پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چرا کفپوش چوبی دیگر انتخاب اول طراح آشپزخانه نیست؟

چرا کفپوش چوبی دیگر انتخاب اول طراح آشپزخانه نیست؟

چرا کفپوش چوبی دیگر انتخاب اول طراح آشپزخانه نیست؟

کفپوش چوبی دیگر مد نیست

طبق آمار ۶۹ درصد صاحبخانه ها در بازسازی آشپزخانه های خود کف را تعویض می کنند. تنها ۲۴ درصد از آنها کفپوش چوبی استفاده می کنند (در حالی که در سال ۲۰۱۸ سی درصد بودند). در حالی که بیست و شش درصد بقیه از کفپوش کاشی یا سرامیک استفاده می کنند، ۴۰ درصد بقیه از کفپوش های صنعتی مانند چوب (۱۷ درصد)، وینیل (۱۲ درصد) و لمینت (۱۱ درصد). در سال ۲۰۱۸ محبوبیت کفپوش چوب کاهش یافته بود اما هنوز گزینه اول بود. اما در سال ۲۰۱۹ کفپوش چوبی کاملا کنار رفت.

کفپوش صنعتی در صدر قرار دارد

کاهش تقاضا برای کفپوش چوبی به معنای افزایش تقاضا برای کفپوش های صنعتی است. در حقیقت محبوبیت تمام این سه نوع، چوب صنعتی، لمینت و وینیل ، از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ افزایش یافت. با افزایش تقاضا برای کفپوش های طبیعی، این کفپوش ها با کیفیت تر، زیباتر و بادوام تر شدند، و به همین دلیل به گزینه اول صاحبخانه ها تبدیل شدند. به طور کلی نصب چوب صنعتی از چوب طبیعی آسان تر است، به این دلیل که به پایه چوبی نیاز ندارند. همچنین در مقابل تغییر دما مقاوم ترند، زیرا چوب های صنعتی به اندازه چوب های طبیعی باد نکرده و پوسته نمی دهند.

بنابراین چرا هنوز ۲۴ درصد صاحبخانه ها هنوز چوب طبیعی را انتخاب می کنند؟ به این دلیل که این کفپوش زیباست و در صورت آسیب دیدن قابل بازسازی است، به همین صورت هنوز مورد استفاده است.

کفپوش با روکش پیشخوان هماهنگ است

در سال گذشته دیدیم که در روکش پیشخوان سنگ کوارتز صنعتی جانشین گرانیت شده است. در حال حاضر کفپوش آشپزخانه هم همین مسیر را دنبال کرده است. با بهبود سازه های مهندسی، و جایگزین شدن به جای سازه های طبیعی، شاهد تغییرات بیشتر در آشپزخانه ها هستیم. شاید در سال ۲۰۲۰ کابینت های لمینت و MDF جایگزین کابینت های چوبی شوند.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments