پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی بازیافتی تولید شده از ضایعات

کاشی بازیافتی توليد شده از ضایعات

کاشی بازیافتی تولید شده از ضایعات

کاشی بازیافتی ایده ای جدید و دوستدار محیط زیست برای نسل جدید . مواد بازیافتی به موادی گفته می شود که از ضایعات تولید یک محصول و یا از مواد یک محصول مصرف شده به دست می آیند.

ایده استفاده از مواد بازیافتی همیشه آرزوی فعالان محیط زیست بوده است. تولید کنندگان محصولات نیز به دلیل صرفه جویی در هزینه های تولید محصول و همین طور جلوگیری از هدر رفت ضایعات تولیدی به این ایده توجه بسیاری کرده اند.

اخیرا شرکت آمریکایی Ceilume که یک شرکت متخصص در تولید کاشی است،‌ یک نوع کاشی سقفی به بازار عرضه کرده به طوری که درصد بسیار بالایی از مواد تولیدی آن را مواد بازیافتی تشکیل می دهند.

کاشی بازیافتی فلزی

شرکت Ceilume اعلام کرده است که این کاشی بازیافتی فلزی سقفی را به نحوی ساخته است که ۹۸ درصد از مواد تولیدی آن را مواد بازیافتی تشکیل می دهد. این مواد از ضایعات فلزی تولیدات مختلف گرد آوری شده و پس از آماده سازی به گرانول تبدیل می شوند.

این مواد گرانول شده با عملیات ذوب و نورد به ورق تبدیل شده و سپس به صورت یک لمینت تزئینی نازک مورد استفاده قرار می گیرند. این کاشی بازیافتی تولید شده از مواد بازیافتی مزیت های زیادی دارد. این کاشی بسیار سبک است، و در عین حال در برابر حرارت مقاوم است.

این کاشی بازیافتی تا حدودی از ورود سر و صدا جلوگیری می کند. مهمترین قابلیت این کاشی بازیافتی مقاوم بودن در برابر آسیب های ناشی از رطوبت و آب است. این قابلیت موجب می شود تا بتوان هنگامی که هنوز یک ساختمان جدید از نظر رطوبتی به حالت تثبیت نرسیده است این کاشی بازیافتی را نصب کرد.

اگر شما یکی از حامیان محیط زیست هستید و به عدم تخریب آن اهمیت می دهید،‌ در استفاده از این نوع کاشی بازیافتی برای ساختمان خود تردید نداشته باشید. این کاشی نصب آسانی دارد و نیاز به ابزار های خاص برای نصب روی سقف ندارد.


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments