پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی کاری پیشخوان آشپزخانه

کاشی کاری پیشخوان آشپزخانه

کاشی کاری پیشخوان آشپزخانه

کاشی کاری پیشخوان آشپزخانه | کاشی یکی از محبوب ترین مواد و مصالح در بین ما محسوب می شود. در این مقاله انواع کاشی هایی که می‎توان برای پیشخوان استفاده کرد را معرفی خواهیم کرد.

کاشی های بزرگ برای پیشخوان

استفاده از کاشی های بزرگ یعنی داشتن درز کم تر، درز کم تر یعنی زمان کمتری را صرف تمیز کردن خواهید کرد.با این کار هم سطح پیشخوانتان وسیع تر به نظر می رسد، هم هویت تازه ای به آشپزخانه خود می بخشید.

کاشی کاری پیشخوان آشپزخانه

کاشی های رنگی کوچک برای آشپزخانه

برای آشپزخانه های بزرگ استفاده از این کاشی ها شگفت انگیز است. مطمئنم مهمان های شما هم از دیدن آشپزخانه تان به وجد می آیند. این رنگ ها به هرکسی که وارد آشپزخانه می شود خوش آمد گویی می کنند.

کاشی اپن آشپزخانه

کاشی ها متنوع و انعطاف پذیرند برای پیشخوان

اگر دوست دارید برای اوپن یا همان پیشخوان آشپزخانه خود از سنگ استفاده کنید ولی از کارهای مربوط به نصب و نگهداری سنگ خوشتان نمی آید بهتر است از این کاشی ها استفاده کنید. رنگ و لبه ی این کاشی ها همان حس و حال سنگ را به آشپزخانه شما اضافه می کند.

کاشی کاری پیشخوان آشپزخانه

کاشی ها طرح‎دار برای پیشخوان

این کاشی های زیبا، هماهنگی و هارمونی زیبایی را پدید می‎آورند.

کاشی کاری پیشخوان آشپزخانه

کاشی های بلند و باریک برای پیشخوان

این کاشی ها تمی یکدست و یک پارچه ایجاد می‎کنند. همچنین لبه های گرد آن ها نیاز به قطعات اضافی کناری را از بین می برد.

کاشی های پیشخوان

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]  کاشی کاری پیشخوان آشپزخانه

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments