پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی دیواری مناسب مناطق گرم و مرطوب

کاشی دیواری مناسب مناطق گرم و مرطوب

کاشی دیواری مناسب مناطق گرم و مرطوب

من در مناطق گرم و مرطوب جنوب ایران زندگی می‌کنم، برای نمای بیرون منزل و دیوارهای حیاط از چه نوع کاشی استفاده کنم؟

سرامیک‌ها را شما می‌توانید براساس سبک و سلیقه خود انتخاب کنید. انتخابی که در طرح و رنگ و سایز متنوع باشد و زیبایی و آرامش را در خانه شما به ارمغان آورد. البته مناطقی که دارای آب و هوای گرم و مرطوب هستند؛ تابستان‌های گرم و در عین حال مرطوب و زمستان‌های نسبتا معتدل که اختلاف دمای شب و روز کم است.

کاشی دیواری مناسب مناطق گرم و مرطوب

طرح دکوراسیون لوکا ۱۲۰*۶۰ کاشی روکاسرام

 

در این مناطق علاوه بر رعایت اصول معماری در آب و هوای گرم می‌بایست به اصول معماری در مناطق معتدل نیز دقت داشت. استفاده از سرامیک‌هایی با جرم حرارتی کم و رنگ روشن یکی از بهترین گزینه‌ها برای این مناطق می‌باشد، البته لازم به ذکر است باید توجه داشت که حتما از سرامیک‌هایی با جذب آب کم مثل پرسلان استفاده شود که بارش باران موجب آسیب به سطح کاشی و سرامیک نشود.

 

کاشی دیواری مناسب مناطق گرم و مرطوب

دکور کاشی ( RPHR6310N) سایز ۶۰*۶۰ کاشی میلاد – کالیبره مات

 

بهترین رنگ بندی‌ها در مناطق گرمسیر رنگ‌های سرد و ترجیحا روشن می‌باشد که از گرمی هوا گرفته شود و زیبایی کار چندین برابر شود. معماران در شرایط آب و هوای مختلف تلاش می‌کنند، نهایت دقت را به عمل آورند و در مناطق گرمسیر ترجیحا برای نصب کاشی و سرامیک از ملات‌هایی استفاده می‌کنند که در اثر گرما و حرارت محکم‌تر و مقاوم‌تر شوند.

کاشی دیواری مناسب مناطق گرم و مرطوب

طرح دکوراسیون رامون۳۰*۹۰نوین سرام-کالیبره پولیش نانو

می توانید کاشی و سرامیک مناسب مناطق گرم و مرطوب را آنلاین از سرام پخش خریداری نمایید.

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments