرآلات آشپزخانه نیز تولید می‌کند. دوام بالا، نصب آسان، کیفت بالای طراحی و… همگی از دلایل استقبال مردم از این برند است. هانس گروهه در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا به تولید و مونتاژ محصولات خود می‌پردازد همچنین بیش از۸۰ درصد تولیدات آن در سطح بین المللی فروخته می‌شود.

معرفی شیرآلات برند Hansgrohe

شیرآلات kohler

برند kohler، یک شرکت آلمانی است که شیرآلاتی با خاص‌ترین طراحی را تولید می‌کند. این شرکت در سال ۱۸۷۳ تاسیس شده و توانسته است جایگاه خوبی در بازار خارجی و داخلی به دست آورد. از مهم ترین مزیت خرید آن می‌توان به قیمت پایین و زیبایی منحصر به فرد اشاره کرد. با یک نگاه اجمالی به محصولات این برند به خوبی می‌توان خلاقیت در تولید و  نوآوری را در آن مشاهده کرد.

معرفی شیرآلات برند kohler

شیرآلات Fir italia

شرکت فیریتالیا از سال ۱۳۵۷ در زمینه ساخت شیرآلات بهداشتی ساختمانی شروع به کار کرد.از ویژگی‌های محصول تولید شده توسط این برند، خلاقیت، نوآوری و اصالت طراحی را می‌توان نام برد که آن را به برندی خاص و مشتری پسند تبدیل کرده است. در این محصولات، طراحی کلاسیک به خوبی مشاهده می‌شود و از نظر جذابیت و زیبایی، در دسته شیرآلات لوکس و لاکچری قرار می‌گیرد.

معرفی شیرآلات برند Fir italia

شیرآلات American standard

برند American standard برند تولید کننده کننده شیرآلات آشپزخانه و حمام است که در سال ۱۸۷۵ تاسیس شد. خرید و استفاده از محصولات این برند می‌تواند برای شما فضایی لوکس ایجاد کند. این شرکت به دلیل منحصر به فرد بودن، کیفیت بالای محصولات، دوام بالا و قیمت مناسب طرفداران خاص خود را در بازار شیرآلات جذب کرده است.

برند American standard

شیرآلات KWC

KWC نام برند کارخانه‌ای در ایران است که محصولات آن تحت لیسانس سوئیس، ساخته و ارائه بازار می‌شوند. این کارخانه برای تولید محصولات با کیفیت خود از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کند و مجهز به قالب‌سازی، آبکاری، ریخته‌گری، پولیش، ماشین‌کاری و… است. این کارخانه در سال ۱۳۶۳ و در شهرک صنعتی کاوه، در ایران کار خود را آغاز کرد. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به مزایای استفاده از محصولات کی دبلیو سی بیندازیم؛ با خرید محصولات KWC در واقع محصولاتی ضدآب، مقاوم در برابر لکه، مقاوم در برابر خوردگی، تولید شده توسط مواد اولیه مرغوب و… را خریداری کرده‌اید. این برند تولید کننده شیر‌های مختلف ساختمانی شامل شیرآلات روشویی، توالت، ظرفشویی و … است.

معرفی شیرآلات برند KWC

ویژگی شیرآلات پر فروش

اکنون که با تعدادی از شیرآلات پر فروش در سال ۲۰۲۲ آشنا شدید؛ شاید برایتان سوال باشد که چه ویژگی‌هایی در این محصولات وجود دارد که باعث شده است جزو محصولات پر فروش قرار بگیرند؟ مطمئن باشید فروش بالای این برند‌ها تنها به دلیل ظاهر زیبا نبوده است. البته نقش طراحی را در محبوبیت شیرآلات نمی‌توان نادیده گرفت اما دلایل زیادی وجود دارد که یک محصول به فروش بالا دست پیدا کند در ادامه این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.

———————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای خرید شیر ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

———————————————

 جنس بدنه

اولین و مهم‌ترین ویژگی که برای خرید شیرآلات باید در نظر گرفته شود جنس بدنه است. بدنه اغلب شیر‌های موجود در بازار، از آلیاژ برنج ساخته شده است. روی، سرب و برنج از مواد تشکیل دهنده آلیاژ برنج هستند؛ نسبت سرب به‌کار رفته در این ترکیب در بدنه شیرآلات از اهمیت زیادی برخوردار است. مقدار سرب باید کم‌تر از ۲.۵ درصد باشد زیرا وجود درصد بالای آن در بدنه شیر‎‌ها برای سلامتی انسان خطرناک است. بعضی دیگر از تولیدکنندگان برای برای بدنه شیرآلات خود از استیل ضد زنگ بهره می‌گیرند. استیل ضد زنگ نیز برای این کار مناسب است اما هزینه‌ها را بالا می‌برد.

 پوشش شیرآلات

علاوه برجنس بدنه آبکاری، از مواردی است که مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا هر نوع آبکاری، رنگ و لعاب متفاوتی برای شیرآلات به ارمغان می‌آورند. آبکاری کروم، نیکل، pvd، الکترولاک و … همگی ازانواع آبکاری استفاده شده برای شیرآلات بهداشتی هستند.

 طراحی شیرآلات

یکی از روش‌های جذب مشتری، طراحی خلاقانه شیرآلات است. رنگ شفاف و ظاهر دلنشین باعث ترغیب مشتری به خرید محصول می‌شود. علاوه بر این محصول باید تنوع زیادی در طراحی داشته باشد تا بتواند به نیاز مشتریان با سلیقه‌های متفاوت پاسخ دهد.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مقایسه شیرآلات توکار با روکار را مطالعه بفرمایید.

——————————————

خرید آسان و اقساطی انواع شیرآلات از بازار آنلاین سرام پخش

 مصرف بهینه آب

از مواردی که در بسیاری از کشور‌ها مخصوصا ایران، به آن توجه می‌شود؛ میزان مصرف آب است. به دلیل کم‌بودن منابع آبی ایران، خرید محصولاتی با مصرف کم، می‌تواند کمک بزرگی برای صرفه جویی در آب به شمار رود. در بعضی از این شیرآلات پرلاتور به کار می‌رود. پرلاتور با ترکیب آب با هوا، بدون کاهش حجم آب، باعث صرفه جویی در مصرف می‌شود.

 قیمت

قیمت شیرآلات نیز در هنگام خرید آن حائز اهمیت است. تعیین قیمت با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مثل برند تولید کنند، کاربرد، کیفیت مواد اولیه، طراحی، پوشش بدنه و… تعیین می‌شود. با این وجود اگر از فروشگاه سرام پخش خرید کنید علاوه بر قیمت‌های شفاف، امکان خرید قسطی برای شما وجود دارد.

 ضمانت

زمانی که از ضمانت یک محصول حرفی به میان می‌آید اولین چیزی که در ذهن شما خطور می‌کند؛ امنیت در خرید است. ضمانت و خدمات پس از فروش از مواردی هستند که به شما اطمینان می‌دهند؛ محصولی که خریداری کرده‌اید از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل پشتیبانی و ضمانت از مواردی هستند که میزان فروش را بالا می‌برند.

——————————————–

اگر قصد خرید عمده شیرآلات را دارید می توانید از وب سایت سرام پخش به آسانی و با شرایط اقساطی به صورت عمده شیرآلات بخرید.

——————————————–

ویژگی شیرآلات پرفروش

کلام آخر
شاید برای شماهم سوال به وجود آمده باشد که کدام برند‌ها در بازار بیش‌ترین متقاضی را دارند؟ فروش شیرآلات ایرانی بیش‌تر است یا خارجی؟ در این مقاله به بررسی تعدادی از برند‌های معروف و پر فروش خارجی در سال ۲۰۲۲ پرداخته شد. شما با آشنایی بیش‌تر می‌توانید محصول مورد نیاز خود را از بین برند‌های معتبر خارجی انتخاب کرده و خریداری کنید. همچنین می‌توانید در فروشگاه آنلاین سرام پخش، شیرآلات با کیفیت ایرانی که با شیرآلات خارجی در رقابت هستند را مشاهده کنید به بررسی و مقایسه محصولات بپردازید و با توجه به نیازتان خریداری نمایید.

———————————-

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای خرید شیرآلات را مطالعه بفرمایید.

———————————-

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments