پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی جلا چیست؟ مزایا و معایب جلا کاشی

کاشی جلا چیست؟ مزایا و معایب جلا کاشی

کاشی جلا چیست؟ مزایا و معایب جلا کاشی

۱- مزایای استفاده ازکاشی های براق:

(۱)  کاشی جلا چیست؟ مزایا و معایب جلا کاشی | بدون عناصر رادیواکتیو: سنگ ماده معدنی است که در درجه حرارت بالا sintered است بنابراین آن حاوی عناصر رادیو اکتیو بازی های فردی است. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت برای بدن انسان مضر خواهد بود; کاشی های جلا آسیب به بدن انسان شود.

(۲) اساسی کنترل تفاوت رنگ: سنگ طبیعی است تفاوت رنگ بزرگ با توجه به زمان digenesis عمق سنگ سازند و عمق جلا کاشی هستند دقت مستقر و همان دسته ای از محصولات را همان الگوی رنگ اساسا بدون رنگ تفاوت.

(۳) بزرگ خمشی: سنگ تشکیل شده است به طور طبیعی و زمان و هوازدگی سنگ نیست همان، منجر به تراکم های مختلف و نقاط قوت. کاشی جلا فشرده توسط هزاران تن از پرس هیدرولیک و sintered در درجه حرارت بالا بالا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد. .

(۴) آجر نازک و سبک وزن: به دلیل قدرت کم سنگ ضخامت سنگ طبیعی که بار در کف ساختمان را افزایش می دهد، یک تهدید بالقوه به شمار، هزینه را افزایش می دهد و افزایش مشکلات در بزرگ و بزرگ، است حمل و نقل و سنگ فرش.

۲- کاستی جلا کاشی

یکی از معایب کشنده جلا کاشی که آنها که ناشی از منافذ ناهموار است که کاشی های براق در پرداخت کثیف، است. این منافذ می تواند کثیف و حتی برخی از چای ریخت پایین بر روی کاشی های براق. شاید این صنعت از این نکته آگاه است. بعد، کیفیت برخی از کاشی های براق با یک لایه antifouling در کارخانه اما این لایه antifouling اضافه شد همچنین کاشی از دست دادن اثر آجر ساخته شده است. اگر مایلید ادامه تمام بدن شما باید همچنان به قلم مو لایه دفاع. در صنعت دکوراسیون موم آب قبل از ساخت و ساز برای جلوگیری از چسبیدن اعمال می شود.

۳-نحوه حفظ کاشی جلا

(۱) منظم مواد شوینده خنثی برای تمیز کردن سطح, حذف لکه های عمومی، هر تمییز اسیدی قوی مانند توالت تمیز تمیز تمیز اثر خالص واقع بسیار خوب بود اما آن نیز کریستال جلا کاشی سطح لایه کپی را استفاده کنید افزایش اندازه منافذ. از روز دوم به بعد، آن چون لایه سطحی “سوخته شده” و مقاوم در برابر لکه است تیره تر و تیره تر, می شود. (۲) مراقبت از صورت خنثی کریستال.

(۳) ویژه لکه ها مانند لکه چای و میوه لکه ها و لکه ها قهوه و لکه های جوهر، و غیره. H2O2 با خلوص بالا ۲۷.۵% یا بیشتر می تواند با حوله کاغذ برداشته و خیس به مدت ۲ تا ۳ ساعت. پس از مقدمه ما چه جلا باید? مزایا و معایب جلا کاشی چیست؟ در حال حاضر آن را درک کنیم. این واقعیت مسلم کاشی است مصالح ساختمانی مهم در دکوراسیون خانه به هر حال و به خصوص قبل از کف پوش های چوبی به طور گسترده ای مورد استفاده در دکوراسیون داخلی انواع کاشی برنامه بسیار گسترده است است. اگر چه طبقه چوب در حال حاضر به حساب برای نیمی از ساختمان بازار مواد، حتی اگر کف چوب به عنوان مصالح ساختمانی اصلی برای تزیین کف انتخاب کاشی استفاده کنید باید کف و دیوار مکان های مثل آشپزخانه و حمام.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]کاشی جلا چیست؟ مزایا و معایب جلا کاشی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments