پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی و سرامیک مناسب مناطق گرم و مرطوب

کاشی و سرامیک مناسب مناطق گرم و مرطوب

کاشی و سرامیک مناسب مناطق گرم و مرطوب

من در مناطق گرم و مرطوب جنوب ایران زندگی می‌کنم، برای کف منزل خودم از چه نوع سرامیکی استفاده کنم؟

امروزه پوشش‌های مختلفی برای کف استفاده می‌شود اما برای انتخاب یک پوشش مناسب برای کف ساختمان خود باید همه موارد را در نظر بگیرید. یکی از پرکاربردترین مصالحی که در ساختمان‌سازی از آن استفاده می‌شود، کاشی و سرامیک است که خود انواع متنوعی دارد و در قسمت‌های مختلف یک ساختمان ازجمله آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، حیاط، پارکینگ و حتی نمای ساختمان، گلخانه و حوض‌های تزئینی و … کاربرد دارند. به طور کلی از ویژگی‌های مثبت سرامیک مقاومت فیزیکی بالا و مقاومت دربرابر یخ‌زدگی می‌باشد، ضد حریق بودن آن و اینکه در برابر آتش تغییر شکل نمی‌دهد، با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر اشعه خورشید هم مقاوم است.

 

کاشی پرسلان در مناطق سردسیر

                         طرح دکوراسیون ساده دیسرت۶۰*۶۰ نوین سرام

 

سرامیک‌ها را شما می‌توانید براساس سبک و سلیقه مورد خود انتخاب کنید. انتخابی که در طرح و رنگ و سایز می‌تواند متنوع باشد و زیبایی و آرامش را در خانه شما به وجود آورد. مناطقی که دارای آب و هوای گرم و مرطوب هستند؛ تابستان‌های گرم و در عین حال مرطوب و زمستان‌های نسبتا معتدل که اختلاف دمای شب و روز کم است. در این مناطق علاوه بر رعایت اصول معماری در آب و هوای گرم می‌بایست به اصول معماری در مناطق معتدل نیز دقت داشت.

 

روکا سرام تولید کننده پرسلان

طرح دکوراسیون چرم سفید ۷۵*۷۵ کاشی روکاسرام

 

استفاده از سرامیک‌هایی با جرم حرارتی کم و رنگ روشن یکی از بهترین گزینه‌ها برای این مناطق می‌باشد، البته لازم به ذکر است باید توجه داشت که حتما از سرامیک‌هایی با جذب آب کم مثل پرسلان استفاده شود که بارش باران موجب آسیب به سطح کاشی و سرامیک نشود. بهترین رنگ بندی‌ها در مناطق گرمسیر رنگ‌های سرد و ترجیحا روشن باشد که از گرمی هوا گرفته شود و زیبایی کار چندین برابر شود. معماران در شرایط آب و هوای مختلف تلاش می‌کنند، نهایت دقت را به عمل آورند و در مناطق گرمسیر ترجیحا از ملات‌هایی استفاده می‌کنند که در اثر گرما و حرارت محکم‌تر و مقاوم‌تر شوند.

کاشی و سرامیک مناسب مناطق گرم و مرطوب

طرح دکوراسیون لومینا آرنا ۷۵*۷۵ کاشی روکاسرام

 

می توانید کاشی و سرامیک مناسب مناطق گرم و مرطوب را آنلاین از سرام پخش خریداری نمایید.

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments