پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی های کوچک مرمری

کاشی های کوچک مرمری

کاشی های کوچک مرمری

قطعا خواندن مصاحبه با کارآفرینان و شرکت های تولیدکننده کاشی و سرامیک، چه داخلی و چه بین المللی، خالی از لطف نیست. در مصاحبه ها این شرکت ها هستند که در مورد طرح، نحوه توزیع محصول و خدمات خود صحبت کرده و شما را با ایده های ناب و موفق در حوزه های تجاری آشنا می سازد.

مصاحبه فوق، مصاحبه با آدریان گالمان مدیر عامل شرکت Short Hills Marble & Tile in Short Hills واقع در نیوجرسی است.

کاشی های کوچک مرمری

با ۹ سال سابقه کار در صنعت کاشی، آدریان گالمان، مدیر Short Hills Marble & Tile in Short Hills، واقعا به کار خود علاقه مند است. این علاقه زمانی برای من آشکار شد که ما جلسه ای در مورد سبک های مختلف سنگ مرمر با او صحبت کردیم.

چطور وارد صنعت کاشی شده اید؟

من هرگز فکر نکردم که در انتها وارد بخش خرده فروشی این صنعت شوم؛ من همیشه فکر میکردم که من بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه با مدرک طراحی داخلی، طراحی های مسکونی یا تجاری را انجام خواهم داد. با این حال، یکی از دوستان من در صنعت کاشی مشغول کار بود و به این کار علاقه داشت و مرا هم وارد دنیای کاشی ها کرد! حال که فکرش را می کنم، ارتباط من با سنگ ها واقعا عمیق است: من در کودکی سنگ های کوچک را دوست داشتم و کلکسیون بزرگی از آن درست کردم. حتی مادرم هم کلکسیونی از سرامیک داشت.

چگونه شرکت شما توانست طیف گسترده ای از محصولات را ارائه دهد؟

ما مواد اولیه موردنیازمان را به صورت مستقیم از تولید کنندگان و بازرگانان مختلف در سراسر جهان شروع تامین می کنیم. به صورت ویژه، شرکت شریک ما، Allstone در واقع کارهای مربوط به بخش وارداتی را انجام می دهد. از طریق Allstone، ما مواد اولیه مورد نیاز را تهیه می کنیم، محصولات عمده و محصولات ویژه را طراحی می کنیم، و در نهایت کار پخش این محصولات را به شرکت های بازرگانی کاشی می سپاریم.

کاشی های کوچک مرمری

هزینه های خرید هر محصول به چه صورت است؟

سیاست فروش شرکت به گونه ایست که از تمام مشتریان، از جمله خرده فروشان، معماران، طراحان، سازندگان و توسعه دهندگان، حمایت می کند. مواد اولیه ما به صورت مستقیم خرید می شود و منابع خرید مواد اولیه زیادی وجود دارد. بنابراین محصولات نیز خود را با هر بودجه ای تطبیق می دهند.

کاشی های کوچک مرمری

به چه صورتی در روند پروژه کاشی کاری شرکت می کنید؟

بعد از نهایی شدن سفارش از سوی مشتری، ما به محل می رویم تا فضای در نظر گرفته شده برای کاشی کاری را اندازه گیری کنیم. نقشه ها را در اتوکد طراحی کرده و به منظور تایید نهایی مشتری و اجازه برای نصب، برای آن ارسال می کنیم. در واقع نظر مشتری در هر مرحله ای دخالت داده می شود. تیم فروش ما در واقع طراحان داخلی هستند و خدمات طراحی و مشاوره را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهند تا مشتری مطمئن شود که همه ی اِلمان های مهم طراحی با یکدیگر هماهنگ و نتیجه نهایی کار عالی است. هیچ کس طرفدار ترکیبی از سبک های ناهمگون نیست!

کاشی های کوچک مرمری

و سلیقه شخصی خودتان؟ سنگ یا کاشی های سرامیکی؟

قطعا سنگ –و سنگ های کلاسیک مانند مرمر. من طرفدار پرسلان نیستم؛ همیشه حس خوبی از استفاده از سنگ های مرمر، تراورتن و سنگ آهک داشتم. به استفاده از موزاییک ها و الگوهای سفارشی هم علاقه مندم.

کاشی های کوچک مرمری

برخی از روند هایی که در رابطه با مواد کاشی و الگوهای آن مشاهده می کنید چیست؟

اگر چه جنس پرسلان در طول ده سال گذشته پیشرفت زیادی کرده و توسعه یافته است، اکثر مشتریان ما سنگ را ترجیح می دهند. روند کلی به سمت فرمت های بزرگتر است، چه از سنگ چه پرسلان. امروزه مشتریان اسلب بزرگ سفارش می دهند که برای نصب در کفپوش و یا دیوارها کاملا مناسب هستند. حرکت جدیدی هم به سمت بافت کاشی وجود دارد؛ مردم به الگوهای سه بعدی گرایش پیدا کردند. همچنین الگوهای ترکیبی از بافت و مواد مختلف هم طرفداران خاص خودش را دارد.

تازه ترین روند، الگوهای هندسی هستند. در سالهای قبلی،  سبک سنتی و گلدارتر رایج بود اما در حال حاضر، گرایش ها به سمت الگوهای قدیمی و هندسی رفته است. اندازه ی این الگو ها تصحیح شده اند و اشکال بهتری را ارائه می دهند.


#کاشی #سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments